Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Koelkast aan het zoeken  (gelezen 17568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #15 Gepost op: mei 28, 2015, 12:00:25 pm »

Voor zover ik weet wel, hij steekt namelijk aan de achterkant niet uit. Maar de afmetingen staan vermeld als je de webwinkel bezoekt.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Gericom

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive L/L 2014
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #16 Gepost op: mei 28, 2015, 03:55:07 pm »


Past deze ook als je een laden/lossen systeem hebt?

Nee, niet als de keukenklep dicht zit. De koelbox is te diep voor deze versie, aangezien er een opstaande rand aan deze wagenbak zit.
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #17 Gepost op: mei 28, 2015, 04:12:45 pm »

Bij Aart Kok kan een Dometic Electrolux RC1600 koelbox gekocht worden. Is dit niet dezelfde als die jij hebt Kenjo?
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #18 Gepost op: mei 28, 2015, 06:29:02 pm »

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #19 Gepost op: mei 28, 2015, 07:57:25 pm »

http://webshop.pauwrecreatie.nl/kampeerartikelen/koelen/1136256/00-webshop-2F-webshop-24/1609020/k30-koelbox-12-230-volt.html
heeft iemand hier ervaring mee? lijkt me wel wat eigenlijk! :J
Dit is een thermo electrische (of zoiets). die koelen minder goed dan een absorptie of een compressor koelbox. staat er ook bij, max. 16 graden onder de omgevingstemp. En de ventilator die constant draait maakt geluid waar je je eventueel aan zou kunnen ergeren op den duur. Maar voor in de auto prima dingen. Wij hebben zo'n ding in de vouwwagen gehad. 1 jaar mee en toen een absorptie gezocht om van het geluid af te zijn.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #20 Gepost op: mei 28, 2015, 10:33:43 pm »

Bij Aart Kok kan een Dometic Electrolux RC1600 koelbox gekocht worden. Is dit niet dezelfde als die jij hebt Kenjo?
Ja dat is inderdaad dezelfde. Ik weet niet wat hij bij AK kost, maar ik had al in een eerdere post een link geplaatste en daar was hij 199,-.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #21 Gepost op: mei 29, 2015, 01:37:35 am »


Past deze ook als je een laden/lossen systeem hebt?

Sorry ik lees nu pas dat jullie een C.C. hebben, dat had ik niet gezien toen ik antwoorde met Talpatalk. Bij een Aart Kok zou dat geen problemen moet opleveren, hoe dat zit bij een ander merk weet ik niet. Elk merk heeft namelijk zijn eigen systeem.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #22 Gepost op: mei 29, 2015, 11:10:00 am »

Sorry ik lees nu pas dat jullie een C.C. hebben, dat had ik niet gezien toen ik antwoorde met Talpatalk. Bij een Aart Kok zou dat geen problemen moet opleveren, hoe dat zit bij een ander merk weet ik niet. Elk merk heeft namelijk zijn eigen systeem.

Wel ze lijken in ieder geval heel hard op elkaar, we zullen nog eens goed moeten meten.  Momenteel hebben we nog een koelbox op electriciteit maar zo'n combinatie lijkt me heel handig, dan ben je toch wat flexibeler.  Nu hebben we hem ook gewoon in de auto tussen de kinderen, dat heeft soms voordelen voor onderweg.  We zullen nog even aanzien wat ons het handigste lijkt en wat dan wel kan passen.  We laten onze keuken ook hangen en dan kan hij toch ook niet blijven staan tijdens het kamperen.
Gelogd

Ruijtjes

  • Gast
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #23 Gepost op: juni 15, 2015, 11:14:31 am »

Wij zaten aan de mobicol compressor (hybride) koelbox te denken. Maar nu vraag ik me af maakt deze niet veel lawaai?

http://www.dewitschijndel.nl/mobicool-b40-koelbox/?gclid=CMrE_q2tkcYCFQoHwwodnoUAJw

Wie heeft er ervaring met deze?

De domeco/waeco vind ik wat betreft het uiterlijk wel mooier.. Maar is ook weer duurder
Gelogd

manon1965

  • Gast
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #24 Gepost op: juni 15, 2015, 12:23:31 pm »

@ruijtjes daar heb ik ook naar zitten kijken voor volgend jaar. Dit jaar doen we het met 2 elektrische van 25 liter. 1 voor de drank en de andere voor vlees(waren)/kaas. Die voor de drank hoeft niet zo nodig steeds aangesloten te zitten.
Gelogd

jac137

  • Gast
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #25 Gepost op: juni 15, 2015, 06:30:48 pm »

Wij hebben nu 3 jaar een mobicool b-40 en zijn er erg tevreden over. Het is een ruime koelbox en hij koelt erg goed  bier  W: etc.  (gebruikt bij ruim 30gr. C.), zelfs vriezen doet ie als je hem te koud instelt.  Hij maakt iets van geluid bij het koelen maar dit stoort ons niet, iedere koelkast maakt toch wel geluid.

Wij vinden het een goede koop.
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 380
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #26 Gepost op: juni 15, 2015, 07:05:36 pm »

iedere koelkast maakt toch wel geluid.
Nee hoor, de absorptie koelkast maakt geen geluid, heerlijk!  :>
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #27 Gepost op: juni 15, 2015, 10:36:19 pm »

http://webshop.pauwrecreatie.nl/kampeerartikelen/koelen/1136256/00-webshop-2F-webshop-24/1609020/k30-koelbox-12-230-volt.html
heeft iemand hier ervaring mee? lijkt me wel wat eigenlijk! :J
Wij hebben de T35 van Mobicool voor 90 euro bij Obelink aangeschaft.
Nu hebben ze bij Obelink http://www.obelink.nl/kampeerartikelen/koelen/mobicool-g35-ac-dc.html
Zal wel een nieuwe versie zijn.
Deze koelt 20 graden onder de buiten temperatuur.
De T35 verkoopt Pauw Recreatie nog wel maar een stuk duurder als Obelink.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #28 Gepost op: juni 15, 2015, 11:48:47 pm »

Ik wacht eerst wel ff weer...wilde een slagje kleiner...maar onze oude doet het nog,en in een lawaaiding heb ik ook geen zin.. dus gaat dit jaar maar nog maar een rondje mee, heb nu maar een goeie tomtom gekocht.. Ook belangrijk.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Koelkast aan het zoeken
« Reactie #29 Gepost op: juni 16, 2015, 08:00:34 pm »

Wij hebben gewoon een (tweedehands) kleine Zanussi koelkast gekocht. Past helaas net niet in de disselbak (zoals ik gehoopt had), maar onze achterbak van de auto is groot zat.......en de koelkast ideaal!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal