Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!  (gelezen 4457 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MichelZ

  • Gast
Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Gepost op: juli 22, 2014, 04:43:57 pm »

Ha klappers en vouwers!

Graag willen wij dit jaar toetreden tot jullie club, die van de vouwers en klappers dus  :> ...

Wij hebben een mooie Jamet Arizona op het oog uit '99. Helaas zit er geen luifel bij... Klopt het dat ik voor een VW van dit type eigenlijk alleen een penmaat nodig heb? Zo ja, klopt het dat de maat voor dit type dan 2600 mm is (maat A-B-A / 2)?

Ik heb al een aantal topics bekeken  KK en deze informatie gevonden. Ik hoop dat het klopt...

Een andere vraag is: Weten jullie of het mogelijk is om de pootjes van de bermkeuken te vervangen voor wieltjes? En zo ja... waar moet ik dan op letten? Ik begrijp dat de pootjes met een plaatje vastzitten en dat ze vastzitten met popnagels. Volgens mij kunnen deze worden uitgeboord en kan ik er daarna toch wieltjes onder zetten?

Zoals deze: ?

Gaaf dat dit forum er is, ik heb er al heel wat wijsheden vanaf gehaald... Dan kunnen we straks met een gerust hart de reis beginnen met een leuke occasion vouwwagen en hopelijk een verrijdbare bermkeuken en passende luifel  :>

Groeten uit het Centrum des Lands!

MichelZ
Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #1 Gepost op: juli 22, 2014, 04:54:47 pm »

Welkom op dit mooie forum. Veel leesplezier gewenst en er zijn vast genoeg Jamet experts met antwoorden op je vragen.
Gelogd

Conway Cruiser

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #2 Gepost op: juli 22, 2014, 05:00:20 pm »

Welkom en veel klapplezier gewenst !  :J
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #3 Gepost op: juli 22, 2014, 08:12:07 pm »

Op je vragen kan ik niet antwoorden maar ik kan je wel welkom heten!
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #4 Gepost op: juli 22, 2014, 09:15:31 pm »

Als we terug komen van vakantie is dit het eerste war wij zullen aanpassen aan de keuken!
Zoals je voorstelt om de plaatjes direct onder de keuken te plaatsen mist je een stuk ruimte en komt je kooktoestel wel laag te staan. Na de vakantie ga ik dit uitwerken en hopelijk voordat hij de stalling in gaat er zwenkwielen onder de keuken gemonteerd zijn. Houdt jullie hiervan op de hoogte!
Gelogd

MichelZ

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #5 Gepost op: juli 22, 2014, 10:19:55 pm »

Ha!

Fijn mensen... Leuke berichten en bedankt dat jullie me welkom heten.

We zijn vanavond wezen kijken bij de Jamet en dat viel helaas wat tegen  :N
We zijn naarstig op zoek naar iets vergelijkbaars, de planning is nog steeds om op vakantie te gaan  :#

Mocht iemand nog een tip hebben voor een mooie vouwwagen (liefst een Jamet) met een zacht prijsje: Ik houd me aanbevolen!
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #6 Gepost op: juli 23, 2014, 08:14:56 am »

Hoi,

Welkom op dit leuke forum.

Ik lees dat je op zoek bent naar een Jamet, maar er staat sinds gisteren ook een Trigano Vendome XL de Luxe te koop op het forum. Is dit iets voor je?

Verder veel leesplezier!!

Groetjes, Jootje
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

MichelZ

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #7 Gepost op: juli 23, 2014, 05:45:34 pm »

Ik heb 'm zien staan (via marktplaats), wel geïnformeerd, maar ik twijfel nog over de prijs...
Gelogd

MichelZ

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #8 Gepost op: juli 25, 2014, 12:01:17 am »

Het is een andere geworden... Vandaag de koop gesloten! Foto's volgen, we moesten eerst nog een stukkie naar huis tuffen, dus, bij de eerste keer opzetten maak ik wel wat plaatjes...  bier proost!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #9 Gepost op: juli 25, 2014, 07:08:44 am »

Je maakt ons nieuwsgierig! Maar alvast proficiat.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #10 Gepost op: juli 25, 2014, 07:22:40 am »

Ik gok dat het een Jamet Arizona is geworden...

Gefeliciteerd ermee!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

MichelZ

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #11 Gepost op: juli 25, 2014, 10:01:42 am »

Sneak preview  8)







...









En het blijft nog even bij de sneak preview... Helaas zat het weer niet mee tijdens het klappen... We moesten onverhoopt de stokkenpuzzel onderbreken en uitstellen... :( Later meer!
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2014, 02:03:38 pm door MichelZ »
Gelogd

karpervisserke

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #12 Gepost op: juli 26, 2014, 08:36:20 pm »

Hallo

Ik ben onlangs ook in de wereld van de vouwwagen getreden  :> :> :>, heb een jamet arizona van 2001 op de kop kunnen tikken via vrienden die deze wegdeden wegens aankoop van caravan, daarmee dat ik op dit forum terecht ben gekomen, vooral om wat info te vergaren over de vouwwagen etc etc dus laat maar komen zou ik zo zeggen

Groetjes
Frank  :K :K :K :K
Gelogd

MichelZ

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #13 Gepost op: juli 27, 2014, 02:23:37 pm »

Gefeliciteerd karpervisserke!

Leuk hoor nog een klapper erbij!

Wij zijn nu bezig te onderzoeken wat we allemaal willen "bijkopen"... dat kost nog meer dan de hele klapper bij elkaar! Maar ja, wat wil je ook met twee kleine koters :)

Succes en vast tot spreeks op dit mooie forum!
Gelogd

karpervisserke

  • Gast
Re: Even voorstellen... en gelijk wat vragen!
« Reactie #14 Gepost op: juli 27, 2014, 03:12:01 pm »

Dank je wel MichelZ WW

Ja het is inderdaad een andere manier van kamperen, hebben het altijd met een tent gedaan en nu de stap gemaakt naar een vouwwagen, kon deze echt niet laten schieten, heb hem voor een appel en een ei kunnen kopen, als ik zie wat voor prijzen ze nog vragen , heb ik echt niks betaald , maar daar zijn vrienden ook voor he  :J , hier en daar zitten er wat vlekken in het tentzeil daarmee dat ik op zoek ben waar je dit kan laten reinigen he, we hebben de vouwwagen afgelopen 4 dagen uitgetest op de camping in Zevenhuizen, en het beviel ons uitstekend dus toppie  :> :>
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal