Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Tentmateriaal Holtkamper Spacer (1996) laten reinigen  (gelezen 14938 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

screech

  • Gast
Re:Tentmateriaal Holtkamper Spacer (1996) laten reinigen
« Reactie #15 Gepost op: augustus 19, 2010, 01:21:13 pm »

Wij zweren bij No-Nat voor het impregneren

Sorry, maar toevallig kwam het laatst even ter sprake een tentatelier. En daar kreeg ik te horen dat No-Nat,.... hoe zeg ik dat politiek.... niet het meest geschiktste merk is om te impregneren. Met als bijwerking, groot kleurverschil.
Maar als je de hele tent doet, dan valt niemand dat op natuurlijk.
Gelogd

Sean

  • Gast
Re:Tentmateriaal Holtkamper Spacer (1996) laten reinigen
« Reactie #16 Gepost op: augustus 19, 2010, 04:48:55 pm »

Sorry, maar toevallig kwam het laatst even ter sprake een tentatelier. En daar kreeg ik te horen dat No-Nat,.... hoe zeg ik dat politiek.... niet het meest geschiktste merk is om te impregneren. Met als bijwerking, groot kleurverschil.
Maar als je de hele tent doet, dan valt niemand dat op natuurlijk.

Dat staat gewoon op de verpakking hoor.
Dat hij 1 tint donkerder kleurt.
Tenminste, wel bij het spul dat ik gebruik.
Ook staat er dat je altijd 1 vlak tegelijk moet doen.  :J
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Tentmateriaal Holtkamper Spacer (1996) laten reinigen
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2013, 10:06:45 pm »

Wij hebben een tweedehands holtkamper astro. Na aankoop laten controleren bij holtkamper zelf en gevraagd wat aan de vlekken moesten doen. Het advies alleen nat maken en met een zachte borstel schoonmaken. Dit heeft al veel geholpen al is na de vakantie van vorig jaar mogenlijk nog viezer geworden. Vlak voor de zomervakantie ga ik hem nog een keer afspuiten en dan staat hij in frankrijk vol in de zon dus misschien bleekt hij dan nog wat. Bij holtkamper werd ook gezegd dat het verder geen kwaad kan maar vooral geen schoonmaak middelen moest gebruiken
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal