Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Inklapbare BBQ's  (gelezen 6874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wuppie_84

  • Gast
Re: Inklapbare BBQ's
« Reactie #15 Gepost op: augustus 26, 2014, 09:16:02 pm »


Wij zijn ook helemaal fan van de Weber. Ik denk dat ik voor de Go-Anywhere gaan. Die is kant en klaar, rechthoekig (dus makkelijker in hoekjes te duwen). Anders zit je met losse poten en een bal die je ergens kwijt moet. Niet te denken aan de vieze handen om deze elke keer uit elkaar te halen.
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Inklapbare BBQ's
« Reactie #16 Gepost op: augustus 26, 2014, 09:30:01 pm »

Wij zijn ook helemaal fan van de Weber. Ik denk dat ik voor de Go-Anywhere gaan. Die is kant en klaar, rechthoekig (dus makkelijker in hoekjes te duwen). Anders zit je met losse poten en een bal die je ergens kwijt moet. Niet te denken aan de vieze handen om deze elke keer uit elkaar te halen.
Wij hebben al 18 jaar een Go-Anywhere naar alle tevredenheid. Snel warm en door afsluiten van de openingen ook "uit te zetten" als je klaar bent.
Toch nemen we hem niet mee op vakantie. Hij neemt nog altijd aardig wat ruimte in en moet goed stofdicht worden ingepakt.
Gelogd

CassiusZ

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Nieuwe Jamet Panorama 2015
Re: Inklapbare BBQ's
« Reactie #17 Gepost op: augustus 27, 2014, 02:11:05 pm »

Bij ons gaat de WGA (Weber Go-Anywhere) altijd mee, inclusief de kleine brikettenstarter. Ook dit jaar weer veel bekijks van onder andere de buurman.

-buurman: "Gebruik jij maar drie aanmaakblokjes voor die briketten?
-ikke: "Ehm....ja, hoezo?"
-buurman: "Ik heb er een heel pakje opgefl*kkert, en nog ging het niet aan."
-ikke: "Kom over 20 minuutjes maarweer eens kijken, trek ik nu nog een pilsje open."
-20 minuutjes later-
-buurman: "WOW!!!! die ga ik ook kopen zodra we terug zijn in NL!"
-ikke: "Eet smakelijk buurman."

Kortom lekker de WGA + brikettenstarter en genieten maar.
Gelogd
-------------------
Greetz, CassiusZ

Birdy

  • Gast
Re: Inklapbare BBQ's
« Reactie #18 Gepost op: augustus 27, 2014, 02:21:35 pm »

Wij hebben de Smokey Joe naast de koelkast in de disselbak staan. Met 3 vleugelmoeren de pootjes eraf, alle BBQ benodigdheden erin en dichtklikken met de draagbeugel. De ruimte eromheen opvullen met klein spul.
De eerste dag in elkaar zetten en de hele vakantie ideaal BBQ-en. Wij maken er alle vlees- en vis op klaar, gewoon omdat we de tijd hebben en het extra lekker is...
De Weber manier van BBQ-en beviel ons thuis zo goed dat we deze kleine versie voor in de VW hebben gekocht. Geen verbrand vlees, geen boter of vet erbij, en die extra lekkere smaak... :J
En moeders de vrouw en de kids na elke maaltijd aan de marshmellows... :#
Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: Inklapbare BBQ's
« Reactie #19 Gepost op: augustus 27, 2014, 04:14:13 pm »

Lastige keuze.
Beide modellen zijn interessant. Het roosteroppervlak verschil ook niet heel veel.
Maar ondanks dat ik liever een ronde BBQ gebruik, ga ik voor de Go Anywhere. Vooral omdat het door de rechthoek-vorm makkelijker op te bergen is in onze klapper.
Allen bedankt voor de gegeven meningen!
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Inklapbare BBQ's
« Reactie #20 Gepost op: augustus 27, 2014, 10:23:49 pm »

Zelf heb ik ook een smokey Joe. Maar op veel campings in Frankrijk mag je bbq met vuur dus in de vw nemen we een gas bbq mee.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal