Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Topmatras / dekmatras  (gelezen 6856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ixesse

  • Gast
Topmatras / dekmatras
« Gepost op: juli 11, 2016, 09:31:53 pm »

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik stel me maar eerst eens netjes voor: Ixesse, voorheen tentkampeerster en sinds een paar weken trotse eigenaar (samen met mijn man) van een Fat Freddy. We hebben er net een weekendje proefkamperen op zitten. We hebben nu dus veel uit kunnen proberen, zodat we over 2 1/2 week niet voor verrassingen staan in Frankrijk.
Mijn man is vroeger met zijn ouders met een Alpenkreuzer op pad geweest, ik ben nog nooit met een vouwwagen / tenttrailer op pad geweest. Was dus wel even een overstap, maar het weekend is uitstekend bevallen. Alleen het matras vond ik aan de harde kant, ondanks het Froli systeem wat we onder het matras hebben laten plaatsen. Iemand tips voor welke topper we er bovenop kunnen kopen, zodat het geheel wat comfortabeler / zachter ligt?
Heeft er iemand overigens vragen over Fat Freddy, dan beantwoord ik die graag. Deze is natuurlijk nieuw op de markt, dus wie weet kan ik iemand nog informatie geven.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2016, 07:37:40 am »

Wat leuk, de eerste Fat Freddy op het forum, veel plezier ermee  :J

In het volgende topic staat een heel rijtje over matrassen,  misschien staat er iets bij   :J
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #2 Gepost op: juli 12, 2016, 08:23:46 am »

Muis bedoelt deze topic:

verzamel topic over matrassen

gok ik  :#
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

  • Gast
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #3 Gepost op: juli 12, 2016, 04:25:07 pm »

 ::) ::) lekker suf, dank je KenJo
Gelogd

Miek

  • Gast
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #4 Gepost op: oktober 23, 2016, 11:54:30 pm »

Hoe was jullie eerste vakanatie met de Campooz? Wat waren voordelen en eventuele nadelen?
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #5 Gepost op: oktober 24, 2016, 07:35:39 pm »

Welkom op ons mooie forum.

Ook wij zijn benieuwd naar de ervaring met de Fat Freddy
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Miesjel

  • Gast
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #6 Gepost op: januari 24, 2017, 10:45:14 am »

Verplaatst ...

« Laatst bewerkt op: januari 24, 2017, 11:31:47 am door Miesjel »
Gelogd

Mr-Q...

  • Gast
Re: Topmatras / dekmatras
« Reactie #7 Gepost op: maart 11, 2017, 12:43:20 pm »

Wij waren vrijwel de eerste die de campooz Fat Freddy aanschaften. Nu met kampeer ervaring van onze nieuwe aanwinst kunnen we zeggen dat we tevreden zijn. De wagen is zeker stabiel en helemaal wanneer je deze iets uit de veren tilt. Dat doe je door de achterste pootjes iets verder uit te schuiven en daarna draai je wagen met het neuswiel zo waterpas. Wanneer dan de tent ook is afgespannen staat het hele zaakje als een huis.
Voor ons is het Handig dat de Campooz veel bergruimte heeft zowel in de wagen als op het bed tijdens het rijden. De afdekhoes biedt voldoende ruimte om tuinstoelen, tafeltje e.d. op het bed te leggen. We hebben in de wagen alles kunnen opbergen wat we standaard mee willen nemen.
Dat maakt dat de wagen altijd startklaar staat in onze garage. Als we op vrijdagmiddag besluiten om er een paar dagen tussen uit te gaan dan nemen we een kratje met eten mee en een tas met kleding. Wagen achter de auto en weg ben je.
Wanneer je op de plek van bestemming bent is het bijna een feest om de tent  uit te klappen.  Als je met twee personen elkaar een beetje aanvoelt is het echt zo gebeurd. De tent is mooi strak op te zetten en we krijgen veel positieve reactie's om het stoere uiterlijk.
We hebben gewoon een drie-pit gasstelletje aangeschaft met een makkelijk uitvouwbaar kaste, .....simpel en zeer doeltreffend.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal