Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Europa Camper Suncruiser 2018  (gelezen 19611 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #45 Gepost op: augustus 19, 2018, 11:08:57 pm »

Bij deze, de adapter opgezet met de luifel en voorwand

Je hebt 2x een boog nodig
In de adapter en in de luifel
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 909
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #46 Gepost op: augustus 20, 2018, 01:19:30 am »

afgezien van het feit dat de huidige Europacampers minder stokken hebben, ik blijf blij als ik mijn futura zie, naast dat gekunstel met Cabanons en Europacampers van nu om een beetje fatsoenlijke tent te krijgen :#
Gelogd

Ing

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #47 Gepost op: augustus 22, 2018, 09:48:34 pm »

afgezien van het feit dat de huidige Europacampers minder stokken hebben, ik blijf blij als ik mijn futura zie, naast dat gekunstel met Cabanons en Europacampers van nu om een beetje fatsoenlijke tent te krijgen :#


Ieder zo zn eigen ding
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 909
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #48 Gepost op: augustus 23, 2018, 10:37:32 am »

zeker, niet negatief bedoeld! , maar ik snap die nieuwe boogtenten gewoon niet zo.
Afgezien van het feit dat ze iets sneller staan (hoewel.... mijn zwager heeft een cabanon charmonix, en doet er net zo lang over als wij met onze 'bouwwagen")
Onze tent is ruimer (meer staruimte omdat de buitenste stokken rechter op staan) makkelijker in en uit de voortent komen door 2 zijdeuren, en een voorkant die makkelijker open gaat (hoef niet zo diep in een hoekje naar de rits te graaien), meer licht in de tent door grotere ramen, en onze luifel, voortent voorwand en gaaswand zijn veel makkelijke uit te wisselen, ook regent het bij mijn zwager altijd in door de schuin staande voorwand met een "prutszonneluifeltje.....)
Gelogd

Pivo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 78
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018)
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #49 Gepost op: augustus 23, 2018, 12:03:45 pm »

Alle punten behalve stahoogte bij de wanden spelen naar mijn idee niet bij de hier besproken Suncruiser. Stahoogte bij de wanden heb ik (2 meter lang) geen last van omdat we die ruimte gebruiken voor kasten en andere meuk :P

Voordeel van de boogtent is wat mij betreft dat ‘ie mooier is, en dat het opzetsysteem erg eenvoudig is met 3 (of 4) dezelfde boogstokken.
Gelogd

YvM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Sunliner
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #50 Gepost op: oktober 21, 2018, 11:16:32 pm »

Bij deze, de adapter opgezet met de luifel en voorwand

Je hebt 2x een boog nodig
In de adapter en in de luifel

Super. Ga zelf maar eens kijken bij de wit of die ook past op een sunliner 2017 . Ziet er goed uit en scheelt wat opzetten.

Bedankt voor de foto's
Gelogd

klappervandeweek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Suncruiser
Re: Europa Camper Suncruiser 2018
« Reactie #51 Gepost op: november 10, 2018, 11:16:27 am »



Al een tijdje niet meer rondgekeken op het forum dus een wat late reactie :# Bij ons was de binnenkant van de tent gewoon helemaal nat van het vocht. Dus niet alleen de raampjes. :N Als je er met je hand tegenaan tikt vielen er dus ook druppels naar beneden. Nu opgelost door met een theedoek af te nemen en daarna met de zijflappen op het dak (dus als halfingeklapt) laten drogen. Vond het wel apart.

Of je wel of niet last krijgt van je rug hangt wellicht ook af van je gewicht. Wij zijn beide (een klein) beetje te zwaar en dat drukt makkelijker door het matrasje heen wellicht.

Waarom rits u de voorzijde eraf met warm weer. Het idee is toch dat het gaas de muggen tegen houdt maar de koelere lucht niet?

Wij hebben het adapterstuk overigens gekocht bij Siddeburen in Groningen (wonen in t noorden)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal