Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids  (gelezen 23504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LL

  • Gast
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #60 Gepost op: januari 29, 2015, 09:02:18 am »

Goede tip van het elastiek, wij moet het zeil van de Mercury nog laten verlengen.

Garantie is niet echt twee jaar, maar meer gebaseerd op geschat gebruik oid. Tegen ons zei de Wit altijd bellen en dan kijken we of het garantie is. Je gebruikt hem natuurlijk in de twee jaar niet continu, vandaar.

Succes met de aankoop!
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #61 Gepost op: januari 29, 2015, 09:31:57 am »

Er passen al heel erg veel spullen onder het gewone zeil van de Malawi...
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #62 Gepost op: januari 29, 2015, 12:28:13 pm »

Er passen al heel erg veel spullen onder het gewone zeil van de Malawi...

Haha, maar we hebben ook heeeel veel spullen om mee te nemen  ::)
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #63 Gepost op: januari 29, 2015, 12:32:36 pm »

www.neita.nl

De link werkt niet......waar kan ik dat vinden. We zijn zelf niet zo heel technisch aangelegd, maar gaan een uitdaging niet uit de weg als we er 100,- euro mee kunnen besparen  :J

Edit: Pagina gevonden. Maar bestel je dan zelf de wielen? Welke wieltjes pak je dan en zijn die er gemakkelijk op te monteren? Als we heel naar Utrecht moeten rijden zijn we ook weer tijd en geld kwijt.....
« Laatst bewerkt op: januari 29, 2015, 12:36:48 pm door kph »
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #64 Gepost op: januari 29, 2015, 01:46:31 pm »

Las net dit topic voor het eerst en ben benieuwd hoe je het nu gaat doen met de slaapplaatsen voor de kinderen?
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #65 Gepost op: januari 29, 2015, 08:09:12 pm »

De link werkt niet......waar kan ik dat vinden. We zijn zelf niet zo heel technisch aangelegd, maar gaan een uitdaging niet uit de weg als we er 100,- euro mee kunnen besparen  :J

Edit: Pagina gevonden. Maar bestel je dan zelf de wielen? Welke wieltjes pak je dan en zijn die er gemakkelijk op te monteren? Als we heel naar Utrecht moeten rijden zijn we ook weer tijd en geld kwijt.....

Ik heb onderstaande:
 
26-3101Zwenkwiel met boutgat M10. Wiel van kunststof met kogellager en TPE loopvlak, diam. 50 mm.2x
26-7101Zwenkwiel met boutgat M10 en rem. Wiel van kunststof met kogellager en TPE loopvlak, diam. 50 mm.2x
97-17VKNTVierkante kunststoffen expander, 17 t/m 20 mm. voor zwenkwielen met boutgatbevestiging 10 of 12 mm..4x
Totaal€ 44,43 + verzendkosten
Deze kun je rechtstreeks in de huidige poten zetten. Nadeel is dan wel dat deze voor de gaten komen te zitten, daarvoor moet je dus nieuwe gaten in de buis boren. Voordeel is dat ze er altijd vast onder hebt zitten.
Ik heb voor de dubbele wieltjes gekozen van 50mm, omdat je dan kleine maar wel brede wielen hebt.

Een andere mogelijkheid is om niet de kunststoffen expanders te gebruiken, maar hoge moeren in de buis te (laten) lassen, of klinken. Hoeven er geen nieuwe gaten in de buizen, en zit wat zekerder, maar vereist meer (knutsel)werk.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Welke vouwwagen gezin met 3 kleine kids
« Reactie #66 Gepost op: januari 29, 2015, 10:11:41 pm »

Las net dit topic voor het eerst en ben benieuwd hoe je het nu gaat doen met de slaapplaatsen voor de kinderen?

Oudste 2 kids in het achtertentje (zijn dan 4 en 6) en de jongste van 2 in een campingbedje ergens naast ons bed......ik wil die ruimte toch niet als zitruimte gebruiken, ik wil dat gedeelte van de tent echt als slaapplaats houden.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal