Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998  (gelezen 4757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milan014

  • Gast
Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998
« Gepost op: juni 19, 2013, 08:54:25 pm »

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat nieuwe banden kosten voor een Family s uit 1998?
Ook wil ik graag een fietsendrager (voor 3 fietsen) op de imperiaal.
Wat zijn hier de kosten van?

De vw moet nu 1050 euro kosten, dus zonder banden en fietsendrager.
Is dit een goede prijs (vorig jaar BOVAG gekeurd met het advies om de banden te vervangen)?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
Gelogd

rockhound

  • Gast
Re: Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998
« Reactie #1 Gepost op: juni 19, 2013, 11:15:05 pm »

Een fietsendrager kun je hier vinden http://www.bodoet.nl/index.php/imperial--fietsdrager--bagagerek

Kosten zijn vanaf 170 euro. Zeer aardige man mijn vouwwagen komt ook daar vandaan.
En ja kwam prijs voor de family S uit 98 ik vind het persoonlijk veel maar ik denk dat je daar ook gevoelsmatig naar moet kijken hoe is hij onderhouden en dat soort dingen en je moet er 2 nieuwe banden op hebben plus nog 1 reserven 3 banden ongeveer 60 euro per stuk is dus ook nog eens 180 euro dus 170 fietsenrek 180 banden en 1050 vouwagen is samen al snel 1400 euro en dan komt daar de stalling nog bij en al het andere.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt en succes met de aankoop hoop dat je er veel plezier van hebt
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998
« Reactie #2 Gepost op: juni 20, 2013, 09:41:36 pm »

Als je fietsendragers wilt monteren dan moet je wel een alles drager hebben waar je de fietsen (dak) dragers op kunt bevestigen. Heeft de vouwwagen geen alles drager dan kun je deze kopen bij de Roadmaster natuurlijk. Deze kost ? 199,- euro. Mijn buurman heeft deze (van onze Roadmaster na gemaakt van RVS profielen). Was wel een beetje werk maar is wel een stuk goedkoper uit. Welke fietsen dragers je monteert maakt niet zo heel veel uit. Wij hebben gekozen voor Thule ik heb er 3 tweedehands op marktplaats gekocht.

De banden zullen i.d.d. rond de ? 60,- zitten per stuk.

De vouwwagen is 15 jaar oud. In 2000 koste de wagen ongeveer ? 5000,- nieuw. Volgens Roadmaster is daar de dagwaarde momenteel ? 1000,- van, mits de wagen in goede staat is.

Het lijkt mij dat ? 1050,- wat aan de hoge kant is voor een vouwwagen en ook nog zonder banden is. 
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Milan014

  • Gast
Re: Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998
« Reactie #3 Gepost op: juni 21, 2013, 09:34:26 am »

Ok, bedankt voor jullie reactie.
Ik kijk nog wel even verder  :)
Gelogd

jackodb

  • Gast
Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998
« Reactie #4 Gepost op: juni 21, 2013, 11:33:56 am »

Zijn er nog meer (web)winkels waar dit soort brede allesdragers te verkrijgen zijn?
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Nieuwe banden en fietsendrager Roadmaster Family S 1998
« Reactie #5 Gepost op: juni 21, 2013, 12:00:19 pm »

Zijn er nog meer (web)winkels waar dit soort brede allesdragers te verkrijgen zijn?
Voor de Roadmaster is dit speciaal gemaakt. Misschien kan een bedrijf dat met stalen RVS profielen werkt. Wel een alles drager voor je bouwen. Net zoals mijn buurman gedaan heeft.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal