Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Prijs tweedehands Jamet Rondo xl 2010  (gelezen 2702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Florieke

  • Gast
Prijs tweedehands Jamet Rondo xl 2010
« Gepost op: augustus 27, 2015, 09:17:35 pm »

Hallo allemaal,

wij zijn nu al een paar maanden op zoek naar een tweedehands vouwwagen en onze voorkeur gaat uit naar een Trigano Odyssee of een Jamet Rondo xl.
Beiden hebben zo hun voordelen en hoe meer je leest, hoe lastiger de keuze. Nu gaan wij hopelijk snel kijken bij een Jamet Rondo.
Ik heb een goede indruk van de prijs voor een Trigano uit 2011, maar vraag me af wat een goede prijs is voor een Jamet Rondo uit 2010 / 2011.
Iemand suggesties?
Tips over waarop we moeten letten bij deze vouwwagen zijn ook welkom!

alvast bedankt!
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Prijs tweedehands Jamet Rondo xl 2010
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2015, 08:09:58 pm »

Het ligt er een beetje aan wat er allemaal bij zit, wat de staat is en hoeveel ermee gekampeerd is. Voorjaar 2010 betekent waarschijnlijk dat er 6 seizoenen met gekampeerd is, terwijl dat voor najaar 2011 maar 4 seizoenen zijn. Maar voor een exemplaar met luifel zal je tussen de €3500-€4200 betalen. Als je de keuze voor een doorloopkeuken hebt, zou ik daar zeker voor kiezen.
Gelogd

Florieke

  • Gast
Re: Prijs tweedehands Jamet Rondo xl 2010
« Reactie #2 Gepost op: augustus 28, 2015, 09:30:15 pm »

Bedankt! Deze prijsklasse had ik ook in gedachten. Zijn er nog zaken waar de specifiek op moet letten bij een Rondo?
Ik wil hem sowieso volledig laten opzetten, het liefst inclusief luifel, hier heb ik gelezen dat er wel eens problemen mee zijn.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Prijs tweedehands Jamet Rondo xl 2010
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2015, 02:16:39 pm »

Met de luifel zijn geen problemen hoor. Je kan hem alleen met luifel opzetten als je ergens op een grasveld staat. En die mogelijkheid heeft natuurlijk niet iedereen. Anders kan je hem goed uitleggen op de grond, dat hebben wij toen gedaan. Voor zover ik weet zijn er geen problemen met de rondo geweest. Dus kan je gewoon op het normale afgaan. Wat ons erg had geholpen is dat ik van te voren hier goed had gelezen hoe de vouwwagen opgezet moest worden, zo konden we zien of de verkopers het goed deden een dat was bij ons dus niet zo. Als je twijfelt over het bouwjaar kan je naar de kleur van het dak kijken. 2010 is helemaal wit, ook de luifel. 2011 is de luifel blauw (of bruin, als je de vervat editie hebt). Vanaf 2012 is het dak helemaal blauw.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal