Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Disselbak  (gelezen 7772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkt

  • Gast
Re: Disselbak
« Reactie #15 Gepost op: november 23, 2014, 09:22:46 pm »

De disselbak is afgemonteerd. De laatste bevestiging was links achter. Deze zit bij de handrem. Een crime om hem alleen in elkaar te zetten. Ook de sluitingen zijn gelukt. Wel moet er een borging in de sluiting anders gaan die open en kan de deksel open slaan.
Ik stond er van te kijken wat er allemaal in die bak kan.
Het opknappen van de lak staat voor het voorjaar op het programma.
Wat foto's.

Bedankt voor jullie hulp tot zover.

Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: Disselbak
« Reactie #16 Gepost op: november 25, 2014, 10:44:38 pm »

ziet er goed uit hoor :J
Gelogd

henkt

  • Gast
Re: Disselbak
« Reactie #17 Gepost op: mei 18, 2015, 10:11:23 pm »

Eindelijk weer eens gelegenheid om wat aan de Camplet te doen.

Omdat wij maar met twee op vakantie gaan hebben we maar een slaapcabine nodig. Dat wordt het deksel. De bak wordt onze garderobekast. Hiervoor heb ik de binnentent verwijderd en een houten plaat op de bodem gelegd. Ervoor heb ik op een roe die snel op te hangen is een douche gordijn gehangen. Zo kun je uit het zicht verkleden.

Voor het kraantje heb ik een accuaansluiting gemaakt zodat die aan de zijkant in de keuken kan worden aangesloten. Dus ook zonder prik kunnen we dat nu gebruiken.

Het wasbakje heb ik voorzien van een uitgang d.m.v. een wartel van een spatwaterdichte elektriciteit doos De bodem van het bakje heb ik eerst warm gemaakt met een föhn en wat verdiept. Dan het gat geboord en de afgedraaide bovenkant voorzien van een afdichtring er door gedaan. Aan de onderkant komt de rest van de wartel waar dan ook de afvoerslang opgezet kan worden. Die gaat naar een waterafvalzak. Dit was snel en simpel te maken.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.337
Re: Disselbak
« Reactie #18 Gepost op: mei 19, 2015, 01:09:48 pm »

Verdorrie.. een Vouwwagen met inloopkast :#
Gelogd
Adventure Awaits

henkt

  • Gast
Re: Disselbak
« Reactie #19 Gepost op: augustus 14, 2015, 10:21:13 pm »

Net terug van twee en een halve week kamperen met de Camplet.
We zijn tevreden over de vouwwagen. Hij ligt als een huis achter de auto en heb er constant 125 echte km mee gereden op de Franse wegen. Dat schoot lekker op. De disselbak geeft je de mogelijkheid om de kogeldruk goed te regelen en dat bevorderd de wegligging.
De inloopkast werkte bijzonder goed.
Het slapen gaf wat problemen. Op het luchtbed bleek het ook tijdens de warme dagen onder de ochtend toch koud. Tijdens de eerste dagen was het weer al slecht dus het slapen was zeker koud. Later hebben we een dekentje op het luchtbed gelegd en daarover een laken. Dat was een stuk beter.
Het wasbakje met directe aansluiting op de waterzak werkte ideaal. Wel wat problemen met het kraantje gehad maar opeens deed hij het weer.
Een nadeel van de Camplet vind ik wel dat je niet bij de bagage kan wanneer de wagen dicht is. Vullen of er iets uitpakken is niet te doen. Alleen een beetje langs achter bij geopende keuken. Wel kan er een boel in wanneer de matrassen eruit zijn.
Kortom we hebben een prima vakantie gehad mede dankzij de Camplet.
Gelogd

Froessen

  • Gast
Re: Disselbak
« Reactie #20 Gepost op: augustus 15, 2015, 02:14:11 am »

Wij hebben om die reden ook alle spullen die vast in de vouwwagen blijven helemaal voorin liggen. Bij de keuken kunnen we dan 4 sporttassen met kleding in de bak schuiven en dan is het wel klaar met de ruimte. 
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal