Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana  (gelezen 66717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vwertje

  • Gast
Re:(Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #15 Gepost op: september 21, 2011, 10:48:36 am »

Heel erg bedankt voor de tekeningen met instructies , hebben net een arizona gekocht en hebben er ook geen handleiding bij , we hebben reeds gezocht en ze toch opgezet gekregen maar met de instructies gaat het ons zeker veel beter lukken
Bedankt om deze te posten
Gelogd

koekoek

  • Gast
Re:(Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #16 Gepost op: september 28, 2011, 06:58:10 am »

Ben een vouwagen Jamet Canyon aan het opknappen, leuke klus.
Weet iemand hoe de banden ( die aan het bed vastzitten en om de buizen ) moeten zitten, misschien een foto  ervan?
gr janneke
Gelogd

Eisbeer

  • Gast
Re:(Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #17 Gepost op: oktober 08, 2011, 12:43:22 pm »

Hallo Danny,

Hartelijk dank voor je foto's van het instructieboekje en de tekeningen van het buizenframe.
Heb n.l. vanmorgen een Jamet Louisiana gekocht, 2e hands en heb een vermoeden dat er geen boekje bij zit.
Moet hem trouwens nog even beter gaan bekijken wat er wel allemaal bij zit. Niet dat ik hem niet bekeken heb,
maar je gaat de vouwwagen toch naar eigen idee indelen en inpakken.
TIP: is het voor de volgende keer niet beter om het boekje in PDF te scannen i.p.v. JPG? Kost ook minder ruimte en je hebt het boekje in 1 file staan.

Met wat je hebt geplaatst ben ik al heel blij mee.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:(Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #18 Gepost op: oktober 09, 2011, 08:40:06 am »

Misschien is het een idee om voor de liefhebbers een net boekje te laten maken. Keurig ingelijmd in een kunststof kaft. Mooi alles meteen bij de hand. Kan ik bij helpen, laat dit vaker doen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jerommeke

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #19 Gepost op: september 16, 2012, 08:41:38 pm »

Wij hebben een jamet Louisiana gekocht van bouwjaar 2000 zijn dat dezelfde instructie boekjes?

Grt Jeroen en cindy
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Instructieboekje Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #20 Gepost op: september 16, 2012, 09:00:44 pm »

Hallo allemaal.
Wij hebben zonet een Jamet Arizona gekocht tweedehands (bouwjaar 2000).
Ziehierbij een platte grond getekend van de vouwwagen met voortenten MET afmetingen !!
Dat tekeningetje is helaas niet terug te vinden in de handleiding, maar wel handig

Dit bericht is de 2e van de eerste pagina, daar staat een paperclip met het boekje
Gelogd

holbloot

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #21 Gepost op: juli 13, 2013, 09:26:08 pm »

Graag veel ik deze even aan met de volgende gegevens:

Montage van de bedden en maten. Lag nog in mijn disselbak van een Jamet canyon uit 1994.

Voor de gene die de bedden wil vervangen voor andere.
Gelogd

Chaflema

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #22 Gepost op: juni 02, 2014, 08:18:21 pm »

Hallo allemaal,

Van het weekend voor het eerst sinds jaren weer op pad met een vouwwagen. Van kleins af aan wel altijd met mijn ouders in een vouwwagen gekampeerd, maar nu dus met twee meiden voor het eerst alleen. De vouwwagen is een krijgertje en bij het opzetten moesten we helaas concluderen dat het buizenframe van de voortent ontbreken.
We hebben een Jamet Canyon uit 2001 (zonder boekje) en nu is mijn vraag natuurlijk: weten jullie of ik nog aan die buizen kan komen of dat ze vervangen kunnen worden door standaard buizen van bijvoorbeeld obelink. En zo, ja welke maat hebben we dan nodig. Want ik heb op de site gekeken van obelink en daar staan afmetingen bij van voor welke tentgroote de buizen geschikt zijn, maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn.

Graag jullie hulp en advies.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #23 Gepost op: juni 03, 2014, 09:59:01 am »

Je kunt denk ik een frame bestellen bij een dealer. De nummers van de benodigde palen staan in de handleiding. Maar, wellicht is inruilen voordeliger.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Chaflema

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #24 Gepost op: juni 04, 2014, 08:00:30 am »

Dankje CEO, na wat speurwerk op marktplaats een mazzeltje gevonden. En nu kan ik zaterdag de voortent met frame halen bij iemand die van zijn vouwagen een aanhanger gaat maken. Dus als er nog iemand de tent van de vouwwagen zelf nodig heeft......dan hoor ik het wel

groetjes...
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #25 Gepost op: juni 04, 2014, 05:17:03 pm »

Dankje CEO, na wat speurwerk op marktplaats een mazzeltje gevonden. En nu kan ik zaterdag de voortent met frame halen bij iemand die van zijn vouwagen een aanhanger gaat maken. Dus als er nog iemand de tent van de vouwwagen zelf nodig heeft......dan hoor ik het wel

groetjes...
En anders mooi de stof gebruiken om stokkenzakken en andere dingen van te maken. extra windscherm bijvoorbeeld. Zat mogelijkheden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Petra81

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Aan het kijken voor een Jamet Arizona
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #26 Gepost op: augustus 21, 2014, 12:01:36 pm »

Hallo,

Wij hebben gisteren een Jamet Arizona gekocht uit 2006 en gaan dus ook kamperen  :> :> Vroeger heb ik ook met een vouwwagen gekampeerd en vond dit altijd heerlijk. Nu dus met man en kinderen (4 en 6). Er zat echter geen boekje meer bij de vouwwagen. Is het instructieboekje en de tekeningen die in de eerste berichten staan ook bruikbaar voor "onze" Arizona uit 2006?
Gelogd

denster

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #27 Gepost op: augustus 21, 2014, 12:17:31 pm »

Zeker is heel goed bruikbaar ook voor de Arizona uit 2006. Veel plezier met jullie vouwwagen
Gelogd

Tb

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #28 Gepost op: mei 07, 2015, 10:26:28 pm »

Hi allemaal,

Ik heb zojuist een James Arizona 2004 gekocht. Ik heb hier wat handleidingen gevonden maar weet niet zeker of dit de juiste zijn? in hoeverre kan ik een instructie van een dergelijk type uit 2000 ook gebruiken voor het 2004 type.

Is er een mogelijkheid om een scan van het Arizona 2004 instructieboekje van iemand op dit forum te krijgen. Alvast mijn hartelijke dank hiervoor!!!

Groeten Thierry
Gelogd

Sjoerd1510

  • Gast
Re: (Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana
« Reactie #29 Gepost op: juni 07, 2015, 10:07:40 pm »

Dank u wel voor de mooie tekeningen
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal