Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kapstok in de Livingstone  (gelezen 8354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Corien

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 78
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Tent&trailer
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #15 Gepost op: mei 17, 2015, 05:08:39 pm »


Die heb ik ook, maar als het warm wordt dan willen de haken wel erg soepel worden. ik heb de haken vervangen door ijzeren van de bouwmarkt. en ook bij de bouwmakrt een rol klitteband gekocht. maar dan kan je er net zo goed helemaal zelf een maken.
Dat is bij ons ook gebeurt. Dacht dat de jas te zwaar was. Geen link gelegd met de warmte. :)16]
Gelogd

Kyra

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #16 Gepost op: mei 17, 2015, 06:42:39 pm »

Bedankt voor alle reacties, ik heb weer wat ideetjes gekregen. En de jassen worden idd niet gebruikt, maar als het 's avonds toch wat kouder wordt is een vestje toch wel erg fijn  :J.
Ik fa toch maar eens kijken of ik het kapstokje met klitteband kan aanpassen zodat deze past.
Gelogd

fietsert

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 71
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok; Model: Livingstone Game Drive Ltd 2015 (wagen uitvoering: Crossroads; kleur mat zwart; tentkleur: ecru/bordeaux)
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #17 Gepost op: augustus 08, 2015, 07:13:49 pm »

Deze haken (klemkleerhaak) blijken heel goed te passen op alle glasvezel luifelstokken van de Livingstone:  http://www.dewitschijndel.nl/de-wit-klemkleerhaak/ Wij gebruiken voor de jassen en de keukendoeken etc. . Ze passen echter niet over de stalen buizen, die diameter is te groot voor de klemmen.
Gelogd

fietsert

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 71
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok; Model: Livingstone Game Drive Ltd 2015 (wagen uitvoering: Crossroads; kleur mat zwart; tentkleur: ecru/bordeaux)
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #18 Gepost op: mei 15, 2016, 10:47:41 am »

Deze haken (klemkleerhaak) blijken heel goed te passen op alle glasvezel luifelstokken van de Livingstone:  http://www.dewitschijndel.nl/de-wit-klemkleerhaak/ ...

...blijkt dat je dan geen zware zaken er aan kunt ophangen, dan glijden ze naar beneden, maar een klein lampje, of een keukendoek gaat prima. ...zo ver deze review.
Gelogd

MJB

  • Gast
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #19 Gepost op: juli 27, 2016, 02:42:53 pm »

3 mm lijn (Decathlon, iets van EUR 4 per 10 meter) met mastworp om staande steunstok, andere end een paalsteek. In de lus van de paalsteek hang je s-haken (nylon) en daarmee is de kapstok klaar. In hoogte verstelbaar (wel zo handig voor de kinderen), uiterst licht van gewicht en pakvolume en zeer flexibel.
Gelogd

Zeldenrust

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 226
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #20 Gepost op: juli 28, 2016, 11:02:14 am »


Deze haken (klemkleerhaak) blijken heel goed te passen op alle glasvezel luifelstokken van de Livingstone:  http://www.dewitschijndel.nl/de-wit-klemkleerhaak/ Wij gebruiken voor de jassen en de keukendoeken etc. . Ze passen echter niet over de stalen buizen, die diameter is te groot voor de klemmen.

Ze passen bij ons Zambezi wel over het dunne deel van de horizontale stalen buizen.
Gelogd
Zambezi River Camp Cross-road 2016

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #21 Gepost op: juli 28, 2019, 10:16:17 pm »

Ik heb over de schuine dikke stang met tieribs stoppertjes gemaakt en daarnaast een tierib die wat losser is waar ik een S haak aan kan hangen. Of een sleutelhangerring aan de lossere tierib schuiven waar je je kleerhanger dan weer aan kunt hangen. De tieribs kunnen bij het inklappen gewoon blijven zitten. De S Haken haal ik ervan af. Aan de dunnere buis, die dus ingeschoven wordt, kan dat niet, want dan moet je dat telkens weer eraf knippen. Daarom heen heb ik keukendeurhaken geklemd. Die van wat slapper metaal, van de Action, klemmen er prima omheen.
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2020, 02:44:04 pm door Henky2.0 »
Gelogd

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #22 Gepost op: juli 28, 2019, 10:22:31 pm »

Ik heb zelfs mbv de tieribs een opvouwbare vakken 'hangkast' eraan opgehangen...
« Laatst bewerkt op: juli 28, 2019, 10:24:21 pm door Henky2.0 »
Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #23 Gepost op: juli 28, 2019, 10:46:20 pm »

Ik heb zelfs mbv de tieribs een opvouwbare vakken 'hangkast' eraan opgehangen...

Even heel wat anders: als ik zo de foto bekijk, ben jij niet met een uurtje ingepakt!  8)
Gelogd
Johan ZRL 2020

sammyvannorel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #24 Gepost op: juli 28, 2019, 10:49:46 pm »

Ik heb zelfs mbv de tieribs een opvouwbare vakken 'hangkast' eraan opgehangen...

En waar heb jij die houten picnic tafel vandaan: vind ik een stuk mooier dan de plastic fantastisch moddelletjes.
Gelogd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #25 Gepost op: juli 29, 2019, 04:40:24 pm »

3 mm lijn (Decathlon, iets van EUR 4 per 10 meter) met mastworp om staande steunstok, andere end een paalsteek. In de lus van de paalsteek hang je s-haken (nylon) en daarmee is de kapstok klaar. In hoogte verstelbaar (wel zo handig voor de kinderen), uiterst licht van gewicht en pakvolume en zeer flexibel.

Werkt natuurlijk alleen als je je knopen beheerst.  :J Ik zou zelf een mastworp met voorslag gebruiken
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #26 Gepost op: juli 29, 2019, 06:06:20 pm »

Even heel wat anders: als ik zo de foto bekijk, ben jij niet met een uurtje ingepakt!  8)

Hahaha, ja, da's dan wel een dingetje... 😜
Gelogd

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #27 Gepost op: juli 29, 2019, 06:08:28 pm »

En waar heb jij die houten picnic tafel vandaan: vind ik een stuk mooier dan de plastic fantastisch moddelletjes.

Ooit bij een E. Le Clerc gekocht voor slechts rond €40,00., maar als je ff googlet....

In NL vrij moeilijk te verkrijgen. Bij Aart Kok stond er trouwens ook een in de showroom.

Bij de Carrefour in Frankrijk:
https://www.rueducommerce.fr/produit/homcom-table-de-camping-jardin-pique-nique-pliante-en-bois-avec-4-sieges-04-19272574

Alleen wel wat duurder dan ik destijds betaald heb...
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2019, 11:16:53 pm door Henky2.0 »
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #28 Gepost op: augustus 03, 2019, 12:26:29 am »

Wij zetten de stokken in de bovenste stand. Dan is hij horizontaal en past er van alles aan.
Gelogd

Henky2.0

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango Game Drive XL 2019
Re: Kapstok in de Livingstone
« Reactie #29 Gepost op: augustus 26, 2019, 10:03:36 pm »

En waar heb jij die houten picnic tafel vandaan: vind ik een stuk mooier dan de plastic fantastisch moddelletjes.

Zie ik net voorbij komen:
Picknicktafel campingtafel hout inklapbaar draagbaa
€ 30,00
http://link.marktplaats.nl/m1449827771?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal