Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vakkenschorten keuken en wagen  (gelezen 2603 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joke200965

  • Gast
Vakkenschorten keuken en wagen
« Gepost op: juli 27, 2016, 10:17:51 pm »

Als optie kun je allerlei vakkenschorten voor de ccc kopen. Omdat deze best duur zijn en ik redelijk handig met naaimachine ben, wil ik ze zelf maken. Zijn er meer mensen die dit zelf hebben gemaakt? Graag tips, wat voor stof, hoe gemaakt etc.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.355
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Vakkenschorten keuken en wagen
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2016, 10:53:06 pm »

Ik zou gewoon hetzelfde doek nemen als waarvan de tent is gemaakt; is bij de bekende adressen best wel te verkrijgen.

Of eventueel ongebleekt katoen, kost niet zo veel.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Vakkenschorten keuken en wagen
« Reactie #2 Gepost op: juli 28, 2016, 07:48:21 am »

Als je een beetje handig bent: zelf maken! Wil ik ook nog doen , maar vanwege een luifel-project wat voor ging nog niet aan toe gekomen. Let wel op: bij veel zelfgemaakte schorten naaien ze de zakken gewoon plat op het doek, maar dan heb je niet zo veel ruimte om er iets in te stoppen. Het is ruimer wanneer je de zakken met 1of 2 extra plooitjes vastnaait, zodat er wat ruimte in de zak komt. Verder kan je hem precies de afmetingen maken die voor jou handig is. Succes!
Gelogd

aardezacht

  • Gast
Re: Vakkenschorten keuken en wagen
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2016, 09:07:45 pm »

Wij hebben deze ook zelf gemaakt, zowel de schorten van de slaapcabine als de hoekschorten van de wagenbak.

Wij hebben onze stoffen gekocht op de webwinkel van esvocampingshop, daar hebben ze zelfs de tendoeken van Combi camp met de juiste kleuren. Wel een mailtje voor gestuurd.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal