Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Vloerverwarming  (gelezen 8033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Vloerverwarming
« Reactie #15 Gepost op: oktober 12, 2015, 05:15:36 pm »

Als het een beetje bij verwarming is kan je misschien ook een electriche deken in je bak leggen antislip mat er onder tegen het glijden
Die oplossing heb ik inderdaad al eens ergens gelezen, zo'n deken onder het tapijt op de deksel. Als dat werkt is het wel een heel goedkope oplossing  :J
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #16 Gepost op: oktober 12, 2015, 07:04:18 pm »

Ik heb begrepen dat Erica recreatie Zeist nog een setje heeft liggen van een Combi Camp.  Kwam ook nog de tip om een matje met vloerverwarming met drukknopen vast te zetten (omdat die matjes aanzienlijk goedkoper zijn tov de Combi Camp versie )
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #17 Gepost op: oktober 14, 2015, 01:09:53 am »

Dank jullie voor de tips. Zal toch even bellen met Laurens Bos over het setje van CC. Elektrische deken is idd goedkoop, maar erg kwetsbaar. Voetenmatjes van bv Heatek zou kunnen. In al deze gevallen moet je het spul weghalen als je inklapt. En dat is eigenlijk niet m'n bedoeling. Heb nu een systeem gevonden van 3mm kabel en eenvoudige  thermostaat op ruimtetemperatuur ipv vloersensor. Nu nog emmer lijm en vinyl. Bij elkaar minder dan €250. Zoek nog uit of een simpele dimmer ook goed werkt.
Gelogd

neutje41

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #18 Gepost op: januari 12, 2016, 10:20:48 am »

Dank jullie voor de tips. Zal toch even bellen met Laurens Bos over het setje van CC. Elektrische deken is idd goedkoop, maar erg kwetsbaar. Voetenmatjes van bv Heatek zou kunnen. In al deze gevallen moet je het spul weghalen als je inklapt. En dat is eigenlijk niet m'n bedoeling. Heb nu een systeem gevonden van 3mm kabel en eenvoudige  thermostaat op ruimtetemperatuur ipv vloersensor. Nu nog emmer lijm en vinyl. Bij elkaar minder dan €250. Zoek nog uit of een simpele dimmer ook goed werkt.

Kijk eens wat ik gevonden heb..

http://www.dejonghattem.nl/vloerverwarming-230-volt-30cm-breedt-100cm-lang.html

Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #19 Gepost op: januari 12, 2016, 01:24:00 pm »

Mooi, maar duur. Ben nu voor ca. €200 klaar incl thermostaat. http://www.budgetheat.eu/nl/13-e-mat-set-160w-m2-incl-otk-fl-8719128651010.html?ps_full_site=1. Kabel lijkt me degelijker en door de gaasmat kan het systeem en vinyl goed gelijmd worden in één lijmlaag. Dan blijft het goed zitten als het deksel wordt opgeklapt. Moet alleen nog uitvogelen of er 1 cm ruimte zit tussen deksel en frame/tent als de zaak is dichtgeklapt. Weet iemand dat?
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Vloerverwarming
« Reactie #20 Gepost op: januari 12, 2016, 02:00:10 pm »

Dat hangt er vanaf wat je allemaal mee inklapt (dak voortent/topmatras/dekbedden, etc). Als dat er allemaal niet is zal het geen probleem zijn. En om het te proberen zou je ook een stevig verlengsnoer (heeft ongeveer dezelfde dikte?) over de tent/frame kunnen verspreiden en dan kijken of je de deksel goed gesloten krijgt.
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #21 Gepost op: januari 12, 2016, 02:28:54 pm »

(Nog) geen topmatras en dak voortent. Wel dekbed en kussens. Het geheel wordt niet veel dikker dan de standaard bijgeleverde vloermat. Maar die leg je op het bed. De tent en frame komt daar over heen. Vouwwagen staat in de stalling. Daar kan ik hem pas in maart openklappen om dit te checken. Of even naar Bravo Ommen rijden.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Vloerverwarming
« Reactie #22 Gepost op: januari 12, 2016, 02:36:52 pm »

Dan verwacht ik dat het wel past. Wij klappen ook de dekbedden mee in, maar hebben de vloermat opgerold onder het bed liggen. Wat ik bij het sluiten vooral gemerkt heb ik is dat je goed in de gaten moeten houden dat de tent netjes invouwt en er zo min mogelijk lucht wordt mee ingeklapt. Daarom vouw ik het doek ook altijd recht en vlak tijdens het inklappen (deksel staat dan overeind). En dat het matras tussen het buizenframe beland en er niet onder.
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #23 Gepost op: januari 12, 2016, 04:49:35 pm »

Bedankt voor de tips. Verwacht ook dat het past. Ga het in maart/april inbouwen. Net als de lades in de keuken.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Vloerverwarming
« Reactie #24 Gepost op: januari 12, 2016, 05:41:24 pm »

Mooi, maar duur. Ben nu voor ca. €200 klaar incl thermostaat. http://www.budgetheat.eu/nl/13-e-mat-set-160w-m2-incl-otk-fl-8719128651010.html?ps_full_site=1. Moet alleen nog uitvogelen of er 1 cm ruimte zit tussen deksel en frame/tent als de zaak is dichtgeklapt. Weet iemand dat?
Ik zou om dit zeker te weten te komen één of meerde stukken piepschuim (isolatie materiaal) van die dikte in het deksel plakken. Als je het deksel dan weer open doet en het is nog onbeschadigd heb je het antwoord.
En als het beschadigd is heb je ook antwoord...
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Vloerverwarming
« Reactie #25 Gepost op: januari 12, 2016, 10:01:38 pm »

Goed idee!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal