Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ogen slikranden  (gelezen 1937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 485
  • Merk: kampeermiddel : Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Ogen slikranden
« Gepost op: september 01, 2011, 02:06:22 pm »

Hallo medeklappers,

Ik heb een Alpen Kreuzer Select uit 1991, en bij de laatste keer kamperen heb ik bij het afspannen van een van de slikranden, een van de daarvoor bestemde oogjes helemaal uitgescheurd. Nu zit ik dus met een flinke jaap in de slikrand en ook kan ik die daar niet meer afspannen omdat het oogje ruit ligt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit (niet al te duur) zelf kan repareren?? Ik heb wel gehoord van tear-aid, maar daar kan ik geen nieuw oogje in bevestigen. Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten,

Christiaan Hummel
Gelogd

Poekoelan2

  • Gast
Re:Ogen slikranden
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2011, 11:22:48 pm »

Hoi medeklapper,

Je kunt de slikrand van de onderzijde repareren met tape. Denk aan duck-tape of PVC tape. Een nieuw oog moet je op een nieuwe plaats ztten daar het gescheurde deel altijd een zwakke plek zal zijn.


gr Patrick
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Ogen slikranden
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2011, 09:36:56 am »

Met duct-tape moet je heel erg oppassen omdat het bij regelmatig vochtig worden los kan laten. Je houdt dan vaak nare lijmresten over. Van Bizon is er een speciaal lijmsetje met zacht pvclijm, er zit een extra stukje doorzichtig pvc bij, hiermee hebben wij de slikrand van onze vorige vouwwagen perfect kunnen repareren
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal