Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kyte aanpassingen (ter info, alvast voor de 15e)  (gelezen 6988 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Re: Kyte aanpassingen (ter info, alvast voor de 15e)
« Reactie #15 Gepost op: augustus 24, 2013, 05:32:43 pm »

Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

RuudW

  • Gast
Re: Kyte aanpassingen (ter info, alvast voor de 15e)
« Reactie #16 Gepost op: augustus 24, 2013, 08:47:45 pm »

GJT, dank voor het omzetten naar pdf, ik had hier nog geen pdf printer ge?nstalleerd en windows doet dat niet vanzelf helaas. Nu is het wat beter leesbaar inderdaad.

De disselkist is 90 cm breed bij de wagen en 60 breed aan de voorkant, 30 cm diep en 35 cm hoog. Past dus netjes voorop. Ik heb er nog wat beugeltjes ingemaakt voor de slinger en een extra ruimte om losse spullen netjes weg te leggen. De deksel KLAPT netjes naar boven met een gasveer. De Alu traanplaat glimt nog wel wat meer dan de matte versie die HK zelf gebruikt, maar het past goed bij de HK stijl in elk geval.

De bescherming onder de kookplaat is een standaard plaatje Alu ruit die je bij de meeste bouwmarkten kunt  halen. Het laat zich makkelijk vouwen en op maat maken.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.353
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte aanpassingen (ter info, alvast voor de 15e)
« Reactie #17 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:03:55 pm »

Mooie kist idd. Ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet. Voor de prijs hoef je het niet te laten zie ik. De Alutec box van HK die ik heb is een stuk duurder en minder uitgevoerd...

Edit: zie wel dat de inhoud minder is. 81 vs 163 liter..  blijf echter benieuwd want ik heb de bak zelden vol...
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2013, 09:10:32 pm door GJT »
Gelogd

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: Kyte aanpassingen (ter info, alvast voor de 15e)
« Reactie #18 Gepost op: november 04, 2013, 04:10:11 pm »

@RuudW: Waar heb jij de gereedschap beugels voor de stokken vandaan? Ik vind dit een nette oplossing voor het wegwerken van de stokken en wil ook zoiets maken voor onze Cocoon.
Gelogd

RuudW

  • Gast
Re: Kyte aanpassingen (ter info, alvast voor de 15e)
« Reactie #19 Gepost op: november 09, 2013, 04:39:32 pm »

Hoi Prutsky,
De beugels komen gewoon van de bouwmarkt, in dit geval de gamma. Het zijn gewoon standaard gereedschap klemmen, wel even zoeken naar de juiste maat. Ik heb er zelf wel een stukje krimpkous overheen geschoven zodat de stokken niet beschadigen. Ik kon zo snel geen kunststof versie vinden, al bestaan die vast ook.

De Kyte heeft naast de kleine stokken ook een hele lange. Deze ligt bij ons in de lengte van de wagen. Die heb ik met een paar kunststof PVC buis beugels vastgezet door de beugel net voorbij het midden van de buis af te zagen. Dan klemt het prima vast. Die zou je voor de korte stokken misschien ook wel kunnen gebruiken op deze manier.

Succes !
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal