Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Project: Cocoon voortent / luifeldicht  (gelezen 32712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sarah

  • Gast
Re:Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #30 Gepost op: december 18, 2011, 10:59:03 pm »

Mooi geworden, prima om te vertoeven met slechtweer. waarom meer ramen met slecht weer. Hier krijg je echt een tentgevoel van. De kleur grijs is ook een goede keuze ik denk dat het moeilijk was om dezelfde kleur groen als de HK te krijgen en als je dan moet afwijken is deze kleur een uitstekende.
De prijs valt ook reuze mee.
Laat je ons weten hoe het is bevallen op Ameland?

Deze week valt ook veel regen, kan je hem ook uittesten :>
Gelogd

Candace

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 74
  • Merk Vouwwagen: Combi camp country
Re:Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #31 Gepost op: december 21, 2011, 07:18:23 pm »

Een hele mooie en goeie oplossing. Wij vonden het nadeel van de cocoon dat je de luifel niet dicht kan maken. En jullie hebben dat dus goed opgelost. Het resultaat mag er zijn. En jullie hebben nu een unieke HK VW. Nu HK zelf nog in productie brengen en dan zullen ze denk ik nog meer cocoons gaan verkopen...
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #32 Gepost op: december 21, 2011, 09:23:26 pm »

Alle mensen, wat een leuke reacties op onze aanpassing. bedankt hiervoor. :W
Ook vele persoonlijk gestuurde info en reacties.

We hebben besloten om de grijze hoekdelen te laten vervangen naar een dezelfde, ecru kleur.
is wat eentonig, maar brengt rust in de grote vlakken.

Zal deze week een bericht opmaken en versturen naar HK, ben benieuwd naar hun reacties.
Maakt ook eigenlijks niet veel uit, het is onze wens die is uitgevoerd. Of het helemaal naar tevredenheid zal zijn....och.
zien we eind volgend jaar wel, als het kampeerseizoen afgesloten wordt, dan hebben we een bult aan ervaring.
Laat het maar lang duren, dat kampeerseizoen.

Wordt vervolgt
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #33 Gepost op: december 21, 2011, 09:39:56 pm »

om in mijn dochters bewoordingen te spreken: VET!
wat een ruimte zo, echt gaaf! en uniek... en de prijs is best schappelijk, gezien het maatwerk.
veel plezier ermee!
grtz, bianc
Gelogd

Frank T

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon S Offroad
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #34 Gepost op: januari 03, 2012, 05:47:37 pm »

Vandaag heb ik onze Cocoon Off-Road ook naar Atomatent gebracht. De tentdokter zal ook onze tent onderhanden gaan nemen. Ook wij gaan onze Cocoon afsluiten gelijk aan de steller van dit onderwerp. Wij gaan alleen nog iets verder want wij laten verwijderbare slikranden aan beide zijkanten zetten, en daarnaast wordt ook de achterkant winddicht gemaakt.
Voordelen: In het voorjaar kunnen we lekker warm onder onze luifel zitten zonder last te hebben van de wind, en in de zomer gebruiken we de Holtkamper in originele vorm. Zodra ik de foto's van de voorkant heb zal ik ze plaatsen.

Groeten
Frank T.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #35 Gepost op: januari 03, 2012, 06:32:39 pm »


Zal deze week een bericht opmaken en versturen naar HK, ben benieuwd naar hun reacties.


Wordt vervolgt

Zoals aangegeven heb ik een bericht met foto's opgemaakt en naar holtkamper gestuurd, met een link naar ons forum.
ik heb de mensen gevraagd wat ze ervan vinden en/of wordt besloten of de optie om de cocoon dicht te maken met luifels zoals ik deze heb laten uitvoeren.
inmiddels hebben we de feestdagen gehad en is het nieuwe jaar reeds ingezet.

Ik ben reuze benieuwd naar de reacties bij holtkamper.
en wat blijkt.......totale radio stilte.......helemaal geen reactie.


en dat er nu een 2e cocoon bij Atomatent staat, en een 3e cocoonbezitter zich heeft gemeld.
het idee wordt zeer gewaardeerd! :> :>

Leuk idee, met een bericht naar HK, met de vraag naar een reactie... :O
zou het toch leuk vinden, al is het maar een korte zin "mooi, gaan we niet doen, want..."

maar och, het resultaat spreekt meerdere cocoonbezitters aan, én de mannen bij Atomatent in Uden zijn lekker bezig.
ben benieuwd naar de resultaten van Frank T.... :J
« Laatst bewerkt op: januari 03, 2012, 06:34:45 pm door retteketed »
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #36 Gepost op: januari 03, 2012, 06:56:47 pm »

Tja, beetje flauw van HK maar misschien zijn ze hun advocaten aan het raadplegen om te zien of ze er niet eerst een patent kunnen op nemen :) :#
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #37 Gepost op: januari 03, 2012, 07:29:00 pm »

Patent nemen zou niet meer gaan, aangezien er al een gepubliceerde uitvoering is. Tevens zou er een behoorlijk vernieuwend element in moeten zitten die door een expert in het vakgebied niet zo maar bedacht zou kunnen worden.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #38 Gepost op: januari 03, 2012, 07:30:17 pm »

HK is heel goed in vernieuwende dingen te vinden.

PS: ik bedoelde het wel een beetje als een grapje hoor.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #39 Gepost op: januari 03, 2012, 07:50:52 pm »

Vandaag heb ik onze Cocoon Off-Road ook naar Atomatent gebracht. De tentdokter zal ook onze tent onderhanden gaan nemen. Ook wij gaan onze Cocoon afsluiten gelijk aan de steller van dit onderwerp. Wij gaan alleen nog iets verder want wij laten verwijderbare slikranden aan beide zijkanten zetten, en daarnaast wordt ook de achterkant winddicht gemaakt.
Voordelen: In het voorjaar kunnen we lekker warm onder onze luifel zitten zonder last te hebben van de wind, en in de zomer gebruiken we de Holtkamper in originele vorm. Zodra ik de foto's van de voorkant heb zal ik ze plaatsen.

Groeten
Frank T.

Ik ben heel erg benieuwd!!
Gelogd
Jevipro

sarah

  • Gast
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #40 Gepost op: januari 03, 2012, 11:50:01 pm »

Wanneer heb je het bericht gestuurd? Ik denk dat ze zeker wel kijken en overleggen en het laten bezinken. Ze zullen uiteindelijk wel reageren.

En misschien reageren ze van: We vinden het een goede innovatie van je ed, maar wij willen onze cocoon houden zoals die is.

Of: We komen langs om te kijken.

Als jij maar blij bent met het resultaat, dat is het allerbelangrijkste! :J
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #41 Gepost op: januari 04, 2012, 08:19:20 am »

Waarom zou Holtkampe rmoeten reageren? Als mensen het leuk vinden hun klapper aan te passen naar hun persoonlijke wensen dan moeten ze dat vooral doen en hier delen.

Er zijn ook velen die hun auto tunen, andere velgen, verlagen, chippen noem maar op. Maar dat hoeft dan niet te betekenen dat alle autofabrikanten die dus moeten overnemen of moeten reageren.

Holtkamper heeft de Cocoon ontwikkeld in een bepaald ontwerp en verkoopt dit, wat men daarna allemaal doet is ieders eigen zaak.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #42 Gepost op: januari 04, 2012, 09:42:34 am »

@Spiegelbeeld.

Klopt wat je aangeeft, is meer een verwachting van mijn ,die ik te hoog stel.
Ik bedoel: bij bezoek aan de showroom en een offerte mee naar huis neem, wordt ik meerdere keren benaderd als de reactie lang uit blijft.
Dan is het reageren van HK allert.

En dan nu het uitblijven van reactie, vind ik lastig te accepteren, immers is de emotie een onderliggende rede om voor HK te kiezen. Deze emotie (betrokkenheid) is geheel weg na het kopen van de HK.

En uit beleefdheid, immers stel ik een vraag en krijg geen reactie.
Ik ben netjes opgevoed en als men mij een vraag stelt, krijg je netjes een reactie.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Ik zal mijn verwachtingen wat moeten bijstellen. :P

En jazeker het is mijn keuze voor de aanpassing en hier ben ik maar wát blij mee.
Zal er zeker van genieten.
 :# :#
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #43 Gepost op: januari 04, 2012, 01:29:00 pm »

@ retteketed,

Ik kan mij goed herkennen in jouw verhaal. Dit is één v/d punten, waar HK best aan werken kan.
Tevens dat men meer kontakt houdt met de klanten over vernieuwingen aan de tenttrailers, zonder dat je speciaal naar Emmen of Bunnik hoeft om het daar te ontdekken.
De service van HK is erg goed, maar mist toch wel wat in dit opzicht, naar mijn mening....... :J
Gelogd

Frank T

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon S Offroad
Re: Project: Cocoon voortent / luifeldicht
« Reactie #44 Gepost op: januari 07, 2012, 06:35:37 pm »

Vandaag hebben wij onze Cocoon weer opgehaald. De voorluifel is dicht gemaakt hieronder zie je het resultaat. Alles in ecru en zonder ramen (persoonlijke voorkeur). Daarnaast zijn afneembare slikrand aan de originele zijwanden van de cocoon gemaakt. Ook is de achterkant van de wagen met een zeil dicht gemaakt, deze is ook afritsbaar. Kortom hij is helemaal winddicht. We kijken nu al uit naar onze meivakantie. In de zomervakantie zullen we minder gebruik maken van deze dichte luifel. Misschien een stuk erin ritsen voor de zon :J Wij zijn er heel blij mee  :zw
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal