Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?  (gelezen 7102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 802
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #15 Gepost op: januari 16, 2020, 10:11:48 pm »

Onze campingkast staat  in 5 minuten. Even uitklappen, hardtop erop en de 3 leggers erin en opspannen.

Groot verschil in campingkastjes i.d.
Lijkt erop ja :) wij hebben er een uit de vrijbuiter, en hij klikt heel 'strak' in elkaar, gaat nooit heel vlot.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Gelogd

Binotje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #16 Gepost op: maart 19, 2020, 03:57:08 pm »

Afgelopen jaar met ons zoontje van 1,5 weggeweest.
Hij sliep in zo'n deryan tentje, ideaal en scheelt zo veel ruimte.
Verschonen gewoon met een verschoonmatje op bed of in de wagenbak.

We hadden 1  kastje en een tentorganizer. Eten stond in een kratje bovenop de koelkast. Schoenen in een kratje, speelgoed in een kratje. Beetje overzicht houden! Een grote tafel en een kleine tafel. De kleine tafel is amper gebruikt.

Alleen de tassen met kleding vond ik niks, dat ga ik dit jaar anders doen.
Gelogd
Kamperen, met de paplepel ingegoten. Uiteindelijk overgegaan naar een vouwwagen.

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #17 Gepost op: maart 21, 2020, 08:17:07 am »

Wij richten de vouwwagen niet in. De vouwwagen is om in te slapen en te schuilen. We zitten er zoveel mogelijk voor en nemen zo min mogelijk mee.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #18 Gepost op: maart 21, 2020, 10:52:49 am »

Wij richten de vouwwagen niet in. De vouwwagen is om in te slapen en te schuilen. We zitten er zoveel mogelijk voor en nemen zo min mogelijk mee.

Krijgt dat een keer verkocht aan mijn vrouw  :O
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #19 Gepost op: maart 21, 2020, 12:51:06 pm »

Kan mij wel vinden in de post van Marcel. Probeer het elke weer, maar na een dag of wat krijg je onderstaande situatie
Meestal de avond van te voren zoveel mogelijk al in de wagen bak, keuken minimaliseren. De ochtend van vertrek zijn we toch wel in uurtje klaar om te kunnen gaan klappen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #20 Gepost op: april 29, 2020, 03:04:58 pm »

Geen foto's beschikbaar. Maar in onze Cocoon bleven de meeste spullen in de keuken op de dissel en onder het bed. Bed omhoog en spullen pakken.  Maar onze Jametic was een stuk bewerkelijker wat spullen betreft. Maar ook daar zat alles zoveel mogelijk in kratten of dozen in de wagenbak.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Linda88

  • Klapperraar
  • **
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: Trigano Olympe
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #21 Gepost op: april 29, 2020, 03:17:23 pm »

Geen foto's beschikbaar. Maar in onze Cocoon bleven de meeste spullen in de keuken op de dissel en onder het bed. Bed omhoog en spullen pakken.  Maar onze Jametic was een stuk bewerkelijker wat spullen betreft. Maar ook daar zat alles zoveel mogelijk in kratten of dozen in de wagenbak.

We hebben een dubbel klapper met onder beide bedden een tentje. We hebben dus geen ruimte onder de bedden om alvast spullen op te ruimen voor vertrek. We hebben wel tussen de bedden een zitgedeelte. Tijdens het kamperen staat daar waarschijnlijk een campingbedje of een tafeltje zodat we daar kunnen zitten. Waarschijnlijk zullen we daar de dag voor vertrek alvast zo veel mogelijk van de spullen neer zetten.

Gelogd

Linda88

  • Klapperraar
  • **
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: Trigano Olympe
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #22 Gepost op: april 29, 2020, 03:19:46 pm »

Ik ben ook nog wel heel benieuwd waar men de kinderwagen laat. In de auto als de auto naast de vouwwagen mag blijven staan. Maar als de auto op een parkeerplaats moet staan, lopen jullie dan steeds heen en weer of zet je die dan ook ergens in de vouwwagen. ( we hebben een tweelingkinderwagen. Neemt toch net wat meer plek in dan een enkele kinderwagen).
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #23 Gepost op: april 29, 2020, 06:00:38 pm »

Dat neemt wel veel ruimte in beslag. Misschien kun je voor de vakantie kiezen voor een kleine (tweedehands) buggy voor de 1 en een draagzak voor de ander? Scheelt veel ruimte en je bent redelijk flexibel/mobiel.
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #24 Gepost op: april 29, 2020, 08:54:54 pm »

Ik ben ook nog wel heel benieuwd waar men de kinderwagen laat. In de auto als de auto naast de vouwwagen mag blijven staan. Maar als de auto op een parkeerplaats moet staan, lopen jullie dan steeds heen en weer of zet je die dan ook ergens in de vouwwagen. ( we hebben een tweelingkinderwagen. Neemt toch net wat meer plek in dan een enkele kinderwagen).
Wij hebben twee vakanties de grote tweelingwagen meegenomen, die stond in de auto inderdaad.
Jaren daarna hebben we zo’n ‘paraplu’-tweelingwagen (koelstra) meegenomen, gevonden op marktplaats. Dat ding reed niet zo fijn, maar nam veel minder ruimte in. Die lag (opgevouwen) in de vouwwagen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #25 Gepost op: april 29, 2020, 09:01:24 pm »

Wij namen een simpele klapbuggy mee en ergonomische draagzakken. De jongste ging met 3 jaar half zelf lopend, half gedragen kilometers mee op pad. Hebben dus geen ervaring met kinderwagens mee. 1 jaar beide kids gedragen toen de jongste 1 was en de oudste 3. Lijkt me een ramp om een kinderwagen mee te sjouwen. En vanaf 4 jaar kunnen ze kilometers lopen en ben je er sowieso vanaf.
Gelogd

Linda88

  • Klapperraar
  • **
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 107
  • Merk Vouwwagen: Trigano Olympe
Re: Hoe richten jullie de vouwwagen in? Foto’s?
« Reactie #26 Gepost op: april 29, 2020, 10:03:14 pm »

Ik ben zelf een slechte wandelaar en houd het ook niet goed vol. Mijn man loopt ook niet zo heel best. Ik heb wel eens wat draag zakken/doeken geprobeerd maar dat beviel niet. Vandaar een kinderwagen ( Bugaboo Donkey). Mede om al die ‘grote’ kinder spullen wilde ik een ruimere vouwwagen ( Trigano Olympe hebben we).
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal