Recente berichten

Algemene informatie / Re: Account verwijderen
Laatste bericht door Alex - april 24, 2025, 08:52:35 AM
Done
Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het grote klapweekend 2025...
Laatste bericht door Bonny - april 24, 2025, 07:46:34 AM
Citaat van: Beukertje op april 23, 2025, 11:21:27 PMMogen wij (de Kuijfjes) ook Nora aanmelden voor het klapweekend?:)4]
Het wordt dus: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn (8) en Nora (10 weken) met een Combi Camp Country.

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Wat een schatje  :)
Algemene informatie / Re: Account verwijderen
Laatste bericht door Alex - april 24, 2025, 12:06:37 AM
Ga ik voor je regelen.
Laatste bericht door Alex - april 24, 2025, 12:05:58 AM
Ooooooooo jullie zullen het druk krijgen aan jullie tent
Laatste bericht door Beukertje - april 23, 2025, 11:21:27 PM
Mogen wij (de Kuijfjes) ook Nora aanmelden voor het klapweekend?:)4]
Het wordt dus: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn (8) en Nora (10 weken) met een Combi Camp Country.

Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk

Algemene informatie / Account verwijderen
Laatste bericht door KeesV - april 23, 2025, 09:23:45 PM
Weet iemand hoe ik mijn account definitief kan verwijderen?
Aart Kok / Livingstone xl/kingsize bed of...
Laatste bericht door danny0604731 - april 23, 2025, 09:12:29 PM
Hoihoi. Hier een ex-bezitter van Livinstone met xl-bed

Puur vanwege het grote bed deze destijds genomen....heerlijk. Qua ruimte viel het reuze mee. Ik had het matras zo gelegd dat de rits die de twee delen met elkaar verbindt aan de bovenzijde zat. Hierdoor vouwde de lattenbodem onder het bed en kon ik het matras (met de rits als scharnierpunt) bovenop leggen/vouwen. Samen met de extender ideaal. Nog volop ruimt eronder en ruimte bovenop voor stoelen/tafel

(Twee stoelen in lengterichting naast matrasdeel en daarboven op de tafel en worteldoek/grondkleed)

En dan had ik nog ruimte over onder het dekzeil dus als je twijfelt aan ruimte......valt wel mee dus:)1320]:)1303]

En als we binnen wilden zetten, trok ik het bed omhoog, klapte de steunpoten om en voila de volledige binnenruimte om te zitten:)847]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Duitsland / D: Brandenburg: Alt Zeschdorf:...
Laatste bericht door willempoort - april 23, 2025, 08:53:26 PM
Verblijf van 19 t/m 24 april '25. Camping is eenvoudig. Recensies op Google zijn wisselend en ervaring is dat beiden waar zijn (later meer).

De camping ligt aan een mooi meer waar je kan zwemmen en vissen. Een Vispas is bij de receptie verkrijgbaar. Bij de receptie zijn ook, te bestellen de avond ervoor, broodjes verkrijgbaar. Tevens is er een bar/restaurant met beperkte openingstijden. Het eten is betaalbaar en goed.

's-Middags tussen 12:00 en 15:00 uur kan je met de auto de camping niet op of af. De poort is dicht. Sanitair is schoon, maar verouderd. Plaatsen hebben water en 16 ampère stroom dat achteraf apart berekend wordt bij de prijs.

Een deel van de camping heeft vaste gasten. Het ziet er daar slordig uit.

Wat betreft de Google-resencies. De eigenaren hebben best wat, redelijke, regels. Echter staan die op geplastificeerde A4-tjes overal aangegeven. Ook schroomt men niet om je aan te spreken dat je modder de doucheruimte hebt ingelopen, de kinderen niet tussen de caravans met een bal mogen spelen (bieden wel alternatief) of waar je auto moet staan (niet bij je plaats).

In de omgeving kan je goed fietsen, naar Frankfurt (Oder), Polen en Eisenhüttenstad. Ander uitjes zijn relatief lang rijden/reizen (bijv. Berlijn).

* Vriendelijkheid personeel: 7
    * Sanitair: 7
    * Schoonheid van de camping zelf: 7
    * Animatie team: n.v.t.
    * Voorzieningen: 7
    * Eet gelegenheden op de camping:8

Camping Seecamp am Oderbruch
Luxemburg / Luxemburg in juni
Laatste bericht door getiem - april 23, 2025, 07:14:58 PM
Camping de la sure in Reisdorf, staan we nu: goedkoop, van Nederlanders.

Het sanitair is nu verwarmd , maar wel spaarzaam. Degelijk maar basic.
Sanitair verwarming is weer uit bij buitentemperatuur van 13c. Als je echt warm sanitair nodig hebt ivm je reuma, is het mogelijk niet de perfecte keuze.

Let op, er is een gelijknamige camping in Diekirch, die is t niet.

Er zijn langs de sure 10tallen campings te vinden overigens, van Diekirch tot aan Rosport.

Boven op plateau heb je er nog een paar bij Beaufort, incl een SVR Camping. Zijn we vorig jaar geweest. Helaas daar wat meer vliegtuig lawaai. Er geld, hoe meer ten oosten van stad Luxemburg, hoe meer vliegtuigen over je heen.

Camping de la sure in Reisdorf heeft een goed bezocht restaurant, Chinees is er tegenover . Ze hebben broodjes service. Echte bakker er tegenover. Camping winkel gevuld met basic houdbaar spul.
Holtkamper / Re: Binnentent voor op het dek...
Laatste bericht door Alex - april 23, 2025, 05:16:11 PM
Binnentent verven een optie??