Recente berichten
Vragen algemeen. / Hoe afdekzeil goed plaatsen
Laatste bericht door PizzaPieter - februari 02, 2025, 02:21:41 PMIk zou graag tips horen over de beste/slimste manier om het afdekzeil vast te maken. Ben niet bang dat ik hem verlies, maar als ik kijk zijn er veel plooien waar wind/regen doorheen kan ploepen.
Er zit onder het dekzeil nog een 2e elastiek, maar die krijg ik met geen mogelijkheid echt straks getrokken.
Ben ik te bang?

Er zit onder het dekzeil nog een 2e elastiek, maar die krijg ik met geen mogelijkheid echt straks getrokken.
Ben ik te bang?

Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het Klapweekend 2025 ,aanm...
Laatste bericht door Bonny - februari 02, 2025, 01:06:25 PM
Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het grote klapweekend 2025...
Laatste bericht door Alex - februari 02, 2025, 01:04:24 PMCitaat van: metalpe op februari 01, 2025, 10:20:11 PMRegel een camping en we komen.
Eerste zon vandaag. Deed deugd.
Zo lang onze kinderen zo veel sporten zal een klapweekend voor ons helaas nooit lukken..
Lijkt me thans wel eens écht leuk want we komen op vakantie zelden vouwwagens tegen. Valt elk jaar weer op dat we op onze vakantie (en we zijn altijd heel lang weg en doen ongeveer 8 campings aan), elk jaar maar een vouwwagen of 5 zien. Heel gek en jammer. Alles eens bij elkaar zien staan lijkt me echt tof.
Als jullie eens ooi in Limburg het weekend organiseren, komen we wel eens neuzen.
Verstuurd vanaf mijn motorola edge 50 fusion met Tapatalk

Vouwwagenclub.info meetings / Re: Het Klapweekend 2025 ,aanm...
Laatste bericht door Klavertjes - februari 02, 2025, 12:22:14 PM1. Alex&Bonny: Alex en Bonny met een Holtkamper Aero
2. Kuijfjes: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn ( 8 ) met een Combi camp
3. Kimopo&Rumi: Mar & Erik met een Keizer Weekender
4. Roos: Ernst Jan, Linda, Tobias (6), Ellenora (6) met een Campooz LJ
5. Ottermobiel: Erwin , Jolanda en William (14) met Jamet Arizona
6. Klapjoeri: Joeri, Emily, Nils (16), Sven (15) en 🐶 Ollie met een Holtkamper Aero
7. GJT: Gert Jan, Leonie, Hiske (16), Fedde (11) en🐶Moos met een Holtkamper Aero
8. Cewi: Cees en Wilma en 🐶 Pebbles met een Holtkamper Cocoon MTT
9. Spikehome: Patricia en Richard met een kampeermiddel
10. Van_Looney: Leon, Minke, Jildou (14) en🐶 Sinne met een CombiCamp Country, zoon Bram (17) sluit wellicht ook nog aan
11. Campingloge: Peter met Holtkamper Kyte
12. Robbin, Mirjam, Sam (14), Jasper (12) met Holtkamper Cocoon XL
13. Hannah en Meneer Hannah eventueel kleinkinderen 4 en 6 jaar
14. radeu :Ralph, Peggy, Carlijn (12) en Jasper ( 10 ) met de Aart Kok Tundra!
15. Miekje :Bart ,Annemieke en golden retriever Mica
16. john1311: John, Mariëlle en Daniël (17) gaat waarschijnlijk ook mee met een Cabanon Malawi 1
17. Klavertjes: Nout, Rianne & Valérie (24) met de Opus All Road Air
18. Hemertje: Jeroen, Marieke en Dorus (14) met een Holtkamper Kyte
19. Tim_V: Tim, Floor, Anne-Roos (9), Merijn (7) en Nola (6) en 🐶 Pip met een Holtkamper Kyte (van 29 mei t/m 31 mei)
20. Michel9 :Mirjam,Michel,Jasper (13)en Pim (8 ) met een Smitveld Ruebist.
21. Pjottum :Martijn en Francien met een Combicamp Valley
Even aangepast want Nout heeft de nog aangevraagde dagen vrij gekregen en Valerie heeft ze vrijgenomen
2. Kuijfjes: Iwan, Anouk, Jasmijn (16), Thijmen (14), Pepijn ( 8 ) met een Combi camp
3. Kimopo&Rumi: Mar & Erik met een Keizer Weekender
4. Roos: Ernst Jan, Linda, Tobias (6), Ellenora (6) met een Campooz LJ
5. Ottermobiel: Erwin , Jolanda en William (14) met Jamet Arizona
6. Klapjoeri: Joeri, Emily, Nils (16), Sven (15) en 🐶 Ollie met een Holtkamper Aero
7. GJT: Gert Jan, Leonie, Hiske (16), Fedde (11) en🐶Moos met een Holtkamper Aero
8. Cewi: Cees en Wilma en 🐶 Pebbles met een Holtkamper Cocoon MTT
9. Spikehome: Patricia en Richard met een kampeermiddel
10. Van_Looney: Leon, Minke, Jildou (14) en🐶 Sinne met een CombiCamp Country, zoon Bram (17) sluit wellicht ook nog aan
11. Campingloge: Peter met Holtkamper Kyte
12. Robbin, Mirjam, Sam (14), Jasper (12) met Holtkamper Cocoon XL
13. Hannah en Meneer Hannah eventueel kleinkinderen 4 en 6 jaar
14. radeu :Ralph, Peggy, Carlijn (12) en Jasper ( 10 ) met de Aart Kok Tundra!
15. Miekje :Bart ,Annemieke en golden retriever Mica
16. john1311: John, Mariëlle en Daniël (17) gaat waarschijnlijk ook mee met een Cabanon Malawi 1
17. Klavertjes: Nout, Rianne & Valérie (24) met de Opus All Road Air
18. Hemertje: Jeroen, Marieke en Dorus (14) met een Holtkamper Kyte
19. Tim_V: Tim, Floor, Anne-Roos (9), Merijn (7) en Nola (6) en 🐶 Pip met een Holtkamper Kyte (van 29 mei t/m 31 mei)
20. Michel9 :Mirjam,Michel,Jasper (13)en Pim (8 ) met een Smitveld Ruebist.
21. Pjottum :Martijn en Francien met een Combicamp Valley
Even aangepast want Nout heeft de nog aangevraagde dagen vrij gekregen en Valerie heeft ze vrijgenomen

Laatste bericht door Hemertje - februari 02, 2025, 08:53:54 AMMeeste van prioriteit:P
Laatste bericht door metalpe - februari 01, 2025, 10:20:11 PMEerste zon vandaag. Deed deugd.
Zo lang onze kinderen zo veel sporten zal een klapweekend voor ons helaas nooit lukken..
Lijkt me thans wel eens écht leuk want we komen op vakantie zelden vouwwagens tegen. Valt elk jaar weer op dat we op onze vakantie (en we zijn altijd heel lang weg en doen ongeveer 8 campings aan), elk jaar maar een vouwwagen of 5 zien. Heel gek en jammer. Alles eens bij elkaar zien staan lijkt me echt tof.
Als jullie eens ooi in Limburg het weekend organiseren, komen we wel eens neuzen.
Combi-camp / Re: Flexi Comfort 2015, stilst...
Laatste bericht door KeithWM - februari 01, 2025, 08:46:21 PMIk snap wel dat je moeite hebt met afscheid nemen van de Flexi. Maar als er echt nadelen zitten aan de wagen en je in de nieuwe situatie de ruimte niet nodig hebt, lijkt het me juist heel fijn om je Flexi door te geven (verkopen...) aan een ander gezin. Wie weet is het voor hen de springplank naar heel veel klapplezier! Het lijkt me heerlijk om iemand die kans te gunnen met een mooie occassion.
Toen wij onze Flexi kochten, was ik best gecharmeerd van alle leuke tweepersoonsvouwwagens. Dat zou bij mij ook nog altijd de voorkeur hebben boven een (hefdak)caravan.
Toen wij onze Flexi kochten, was ik best gecharmeerd van alle leuke tweepersoonsvouwwagens. Dat zou bij mij ook nog altijd de voorkeur hebben boven een (hefdak)caravan.
Tips & Tricks / Re: Inrichten banken
Laatste bericht door Tago Herman - februari 01, 2025, 01:58:19 PMWij hadden onze kleding in plastic bakken. Ieder een eigen bak. Op de camping zetten we de bakken onder de wagen. Gemakkelijk te bereiken, en netjes te houden. In de banken hadden wij alleen zaken die we zelden nodig hadden,.
Tips & Tricks / Inrichten banken
Laatste bericht door OhPeeCee - februari 01, 2025, 11:09:33 AMEen verplaatsbaar dwars schotje plaatsen op deze manier per persoon een ruimte creëren voor kleding
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Tips & Tricks / Inrichten banken
Laatste bericht door Anneke - februari 01, 2025, 10:17:06 AMWij hebben een Jamet air 2023. De kleding leggen we in de banken, maar mijn grootste irritatie is dat dit dan snel door elkaar gaat. Heeft iemand een goede tip of een idee wat hierbij kan helpen?