Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Bezoek aan Holtkamper Bunnik  (gelezen 12018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Gepost op: juni 08, 2013, 07:18:24 pm »

Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan Holtkamper Bunnik. Het doel was het ophalen van 2 nieuwe gasveren voor het bed, maar we wilden gelijk even rondkijken, altijd leuk. We hebben uitgebreid gekeken naar de nieuwe Cocoon. Mooi ding, maar ik vraag me wel af wat nu de doelgroep is voor dit nieuwe model. Hij lijkt sprekend op de Kyte, het voordeel van snel even klappen met 2 of 4 personen is helemaal weg naar mijn idee.

We troffen een verkoper die er naar mijn idee niet wilde zijn. Op mijn vraag of het mogelijk is om het "dissel onder de voortent problem" op te lossen reageerde hij met : " dan zet je er toch een disseltafel op" en liep al half weg. Omdraaien en de keuken achter de wagen " ja dat hebben we ook een half jaar of zo verkocht is niks". Wat een gemiste kans! Als de man enthousiast oplossingen had aangedragen (en wie zegt hem dat we niet in waren voor een nieuwe?) had dat heel anders kunnen lopen.  Van de servicemeneer kregen we koffie. De verkoper nog een tijdje gadegeslagen: het echtpaar waar hij mee in gesprek was kreeg amper antwoord op hun vragen, hij leunde tegen de pilaar met zijn armen over elkaar en mompelde wat. Ik kreeg bijna de neiging het gesprek over te nemen  :). Het gezin wat binnenkwam en aangaf dat ze even wilde kijken wat ze via internet gekocht hadden kreeg geen blik meer. Zonde, want met een beetje belangstelling had hij wellicht accessoires kunnen verkopen. En daarbij , deze mensen kopen over een paar jaar wellicht wel weer een andere Holtkamper......

Maar goed, servicemeneer was prima, vriendelijk en enthousiast.

Kon het niet laten dit even met jullie te delen.  :)
Gelogd

Dammetje

  • Gast
Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #1 Gepost op: juni 08, 2013, 07:27:23 pm »

Ik zou dit briefje even naar Emmen sturen tav dhr B. Holtkamp.

Heb zo'n gevoel dat ze dit best willen weten.

Ik vind het niveau van de verkoop sowieso niet bijster hoog bij holtkamp.
Het mag best wat enthousiaster. De passie die ik heb voor mijn cocoon (en kamperen) vind je daar in de verste verte niet terug. Dit zou andersom moeten zijn.

De instelling is meer van "ik weet dat je hem hebben wilt dus waarom zou ik moeite voor je doen. "



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2013, 07:34:11 pm »

Precies, dat is het! Ik ben weg van mijn Cocoon en hoop daar dan medestanders en enthousiasme te vinden. Niets was minder waar... maar dat kan ook aan deze meneer gelegen hebben....
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2013, 07:37:18 pm »

Misschien zou een briefje inderdaad wat opleveren. Ik zou als baas dit soort zaken wel willen weten! En zeker in deze branche waar enthousiasme een hele grote rol heeft!
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #4 Gepost op: juni 08, 2013, 07:41:12 pm »

Holtkamper leest wel mee hoor  :)
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #5 Gepost op: juni 08, 2013, 08:00:48 pm »

De instelling is meer van "ik weet dat je hem hebben wilt dus waarom zou ik moeite voor je doen. "
Klopt. Toen wij er waren (ook Bunnik)  had een verkoper ook zo'n instelling en suggestie van "kijkt u rustig rond en vooral ook bij de concurrentie, want  uiteindelijk komt u toch bij ons uit."
Nou...  niet dus. :-)

Maar aan de andere kant: Wij zijn er als klant natuurlijk niet om de verkoopmethoden c.q. het gedrag van HK verkoop bij te slijpen. Wij besluiten en kiezen slechts. En niet zelden met onze voeten.
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2013, 08:22:17 am door Frankie »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #6 Gepost op: juni 08, 2013, 08:45:37 pm »

Holtkamper leest wel mee hoor  :)
klopt, 

Gelogd

Familie.Pasmans

  • Gast
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #7 Gepost op: juni 08, 2013, 09:16:17 pm »

Dit is zeker niet de ervaring die wij hebben met locatie Bunnik. Zeer goed geadviseerd, meedenken en absoluut niet opdringerig. Zoals op zoveel plekken: het staat of valt met de vent (of vrouw :-)
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #8 Gepost op: juni 08, 2013, 09:30:24 pm »

Waarom ik geen Holtkamper heb?? >:( Bij een bezoek op toen nog de kampeer en caravanbeurs in de Rai in Amsterdam, liepen wij als beginnend vouwwagen kampeerders over hun stand. Wat meteen op viel was de zwarte pakken??op een recreatie beurs? hoort dit niet luchtiger te zijn??
Op een vraag van ons werd zeer vreemd gereageerd, ach meneer en mevrouw dit product kunt u toch niet betalen???  >:( Was dat van ons gezicht of uiterlijk af te zien?? :o Wij waren toen meteen antie Holtkamper. Misschien kwam het om dat wij het over een vouwwagen hadden? Want daar spreek je over een tenttrailer! Als ik over onze vouwwagen praat zegt mijn neefje van 10 wij hebben een tenttrailer van Holtkamper. Nou het is in mijn ogen ook gewoon een vouwwagen. Ik vind dit toch wel een gemiste kans want als wij dan weer een keer op de beurs waren lieten wij Holtkamper ook bewust links liggen want wij kunnen het toch niet betalen. :>
Wij zijn nu al een paar jaar happy met onze Combi Camp :). Zet ook lekker snel op.
Henk
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #9 Gepost op: juni 08, 2013, 09:35:56 pm »

Maar begrijp ik nu uit dit verhaal dat de cocoon MTT niet meer verkrijgbaar is?
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #10 Gepost op: juni 08, 2013, 09:40:24 pm »

De instelling is meer van "ik weet dat je hem hebben wilt dus waarom zou ik moeite voor je doen. "

Of andersom: vertellen dat je ook zeer enthousiast over "een ander merk" bent. Dan is het ook afgelopen. Voor ons in Emmen eigenlijk de fatale (dus niet de eerste zeg maar, onze keuze was al op andere dingen gebaseerd) druppel om voor het laatst de showroom uit te lopen.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #11 Gepost op: juni 08, 2013, 10:59:22 pm »

Ik zou hier als lid van de familie Holtkamper zeker niet blij mee zijn! Ik neem aan dat ze wel weten wie er vandaag dienst had in Bunnik...en dat er dus een stevig gesprek zal volgen  :J
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #12 Gepost op: juni 09, 2013, 12:42:31 am »

Maar begrijp ik nu uit dit verhaal dat de cocoon MTT niet meer verkrijgbaar is?

Jawel hoor, hebben we nog u uitgebreid bekeken.

Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk

Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #13 Gepost op: juni 09, 2013, 07:38:40 am »

Hebben zelf tot volle tevredenheid ook een HK klapkar..... Maar inderdaad, ze zijn als ' marktleider'  behoorlijk arrogant.
Als je voor een nieuwe kar komt, dan staan ze klaar. Als je komt voor service, of iets anders, dan geven ze je heel snel het gevoel dat je een lastige klant bent.
Dat HK meeleest is mooi. Ik merk er alleen niet zoveel van dat ze meelezen. Want dit soort commentaren zijn niet nieuw!
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Bezoek aan Holtkamper Bunnik
« Reactie #14 Gepost op: juni 09, 2013, 07:56:57 am »

Hebben zelf tot volle tevredenheid ook een HK klapkar..... Maar inderdaad, ze zijn als ' marktleider'  behoorlijk arrogant.
Er zijn genoeg bedrijven die door zo'n instelling failliet gegaan zijn. KIP was ook ooit eens marktleider in Nederland, maar er zijn vele bedrijven te noemen die door arrogant gedrag door de bodem van de portemonee zakten.
En winst maken doe je door te verkopen en verkopen is en blijft een kunst. Trouwens wij hebben destijds toen wij voor onze klapper aan het zoeken waren aardig wat bedrijven bezocht, en het viel ons toen ook op dat de mentaliteit en houding van de verkopers niet de onze was. En dat is jammer, want het zou toch leuk zijn als de klant terug komt.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal