Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.  (gelezen 12859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Gepost op: mei 06, 2012, 02:25:41 pm »

We gaan Hemelvaart-Pinsteren de Kyte opzetten op een Camping in Mander("Aan het Twentepad") Ik ga in de keuken, zo laag mogelijk boven het werkblad, zowel links als rechts een 2-tal stopcontacten in de achterwand maken. Nou is standaardinbouwmateriaal aan de achterkant niet afgeschermd. Die grote grijze met klep voor camper/caravan inbouw wil ik niet. Weet iemand voor mij de juiste inbouw wcd's? Dus met een kapje over de achterkant?

In mijn beleving zit ik straks lekker in het zonnetje te klussen, zo nu en dan een keertje naar de hobby-zaak in Tubbergen en een lekker drankje na gedane arbeid. Alleen heb ik op de camping in de Ardennen een spierscheuring in de biceps van de rechterarn opgelopen( zal ik even helpen tillen met die vlonder? Krakkkkk. :(
Dus of dat gaat lukken? En dan ook de watertank naar buiten verplaatsen? We zullen zien :?
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #1 Gepost op: mei 06, 2012, 02:46:33 pm »

Nou is standaardinbouwmateriaal aan de achterkant niet afgeschermd. Die grote grijze met klep voor camper/caravan inbouw wil ik niet. Weet iemand voor mij de juiste inbouw wcd's? Dus met een kapje over de achterkant?

Ik vraag me af of die bestaan? Kun je niets met inbouwdozen doen (waar dus de WCD weer ?n komt te zitten? Zelf zou ik toch dat spul met die kleppen nemen, die zijn iig spatwaterdicht en bedoelt voor buiten gebruik (en ook onder de luifel is 'buiten').

Alleen heb ik op de camping in de Ardennen een spierscheuring in de biceps van de rechterarn opgelopen( zal ik even helpen tillen met die vlonder? Krakkkkk. :(

Mmm, dat deed ik met mijn onderarm bij het weghalen van een paar bielzen in de tuin. Even de 70-jarige buurman helpen: hij loopt nu nog vrolijk te klussen, ik zit al 2 weken aan de fysio  :I

Sterkte er mee!
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #2 Gepost op: mei 06, 2012, 02:55:19 pm »

Ha paulpaul.
Ze bestaan zeker... Zie foto's op bijgevoegde link. Ijn van een mede kyter
http://picasaweb.google.com/109828223354786693164/KyteElectra#5474953203979921810
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #3 Gepost op: mei 06, 2012, 03:03:27 pm »

Ik heb deze stopcontacten ook in mijn Kyte zitten. Heb ze bij volgens mij bij van Duinkerken of Obelink gekocht, maar ik denk dat elke willekeurige kampeerboer ze wel heeft. http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,9051.msg106511.html#msg106511
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #4 Gepost op: mei 06, 2012, 03:06:01 pm »

Weer wat geleerd, ik kende dit soort niet!  :)
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #5 Gepost op: mei 06, 2012, 03:08:27 pm »

Ze zijn er ook in een uitvoering als schakelaar!
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #6 Gepost op: mei 06, 2012, 05:12:08 pm »

Ja dat zijn ze, helemaal!
Iemand de merknaam? Wordt het gewoon bestellen via internet. Mijn car......boer had deze niet.
Gelogd

Dammetje

  • Gast
Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #7 Gepost op: mei 06, 2012, 05:30:22 pm »

http://www.elektroschakelmateriaal.nl/elektrotechniek/schakelmateriaal/peha_schakelmateriaal/peha_compacta/compacta_levend_wit.html

 Compacta is proffesionele lijn van Peha die in 90% van alle caravans word toegepast. Is van thermoplastisch materiaal en dus breukvast!  Hiermee kun je doormiddel van meervoudige ramen ook combinaties maken. Het wordt veelal via Elektrogroothandel verkocht zoals Technische Unie of Oosterberg etc. Heb je daar geen ingangen dan is bovenstaand een link waar je het kunt bestellen. Of google even op Peha Compacta!
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #8 Gepost op: mei 06, 2012, 06:39:17 pm »

Dank je.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #9 Gepost op: mei 06, 2012, 06:55:43 pm »

Ben blij met de info, ik had al een paar keer bij de TU gekeken maar kon het niet vinden.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #10 Gepost op: mei 06, 2012, 07:07:38 pm »

http://www.elektroschakelmateriaal.nl/elektrotechniek/schakelmateriaal/peha_schakelmateriaal/peha_compacta/compacta_levend_wit.html

 Compacta is proffesionele lijn van Peha die in 90% van alle caravans word toegepast. Is van thermoplastisch materiaal en dus breukvast!  Hiermee kun je doormiddel van meervoudige ramen ook combinaties maken. Het wordt veelal via Elektrogroothandel verkocht zoals Technische Unie of Oosterberg etc. Heb je daar geen ingangen dan is bovenstaand een link waar je het kunt bestellen. Of google even op Peha Compacta!

Aha, dus toch inbouwdozen! Ben ik toch weer niet helemaal abuis...  :O
Gelogd

Dammetje

  • Gast
Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #11 Gepost op: mei 06, 2012, 07:37:55 pm »

Aha, dus toch inbouwdozen! Ben ik toch weer niet helemaal abuis...  :O

Inbouwdozen zijn ook zeker aan te raden. En dan ook goed monteren. Die fotos op picasa kan echt niet . De mantel moet ingevoerd zijn in de doos. zeker in een situatie waar vocht voorkomt zoals op de camping in een tent! Maar genoeg met les geven haha.
Het is overigens ook verkrijgbaar met klapdeksel? Zoek je hulp voor de types stuur me dan ff een pb.
« Laatst bewerkt op: mei 06, 2012, 07:39:50 pm door Dammetje »
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #12 Gepost op: mei 06, 2012, 11:24:24 pm »

Tja moet ook nog wcd's maken.
Maar wacht nadat ik de wagen eerst gebruikte heb en ervaring heb opgedaan.
Daarna weet ik pas precies wat ik zou willen wijzige/maken.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

PaulPaul

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #13 Gepost op: mei 15, 2012, 09:57:24 pm »

Inbouwdozen zijn ook zeker aan te raden. En dan ook goed monteren. Die fotos op picasa kan echt niet . De mantel moet ingevoerd zijn in de doos. zeker in een situatie waar vocht voorkomt zoals op de camping in een tent! Maar genoeg met les geven haha.
Het is overigens ook verkrijgbaar met klapdeksel? Zoek je hulp voor de types stuur me dan ff een pb.
Beste Dammetje.

Heb de Kyte nu staan op een kleine boerencamping en gaan er, als het weer een beetje meewerkt, lekker van genieten.

Ik wil die stopcontacten van Peha ook inbouwen,maarrrrrr: weet jij welke de inbouwdozen zijn zoals ze ook op picasa staan? Dat is niet te zien op de diverse sites! Die laten de voorkant zien. Maar daar gaat het niet om. Ik wil die dichte achterkant !

Alvast bedankt !
Paul

Gelogd

Dammetje

  • Gast
Aanpassingen aan de Kyte: stopcontacten keuken.
« Reactie #14 Gepost op: mei 18, 2012, 09:50:33 pm »

Ga even naar de website www.peha.de. Kies taal nederlands. Dan service/downloads, daar kun je de katalogus downloaden. Zoek dan hoofdstuk compacta.  Ben volgende week weer thuis en zit nu op texel. Kom je er niet uit stuur me ff een pb. Ik had dit bericht niet gezien. Sorry!
Je weet nu denk ik wel waar ik werk. ;)
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal