Ik begrijp al die extra dingen niet zo. Enige wat ik extra moet doen is kleding uit de auto halen en sup van imperiaal. Ben met twee kleine kinderen en idd daar is de wagen niet initieel voor ontwikkeld. maar de flexibiliteit die hij heeft maakt dat we voor deze hebben gekozen.. als we een weekend gaan is het openklappen en luifel. Gaan we bijv. Inde mei vakantie en is het in de ochtend nog heel koud dan bouwen we hem helemaal dicht en zijn we wat langer bezig.
Wel of geen zijwanden erin of 1 voorwand. Het is met hoe we staan, wat het weer doet etc. Vind het ideaal. En alsnog is het een stuk sneller dan onze vorige 123 systeem.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk
Leuk om terug te lezen nu de vakantie dichterbij komt en ik nog serieus na moet gaan denken hoe ik de vouwwagen wil inpakken. Voordeel is dat dit jaar beide keren de sup niet mee hoeft ivm gebrek open water om het te gebruiken.
Ben benieuwd wat ik allemaal in de bak/keuken/disselbak krijg. De disselbak is zeer ruim dus dat is zeer gunstig. Had ook al gelezen dat mensen de extra bak voor de as gebruiken voor tentdelen. Misschien past de gastencabine er wel in. Aan de andere kant heb ik die wel redelijk snel nodig bij op opbouwen.
Had er eigenlijk al rekening mee gehouden dat de twee tafels en 2 lompe stoelen en 2 vlinderstoelen op de imperiaal moeten. Maar wellicht past er toch nog wat in de bakken. Heb 3 curver kratjes voor in de bak waar los spul in kan. En verder wil ik beddengoed en kleding in de auto leggen.
Al met al zulke we alles wel makkelijk meekrijgen, maar het is even de vraag hoe het het makkelijkst is zodat we niet alles drie keer in handen hebben.
Wat ik het voordeel vind van de laadruimte ten opzichte van andere modellering dat die tijdens kamperen zeer goed benaderbaar is. Bij de vorige gebruikte we die ruimte te weinig omdat je bij de achterste helft gewoon niet makkelijk bij kon. Zo ook de ruimte (slaapplek) die we onder een bed hadden. Tijdens het kamperen zal de ruimte onder het bed gebruikt worden als kledingkast.