Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Raclet Lavendel  (gelezen 6050 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bri

  • Gast
Raclet Lavendel
« Gepost op: juli 20, 2012, 04:37:16 pm »

Hallo, als nieuwkomer in klapperland is het een raclet lavendel die ik aangekocht heb.  Wie heeft hier ervaring mee.

Is hij moeilijk op te zetten?  Alle tips welkom!

Bri
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #1 Gepost op: juli 20, 2012, 06:36:27 pm »

klinkt heel welriekend ;) Helaas Bri ik kan je niet verder helpen, eerlijk gezegd heb ik nog nooit van de Lavendel gehoord.
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #2 Gepost op: juli 20, 2012, 09:39:38 pm »

zo als deze?
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #3 Gepost op: juli 21, 2012, 01:44:55 am »

Denk het wel, kmoet hem nog gaan ophalen  O0
en andere kleuren  :J
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #4 Gepost op: juli 21, 2012, 09:00:51 am »

Ja Bri, als hem dat is, daar gaan we (jij)ons werk nog aan hebben. Hoop van harte dat dit in je eentje gaat lukken.
Is wel een forse wagen hé.
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #5 Gepost op: juli 21, 2012, 10:40:12 am »

ja, het is zeker geen kleintje!!  oh jee!!
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #6 Gepost op: juli 21, 2012, 07:10:15 pm »

Nu niet panikeren hé, daar is het wat laat voor. Gaan met die banaan. :>
We helpen het wel slagen.
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #7 Gepost op: juli 21, 2012, 11:11:22 pm »

Ik probeer, maar het is dat ik thans wat laag in energie zit (laag ijzer), heel actieve kids, wat problemen en stress op het werk... dus een ontspannend vakantie is zeker gewenst.  En daar vrees ik nu wat voor!!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #8 Gepost op: juli 22, 2012, 09:12:28 pm »

Gaat allemaal lukken! Wanneer is de grote vuurdoop?
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #9 Gepost op: juli 22, 2012, 10:24:05 pm »

In het slechtste geval zijn er altijd wel medekampeerders die even een handje willen helpen. Je zou het zelfs aan een medeklapper kunnen vragen om je op weg te helpen. Flinke jongen die dat zou weigeren.


(en anders volgend jaar een CC, zet je zo in je eentje, zonder een al te zware inspanning, op)


PS. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen; maar als je er zo tegenop ziet, kun je dan niet onder de koop uit komen?
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2012, 10:26:15 pm door nunogconway »
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #10 Gepost op: juli 23, 2012, 09:58:23 am »

Nunogconway: de afspraak om haar te helpen is al gemaakt hoor. Ze heeft zelfs een adresje van ons van een camping in de Provence waar ze waarschijnlijk naartoe gaat en waar de camping-eigenaar of zijn zoon haar wel een handje zal toesteken. Misschien is er zelfs familie van ons aanwezig die ook een Raclet gehad hebben.
Het is even paniekerig besef van :Wat ben ik nu weer begonnen, denk ik.
Het komt wel goed, daar ben ik van overtuigd.
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #11 Gepost op: juli 27, 2012, 04:46:37 pm »

ja hoor, komt wel goed  ::)

Als alleenstaande mama is 1 ding cruciaal, goede en genoeg slaap!  En daar heb ik voor gezorgd de afgelopen week en kijk... de motivatie is helemaal terug.

Vooral ook omdat ik vandaag heel wat voorbereidend werk verzet heb .... ik kijk uit naar de provence :)  Lekker relaxen!!
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #12 Gepost op: juli 27, 2012, 06:46:33 pm »

Stoer dat je dit doet. Links en rechts van mij stonden hier ook een solo-vader en solo-moeder, maar die hadden allebei zo'n quechua tentje mee. Ik weet niet of je van plan bent om in 1x te rijden, maar om dan, als je moe bent, de klapper nog op te zetten is misschien iets teveel van het goede. Aan de andere kant las ik dat je wat hulp kunt verwachten, dat is altijd mooi meegenomen. Veel plezier met klapperen!

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Raclet Lavendel
« Reactie #13 Gepost op: juli 27, 2012, 07:53:15 pm »

Wel, ik plan om mijn partytent mee te nemen, zo eentje die je automatisch als een parasol opzet :)... en ik was vandaag al aan het googlen naar leuke campings op de weg ernaartoe.  Wie weet een dagje of 3 met enkel slaapgedeelte en partytent blijven logeren op een camping onderweg.
Ik zou het kunnen in 1 keer denk ik, maar het moet vakantie blijven voor mij.  In je eentje rijden met jongens die de hele tijd vragen 'zijn we er bijna mama'..... aaaaah neen hoor :)

ik hoe van ruimte om te kunnen bewegen en orde te houden.  Daarom die lavendel genomen... ook al de bench van mijn hond die is 107cm lang en 80 hoog.... niet iets dat je in een klein tentje kan zetten ;)  En dan neem ik gelukkig mijn tweede hond niet mee!

Ja, ik realiseer me de laatste weken dat ik eigenlijk nooit stilzit, ik ben van auto verandert ondertussen... ik zoek van huis te veranderen en ben ook bezig met uit te kijken naar een andere job. pfff vakantie in la douce france is nodig!!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal