Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: breedte wagenbak raclet safari  (gelezen 3090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tafeltennisgek

  • Gast
breedte wagenbak raclet safari
« Gepost op: juli 23, 2012, 09:55:23 am »

Hallo,

Ik heb een vraag. Weet iemand hoe breed het gedeelte tussen de bank is. Ik weet dat het karretje zelf 144 breed is. Wij willen er nl een peuter laten slapen. We hebben de safari gekocht maar wordt pas over een week of drie geleverd. Vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.

Groeten Tina
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: breedte wagenbak raclet safari
« Reactie #1 Gepost op: juli 23, 2012, 10:07:28 am »

Bij Jamet en Trigano past daar een standaard campingbedje tussen. Zal 65-70 cm zijn. Raclet is van hetzelfde concern (Trigano), mijn aanname zou zijn dat gelijk is. Anders even met een dealer bellen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Stori

  • Gast
Re: breedte wagenbak raclet safari
« Reactie #2 Gepost op: juli 23, 2012, 01:31:46 pm »

Ik heb misschien nog een goeie tip voor jou: wij hadden destijds een kleine matras in het gangpad liggen (kregen we bij de vw van de vorige eigenaars) Dat was ideaal omdat onze jongste (een echt woelwater) tussen de banken lag en niet uit een bed kon vallen zoals met de bedden op de planken en door de korte lengte van de matras konden wij nog makkelijk in en uit het bed stappen.
Misschien een optie voor jullie en in ieder geval neemt het minder plaats in dan een bedje.
Gelogd

tafeltennisgek

  • Gast
Re: breedte wagenbak raclet safari
« Reactie #3 Gepost op: juli 23, 2012, 05:57:39 pm »

Dank voor jullie reactie. Bij onze vorige raclet batik stond zijn campingbedje ook in het gangpad (tenminste als we met vier volwassenen weg gingen anders slaapt hij gewoon op het 2 persoonsbed). Maar dat wil ik nu eingenlijk niet meer.. veel te veel geklim 's nachts. Ik vind het idee van een matras wel super. Ik zal het hier eens overleggen... Misschien kan het dan met zijn matrasje van zijn campingbedje en een noppenmatje... Ik denk er eens over. !!
Gelogd

DannyST

  • Gast
breedte wagenbak raclet safari
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2012, 10:58:46 am »

Safari? :-D

Als ie geleverd is: foto's, foto's, foto's

:-D

Voor welke opties hebben jullie gekozen?
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal