Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: zijn er mensen hier met een raclet cortina??  (gelezen 2521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natasjaamber

  • Gast
zijn er mensen hier met een raclet cortina??
« Gepost op: juli 23, 2012, 03:57:15 pm »

hoi,

Ik heb pas een raclet cortina aangeschaft uit ? 93 of 97?  :?
Gisteren met dochter van 14 onder toeziend oog van mijn vader proefopzetting gedaan en weer ingepakt uiteraard, ook de voortent hebben we opgezet.

Het frame is supermakkelijk parapluframe van aluminium, das handig qua gewicht voor moeder en dochter, de voortent zelf is nogal zwaar (doek dus).
Gisteren hebben we dit (met behulp van mijn pa) eerst op de uitgeklapte wagen gelegd, dan vastgeritst, frame aangehaakt en dan doek over het frame getrokken.

Vraag 1 . wat is jullie ervaring hiermee eerst doek op wagen en dan over frame of eerst frame aanhaken en dan tentdoek eroverheen trekken naar vouwwagen toe en dan vastritsen. (kan me voorstellen dat dit voor ons wellicht qua gewicht beter te hanteren is.... ::)

vraag 2  dan eerst vastzetten met haringen en verder opspannen met verstelbare framestokken in lengte , breedte en hoogte??

Voor ons belangrijk dat we die voortent zo snel mogelijk opgezet krijgen en strak gezet hebben (vooral dak) want ik heb nog een zoontje bij van 2,5 jaar die gedurende die tijd in de auto of in zijn buggy zal moeten zitten, omdat ik mijn handen en aandacht toch eerst nodig heb om de vouwwagen en voortent op te zetten.
(overigens het uitklappen van de vouwwagen zelf gaat prima.) :)

Tips zijn dus van harte welkom  WW :J
Natasja

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: zijn er mensen hier met een raclet cortina??
« Reactie #1 Gepost op: juli 23, 2012, 08:53:41 pm »

Het opzetten van de wagen met een parapluframe heb ik geen ervaring mee. Maar wij zetten ons kleintje destijds in het campingbedje, dat was meteen zijn box. Dichtbij genoeg om het opzetten te kunnen zien, ver genoeg om door te kunnen werken. Beetje speelgoed erin en we hadden geen kind aan hem.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

natasjaamber

  • Gast
Re: zijn er mensen hier met een raclet cortina??
« Reactie #2 Gepost op: juli 24, 2012, 09:13:57 am »

Ja, dat zou een goed idee zijn, enkel klimt deze kleine boef eruit! :O
 Maar gelukkig is er deze keer een vriendin van mijn dochter mee, die wilt hem als hij geen geduld meer heeft graag bezighouden.   WW

Toch bedankt voor de reactie,

Groetjes natasja
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal