Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar  (gelezen 8863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twingo2

  • Gast
leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Gepost op: augustus 06, 2012, 02:21:22 pm »

Zit alvast een beetje voor volgend jaar te kijken. (ja ik ben vroeg) Weten alleen nog niet waarheen, Nederland of Italië. We zoeken wel met eigen sanitair i.v.m. de kinderen (vinden wij praktisch).
Hopelijk geeft iemand een leuke camping aan en natuurlijk geen commentaar op eigen sanitair!!!

groetjes

 
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2012, 02:49:47 pm »

Bedoel je met eigen sanitair dat je per standplaats een WC en een douche ofzo hebt? Dat heb ik nog nooit gezien. (nou ben ik niet heel ervaren maargoed.)

Ik zou geen camping kunnen opnoemen maar wel wat aandachtspunten
Het lijkt me voor de kleinste fijn als hij/zij lekker kan kruipen. Dus een camping met goed gras is dan prettig. Verder een beschut (en verwarmd) kinderzwembad. Wij hebben nu al 2 keer een kinderzwembad gehad waar het behoorlijk waaide en dan krijgen die kleintjes het snel koud. (mijn kinderen zijn 2 en 4)
Verder een camping met bomen, zodat je de schaduw op kan zoeken. Mijn jongens krijgen anders echt last van de warmte.
Een speelplek vlakbij de tent is voor de oudste leuk. Dan kan die zijn eigen gang gaan, maar toch onder toezicht van pa en ma.
Gelogd

villeke

  • Gast
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #2 Gepost op: augustus 06, 2012, 03:15:45 pm »

Camping Haliotis, Pontorson, Normandië. Zeer mooie streek en deze camping heeft plaatsen met eigen sanitair op de plaats.
Gelogd

els

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 70
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #3 Gepost op: augustus 06, 2012, 03:45:32 pm »

de lemeler esch in lemele bij ommen. Hebben wij gestaan dat de kids nog klein waren. Er zijn nu plaatsen met prive sanitair.
Gelogd

KlapFrog

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 36
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer Expedition 1999
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #4 Gepost op: augustus 06, 2012, 04:09:47 pm »

Wij zijn zelf een paar jaar geleden op Terspegelt in Eersel geweest, hier hebben ze ook plaatsen met privé sanitair. Verder hebben ze op de Paal in Bergeijk plaatsen met privé sanitair.

Ook op de Beerze Bulten in Beerze hebben ze privé sanitair, alleen hier is je privé badkamer in het toiletgebouw en niet bij je plaats. Verder zijn er volgens mij in Nederland nog vele (luxere) campings te vinden met privé sanitair. Succes met je zoektocht en de vakantie voorpret voor volgend seizoen.
Gelogd
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)

Elisa

  • Gast
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #5 Gepost op: oktober 12, 2012, 08:19:25 pm »

In Den Ham heb je camping de Blekkenhorst, ook met privésanitair. Hele mooie omgeving!

Of ben je al voorzien?
Gelogd

primera

  • Gast
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #6 Gepost op: oktober 12, 2012, 08:28:10 pm »

waarom eigen sanitair?

Ik zou eerder met de kinderen naar Belgie gaan. Bij plopsaland de Panne.
Voor beide kinderen leuke dingen te doen.

Camping heeft 2 kleine speeltuintjes normaal geprijst en dicht in de buurt van de zee.
5  tot 10 minuten rijden naar het strand.

http://www.camping-terhoeve.be/
Gelogd

Hanneke

  • Gast
leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #7 Gepost op: oktober 12, 2012, 09:30:47 pm »

Eigen sanitair? Mag ik vragen waarom? Gewoon een plasemmer oid mee! Ze zijn er wel met eigen sanitair, maar ja:het blijft kamperen! Maar in Nederland? Berenkuil Grollo? Erg leuk voor de kids. Camping beekse bergen (incl toegang tot het dierenpark). Ben er zelf nog nooit geweest, maar het schijnt een mooie ervaring te zijn.

Zelf kiezen we voor eenvoudige campings. Kids hebben eigenlijk niet zoveel nodig. Speeltuintje is al genoeg. Die van mij zijn inmiddels 8 en bijna 6 en gaan al vanaf hun geboorte mee kamperen.En de leukste camping vinden zij nog steeds een back-to-basic camping in de ardennen. Ondanks dat ze ook op luxere campings zijn geweest (animatie vinden ze vreselijk...gelukkig)
Wat wel mooi is:Landal Coldenhove in Eerbeek! Prachtige zeer ruime plekken. Paar kleine speeltuintjes, maar je mag wel gebruik maken van alle fasciliteiten van het park: subtropisch zwemparadijs, binnenspeeltuin, zandspeeltuin, etc.
Daar merk je op de camping niks van, daar zit je echt op een rustig plekje. De kids van ons vinden het daar super!we gaan er vaak een weekendje heen. Ff eruit.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #8 Gepost op: oktober 12, 2012, 11:03:26 pm »

Wij zitten qua keuze een beetje hetzelfde, http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,10741.msg130902.html#msg130902
Hier staan echt heel veel ideeën  :J
Gelogd

tijger

  • Gast
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #9 Gepost op: oktober 13, 2012, 10:31:10 am »


http://www.tenutasquaneto.it/?change_language=nl&change_taal=1

Mooie camping in Italie (Piemonte), diverse plekken met eigen sanitair en een heel goed restaurantje op de camping zelf.
Ook het zwembad is vooral voor kleine kinderen geweldig.
Gelogd

Janneke Kolhoop

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 41
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #10 Gepost op: oktober 13, 2012, 10:41:26 am »

http://www.molke.nl/vakantiepark/nl/

Op camping 't Mölke heb je mooie plaatsen met eigen sanitair, een leuke binnenspeeltuin, overdekt zwembad, buiten speeltoestellen, de Regge om in te kanoën en niet onbelangrijk: een mooie omgeving.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #11 Gepost op: oktober 13, 2012, 12:17:48 pm »

de meeste campings hebben eigen sanitair  :H
Overigens zijn er erg veel campings met sanitair geschikt voor gezinnen (denk aan grote ruimten en babybaden).
Die van ons waren afgelopen jaar 1 en 4, Italie vond ik te ver rijden met 2 ukkies op de achterbank. Uiteindelijk 3 campings aangedaan in Frankrijk waaronder ook een SVR camping. Lekker ruim, rustig en de kinderen hebben zich perfect vermaakt!
Een afwasteil werkt trouwens ook prima bij een kind van 1. :**
Gelogd
live life outdoors

Elisa

  • Gast
Re: leuke camping met kind van dan bijna 1 en 3 jaar
« Reactie #12 Gepost op: oktober 13, 2012, 02:59:37 pm »

Ik heb info thuisgestuurd gelkregen van Adoer, die heeft ook een aantal campings met privésanitair.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal