Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Pennine Pullman invoeren  (gelezen 62159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #45 Gepost op: november 16, 2012, 12:48:14 pm »

Netjes zo`n verslag.
Duidelijk..
Veel plezier ermee
Gelogd

Bejansen

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #46 Gepost op: februari 05, 2013, 08:52:09 pm »

hallo, ik heb je verslag gelezen. mooi verhaal.
ikzelf heb in the UK een trigano randger 575tc gekocht en moet deze nog afhalen.  Deze is van 2007.Hieronder zit hetzelfde as als onder de pullman. is het misschien mogelijk mij het rem-schema te mailen? mvrgr
 Berry Jansen
be.jansen@hotmail.nl
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #47 Gepost op: februari 06, 2013, 08:43:36 am »

hallo, ik heb je verslag gelezen. mooi verhaal.
ikzelf heb in the UK een trigano randger 575tc gekocht en moet deze nog afhalen.  Deze is van 2007.Hieronder zit hetzelfde as als onder de pullman. is het misschien mogelijk mij het rem-schema te mailen? mvrgr
 Berry Jansen
be.jansen@hotmail.nl

Berry, als het goed is heb je gisteravond nog iets ontvangen  ;)
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #48 Gepost op: februari 24, 2013, 03:02:24 pm »

Berry, als het goed is heb je gisteravond nog iets ontvangen  ;)

Bedankt dat je me wat hebt toegestuurd........ graag gedaan Berry  :?
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #49 Gepost op: mei 28, 2013, 09:46:22 pm »

Afgelopen pinksteren een proefcampeerweekend gedaan met de Pennine Pullman op camping veldzicht http://campingveldzicht.nl/
Deze camping is van onze vrienden en is tevens op 25 minuutjes afstand van Obelink in Winterswijk. Just in case of  :I

Even wat foto's:








Het weekend was koud, nat en warm tegelijk. Vriezen s'nachts je tenen eraf, verbrand je de volgende dag je kop terwijl het opzetten tussen de regenbuien door ging  ::)

Die " Just in case of" was helaas ook nodig  :( :( :(   De vorige eigenaar had ons niet verteld dat er een gat in het dak van de voortent zat GRRRRRR.......... Ik vraag me trouwens af of hij het uberhaupt wel weet omdat het gat er uit ziet alsof hij klem heeft gezeten tussen de twee buizen in (bij het inschuiven van de stok gebeurd?).
Nu zit hij net voorbij de knik naar onder toe richting de zijwand maar toch. Het is een gat (gaatje) van +/- 1,5 cm. Ben zaterdags dus direct naar Obelink gereden en heb een reparatiesetje opgehaald. Het gaat om een transparant kleef vel van een PVC-achtige stof omdat het dak van de voortent ook geplastificeerd eruit ziet. Volgens mij is dat een Isabella achtige stof.

Anyhow, het is weer gefixt maar ik was flink zuur op dat moment. Onderstaand het gat.

Gelogd

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #50 Gepost op: mei 28, 2013, 10:51:53 pm »

Hoi familie,

Leuk jullie eerste ervaring te lezen! Hoewel, hoe beviel de klapcaravan eigenlijk? Een beetje wat jullie beoogd hebben met de keuze voor een klapcaravan?
Wij zijn ook geweest, maar daarover ga ik elders nog wel even wat schrijven (goed bevallen hoor!).

Groeten uit Arnhem, ook aan de rest!
Gelogd
In één klap schatrijk!

Mustang

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 259
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018, ex Cocoon Aero 2013, ex Flyer 2004
  • wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #51 Gepost op: mei 29, 2013, 12:19:03 am »

Mooi verhaal.
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #52 Gepost op: mei 29, 2013, 09:09:20 am »

Hoi familie,

Leuk jullie eerste ervaring te lezen! Hoewel, hoe beviel de klapcaravan eigenlijk? Een beetje wat jullie beoogd hebben met de keuze voor een klapcaravan?
Wij zijn ook geweest, maar daarover ga ik elders nog wel even wat schrijven (goed bevallen hoor!).

Groeten uit Arnhem, ook aan de rest!

Ha Rutger,

Wij hebben ondanks het gat in de voortent zeer veel genot/plezier gehad van de nieuwe vouwcaravan. Het opzetten ging toch een stukje sneller en er zit voor ons gevoel nog meer ruimte in  :J  Zal denk ik te maken hebben met het feit dat de keuken in de wagen zit en niet in de voortent staat. Daarnaast staat de koelkast er ook niet meer in en is hij een meter breder en dat merk je. Hierdoor is ons tenttapijt nu wel te kort, maar dat lossen we op met een stukje zeil waar dan toch een voorraadkastje en een bijzettafeltje bovenop komt te staan.

Fijn te lezen dat het jullie ook goed is bevallen en zie je verhaal elders graag verschijnen.

Groeten uit Zwolle en ook aan de rest  ;)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.173
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #53 Gepost op: mei 29, 2013, 12:20:03 pm »

Berstaat er al een recensie van de camping?

Zo niet..........  :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mieke

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #54 Gepost op: mei 29, 2013, 06:57:01 pm »

Ach het is een leuk klein gaatje ;) Het had veel erger kunnen zijn.
Ik hoop dat jullie nog veel plezier hebben van deze mooie klaptentcaravan tenttrailer of hoe je dit nu eigenlijk best noemt.
Gelogd

Conway Cruiser

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #55 Gepost op: juli 31, 2013, 12:27:29 pm »

Mooie Pennine hoor ! Wij hebben afgelopen zondag een Conway Cruiser 1998 uit Engeland gehaald. (zie Wie ben ik topic voor foto's)
Die van ons is maximum 750 kg en hoeft niet ingevoerd te worden.
Wij moeten de voortent ook nog opzetten om te kijken of de verkoopster eerlijk is geweest met dat het 100% waterdicht is zonder gaten.
Wij kunnen hem in de achtertuin opzetten voor we er mee weg gaan en dan eventueel repareren mocht het nodig zijn. Hopen van niet. :P
De folding campers staan in enkele minuten en die van ons kan ik alleen uitklappen / schuiven. De ruimte is zoals je beschrijft groot en praktisch.
Gelogd

Conway Cruiser

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #56 Gepost op: augustus 24, 2014, 04:17:52 pm »

https://www.facebook.com/pages/Vouwcampers-Folding-Campers/1520841034812268?fref=ts

Link naar topic over facebookpagina voor folding camper bezitters.
Gelogd

EVX

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #57 Gepost op: augustus 27, 2014, 09:06:35 am »

Wij zijn voornemens een Conway Crusader in te voeren vanuit de UK.
hartelijk dank voor een uitvoerige beschrijving voor het invoeren van een Pennine uit de UK.

Ik heb er alle vertrouwen in.
Gelogd

Conway Cruiser

  • Gast
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #58 Gepost op: augustus 29, 2014, 11:51:51 am »

Wij zijn voornemens een Conway Crusader in te voeren vanuit de UK.
hartelijk dank voor een uitvoerige beschrijving voor het invoeren van een Pennine uit de UK.

Ik heb er alle vertrouwen in.

De Conway Crusader is een mooie folding camper  :K. Veel succes met invoeren. En laat dan maar hier weten onder het kopje Conway hoe het proces verloopt !  :J
PS: Misschien is de Conway Cruiser van 2009 in NL een optie ? http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m835877464-vouwwagen-conway-cruiser-peninne.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2014, 11:54:50 am door Conway Cruiser »
Gelogd

G.Suelmann

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 211
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country bj 2008
Re: Pennine Pullman invoeren
« Reactie #59 Gepost op: augustus 29, 2014, 12:13:02 pm »

Wij zijn voornemens een Conway Crusader in te voeren vanuit de UK.
hartelijk dank voor een uitvoerige beschrijving voor het invoeren van een Pennine uit de UK.

Ik heb er alle vertrouwen in.

In Nederland zoeken we vaak op Marktplaats.nl en/of Speurders.nl
Welke site(s) kijken jullie op voor de Engelse klapper(s)?
Gelogd
Live today to create a memory for tomorrow...
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal