Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: zelfbouw tenttrailer  (gelezen 63147 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #45 Gepost op: mei 21, 2013, 07:38:32 pm »

Echt mooi gemaakt! En zeker het idee om de cover te gebruiken als grondzeil is een geweldig idee. Ik hoop dat het gaat lukken om dit te vermarkten. Ik denk namelijk dat dit ding ook prima achter een grote tourmotor moet kunnen.
Gelogd

rmkeizer

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #46 Gepost op: mei 22, 2013, 09:34:32 am »

Mijn smart volgepropt voor het Pinksterweekend





Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #47 Gepost op: mei 22, 2013, 12:42:46 pm »

 WW WW WW

Mooi hoor. Voor wat betreft die motor........ ik dacht precies hetzelfde. Wat is het totaal gewicht?
Gelogd

rmkeizer

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #48 Gepost op: mei 22, 2013, 01:13:35 pm »

WW WW WW

Mooi hoor. Voor wat betreft die motor........ ik dacht precies hetzelfde. Wat is het totaal gewicht?

Aanhanger met tent 150kg
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #49 Gepost op: mei 22, 2013, 05:23:44 pm »

Geweldig!!  WW
Gelogd

Cdr

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #50 Gepost op: mei 22, 2013, 05:53:41 pm »

Je gelooft niet dat er zoveel mee kan in zo'n kleine en lichte combi! Complimenten!!! Waar blijft jullie hond in de auto? Achterin is geen plek meer, voorin? Het ziet er super uit heel professioneel!
Gelogd

rmkeizer

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #51 Gepost op: mei 22, 2013, 06:15:04 pm »

Je gelooft niet dat er zoveel mee kan in zo'n kleine en lichte combi! Complimenten!!! Waar blijft jullie hond in de auto? Achterin is geen plek meer, voorin? Het ziet er super uit heel professioneel!

Ja Max gaat voorin dan is hij ook rustig
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #52 Gepost op: mei 22, 2013, 07:01:17 pm »

Filmpje net ook even bekeken, wat een prachtig eindresultaat ..... heel mooi gemaakt.   WW
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

rmkeizer

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #53 Gepost op: mei 26, 2013, 10:50:46 am »

heb de video weer moeten wissen ivm de muziek. Mijn god waar je allemaal aan moet denken om niet vervold te worden.
Het Logo van Smart moest ik ook bij de foto´s verwijderen wanneer ik de tenttrailer commercieel wil verkopen.

Hier het niewe filmpje maar dan zonder muziek en een heel klein stukje van het logo te zien  ::)

Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.297
  • Merk Vouwwagen: Teun TTT4
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #54 Gepost op: mei 26, 2013, 11:40:05 am »

Een logo is natuurlijk beschermd. dat had je al wel een beetje kunnen verwachten. hoewel jij het waarschijnlijk ziet als tribute van je favoriete merk.

wat de muziek betreft er bestaat ook Public domain muziek. en dat klinkt gelukkig niet allemaal als de dove pianist op zijn Korg. http://freepd.com

Gelogd
What happens around the campfire stays around the campfire!

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #55 Gepost op: mei 26, 2013, 11:42:23 am »

heb de video weer moeten wissen ivm de muziek. Mijn god waar je allemaal aan moet denken om niet vervold te worden.
Het Logo van Smart moest ik ook bij de foto´s verwijderen wanneer ik de tenttrailer commercieel wil verkopen.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt...' is voor de auteurswet een aardige leidraad. Stel, je hebt je tenttrailer helemaal uitontwikkeld,  het model gedeponeerd en je gaat 'm proberen te verkopen, dan zou je het toch ook niet echt waarderen als ik je ontwerp kopiëer en includief de naam voor een lager bedrag parallel op de markt ga zetten om er geld mee te verdienen? Voor wat betreft die muziek kun je natuurlijk gewoon in het public domain of creative commons gaan zoeken. Dan heb je waarschijnlijk nergens last van. Wat betreft het logo van de Smart lift je bij commercieel gebruik in feite vrolijk mee op het imago van dat merk en de tientallen, zo niet honderden miljoenen die het gekost heeft om dat merk in de markt te zetten. Logisch dus dat ze dat niet toestaan. Tenzij je financieel fors over de brug komt, natuurlijk.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #56 Gepost op: mei 26, 2013, 11:44:47 am »

En een merk moet kunnen aantonen dat ze optreden tegen ongeautoriseerd gebruik. Als ze bij jou een oogje zouden toe knijpen is er jurispredentie voor een ander.

Verstuurd van mijn Nexus 4

Gelogd

rmkeizer

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #57 Gepost op: mei 26, 2013, 12:22:46 pm »

Natuurlijk begrijp ik alle merken hun rechten willen beschermen. Het logo van smart heb ik ook van smart gekregen om te gebruiken voor mij als prive persoon. Ik ga het derhalve ook niet commercieel gebruiken. Trouwens wil ik ook niet de indruk wekken dat het alleen voor de smart is maar overal inzetbaar.
Aangezien ik zelf een smartfanaat ben was het natuurlijk voor mij persoonlijk een tribuut voor smart wat zij ook warderen en mij hierin gesteund hebben.
En wat de muziek betreft is het heel moeilijk iets passends te vinden dus ik denk dat ik hiervoor maar eens op muziekles te gaan en zelf een deuntje te maken  :H

Nee alle gekheid op een muziekstokje, ik wil niemand tekort doen.  :N
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #58 Gepost op: mei 26, 2013, 04:13:34 pm »

En een merk moet kunnen aantonen dat ze optreden tegen ongeautoriseerd gebruik. Als ze bij jou een oogje zouden toe knijpen is er jurispredentie voor een ander.
Jurisprudentie is er pas als er een gerechtelijke uitspraak is. Dus zolang een bedrijf niet optreedt is er ook geen jurisprudentie.
Gelogd

rmkeizer

  • Gast
Re: zelbouw tenttrailer
« Reactie #59 Gepost op: juni 03, 2013, 06:16:49 pm »

Gaat allemaal goed komen.

Heb ondertussen ook een Juni aktie gemaakt

« Laatst bewerkt op: juni 03, 2013, 09:58:23 pm door rmkeizer »
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal