Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Thule proride 591 fietsendragers voor op Alpen Kreuzer parade?  (gelezen 2548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie B

  • Gast
Thule proride 591 fietsendragers voor op Alpen Kreuzer parade?
« Gepost op: april 03, 2013, 01:15:17 pm »

Beste forum leden,

Wij hebben een Alpen kreuzer parade, met daarbij allesdragers die we via Swiba gekocht hebben. Nu moeten we alleen nog fietsendragers aanschaffen. We zaten te denken aan de aanschaf van Thule proride 591 fietsendragers. Ik vraag me alleen af of deze wel passen op de vouwwagen omdat ze gebruikt worden op auto dakdragers met een gleuf erin waar je ze inschuift. Het rek
van een vouwwagen heeft dat niet. Is daar misschien een oplossing voor of zijn ze toch goed te bevestigen? Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Steven
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Thule proride 591 fietsendragers voor op Alpen Kreuzer parade?
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2013, 01:33:26 pm »

Volgens mij zitten er bij de proride 591 ook adapters om ze op de conventionele manier vast te maken. Kijk maar naar de toebehoren in de gebruiksaanwijzing.
Ik zit zelf ook voor mijn mountainbike te dubben om deze te nemen. Weet alleen niet of een fiets met 24 inch banden er op past, die van mijn zoon nl.
« Laatst bewerkt op: april 09, 2013, 05:38:02 am door leeuw »
Gelogd

Stevie B

  • Gast
Re: Thule proride 591 fietsendragers voor op Alpen Kreuzer parade?
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2013, 02:52:20 pm »

Dank je wel voor je reactie, dan is het wel opletten dat mocht je de fietsendrager tweedehands kopen van iemand die ze nu op de auto heeft zitten, er wel de conventionele sluitingen bij zitten om ze ook op de vouwwagen dakdragers vast te kunnen zetten!
Gelogd

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Re: Thule proride 591 fietsendragers voor op Alpen Kreuzer parade?
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2013, 12:51:57 am »

Weet alleen niet of een fiets met 24 banden er op past, die van mijn zoon nl.

Nee, die gaat niet passen, dat kan ik je zo wel vertellen.
Gelogd
In één klap schatrijk!

Stevie B

  • Gast
Re: Thule proride 591 fietsendragers voor op Alpen Kreuzer parade?
« Reactie #4 Gepost op: april 15, 2013, 10:43:10 am »

Inmiddels heb ik deze fietsendragers toch maar nieuw gekocht, de bijbehorende conventionele hulpstukken zaten er gelukkig inderdaad bij. Zeer eenvoudig te plaatsen op de allesdrager, een echte aanrader voor alle mensen die nog op zoek zijn naar geschikte fietsendragers voor op de vouwwagen!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal