Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??  (gelezen 10800 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FiPe

  • Gast
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #15 Gepost op: mei 31, 2013, 07:31:32 pm »

Van mijn dealer in Axel het volgende vernomen over de "Nieuwe" Jamet met puntdak.
Het snel, binnen 15 minuten, opzetten en slaapklaar maken van de tent met puntdak is verleden tijd.
Hij adviseert deze vouwwagen alleen aan te schaffen als je de vakantie op één camping door brengt.
Voor de kampeerders die rondtrekken zijn deze puntdak modellen een absolute miskoop.
Gelogd

danny060473

  • Gast
nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #16 Gepost op: mei 31, 2013, 08:38:25 pm »

Wij zijn overgestapt van de arizona naar de rondo xl( voorloper van de panorama) dat ingegeven vanwege het opzetgemak, we zijn vele malen sneller klaar dan met de arizona
Gelogd

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #17 Gepost op: juni 01, 2013, 09:58:37 am »

Ik vind het grote voordeel van de Rondo/Panorama dat je op de wagenbak slaapt. Ligt mooi stevig en je kan je spullen in het tussenstuk laten liggen ipv dat je het vrij moet maken. Met zijn 3en (en ook met zijn 4en) is hij ruim genoeg,  met pinksterren nog met 8 man in de voortent gezeten. Staat lekker snel, al moet je natuurlijk niet op het beloofde kwartier rekenen. Alles met alles ben je even bezig. Zie de toegevoegde waarde van de doorloop keuken ook niet zo. Je betaald meer voor minder keukenruimte.
Gelogd

elenp

  • Gast
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #18 Gepost op: juni 02, 2013, 08:18:48 am »

Hoe liggen de bedden eigenlijk in de rondo/panorama? Is het geen toer om je bed in te klimmen?  Wij zijn beiden niet zo groot, vandaar dat we een waarschijnlijk een panorama gaan kopen.
Dan hebben we dat gemier niet met een hoog krukje om het voortentframe op te zetten.
En nog 1 voordeel: de voortent neemt geen extra bagageruimte in. Nu hebben we in onze canyon de voortent en de keuken in het gangpad liggen. Dat is behoorlijk wat ruimte.  Bij de volgende korte vakantie laten we de keuken thuis en nemen de skottel mee.

We dubben alleen nog wat de beste aankoop tijd is. Manlief wil liever eind van het seizoen gaan shoppen, ik kan niet wachten :-)

Nog 1 leuk detail van de panorama: ik zag in de folder dat je tussen de slaap cabines hang kleding kon hangen aan de tussen stang.

Nog 1 vraag: is die schuine stang in de voortent niet onhandig? Dat vind ik nog even wennen als je een  jametic ziet.
Groetjes
Louise

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Gelogd

rolfb

  • Gast
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #19 Gepost op: juni 02, 2013, 09:22:35 am »

Dat is nog een voordeel van de Panorama.
Als je helemaal klaar bent met afspannen, opzetten etc. dan doe je als laatste stap de schuine stokken omhoog.
(Dit is alleen bij de Panorama, niet bij de Jametic)
Gelogd

jozefien

  • Gast
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #20 Gepost op: juni 02, 2013, 11:19:36 pm »

Om mijn bed in te klimmen heb ik een opklapbaar opstapje aangeschaft. Onze 8 jarige zoon maakt er ook gebruik van.
Om uit bed te gaan hebben we het opstapje niet nodig.
Ik vind het ideaal dat ik aan het voeteneind kan uit stappen.
Al vind mijn man erg lief, maar elke keer over elkaar heen dat zie ik niet zo zitten.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #21 Gepost op: juni 03, 2013, 06:01:18 am »

Mijn vrouw is vrij klein en stapt goed in het bed via een opklapbaar krukje. En aan de achterzijde instappen biedt inderdaad het voordeel dat je niet over elkaar heen hoeft te hannesen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

elenp

  • Gast
Re: nieuwe Jametic Panorama of Arizona?? Wat zijn jullie ervaringen??
« Reactie #22 Gepost op: augustus 19, 2013, 10:25:40 pm »

Na wikken en wegen zijn we er uit: Het is een Panorama 2014 geworden met gewone achter keuken op wieltjes en een luifel. Nog een maand of 7-8  geduld hebben.....
:-)
Louise

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal