Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: slaapcabine  (gelezen 2001 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natasja1974

  • Gast
slaapcabine
« Gepost op: april 29, 2013, 02:23:47 pm »

Goedenmiddag wij hebben een alpen kreuzer duet royale met 1 klep om op  te slapen. Het deel aan de andere kant van de wagen is gewoon een tent waar je bijv de keuken in kan zetten. Ik Zou hier graag een slaapcabine in willen hangen maar weet niet precies de afmetingen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of weet iemand de afmetingen? groetjes Natasja
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: slaapcabine
« Reactie #1 Gepost op: mei 02, 2013, 04:16:51 pm »

Gelogd

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Re: slaapcabine
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2013, 01:27:49 am »

Heb hier geen ervaring mee, maar de totale breedte van de tent is 518 cm. en de wagenbak is 160 cm. breed en staat volgens mij precies in het midden. Met (518-160)/2=179 cm. breed kom je iets te breed uit denk ik. Diepte van de wagentent is 215 cm. Als je 170x210 aanhoudt, ben je een heel eimd in de goede richting. De hoogte kan ik zo snel nergens vinden, maar in gok dat de zijkanten op ca. 175 cm zitten en de nok op ca. 225; de linker zijkant van de ruimte waar jouw vraag over gaat, zal dan ongeveer 205 hoog zijn. Hoop dat je hier wat aan hebt, maar persoonlijk zou ik eenvoudig even opmeten en dan met de gemeten waarde naar een kampeerwinkel of tentmakerij gaan.

Welliswaar geen slaaptent, maar in de catalogus die ik heb staat vermeldt dat een afsluitend gordijn als optie verkrijgbaar is bij de Duet. Misschien heeft de fa. Swiba (www.swiba.nl) dergelijke omderdelen.

Succes!
Gelogd
In één klap schatrijk!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal