Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I:Lago di Ledro  (gelezen 5832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
I:Lago di Ledro
« Gepost op: mei 19, 2013, 05:46:16 pm »

Absolute aanrader: Camping al Lago Ledro (http://www.camping-al-lago.it/index.php?l=n)

Wij waren er dit voorjaar 2 weken. Uitermate vriendelijke beheerders(de familie Penner) die echt alles voor de gasten willen doen(zover mogelijk natuurlijk). Het mannelijke deel van de familie spreekt heel redelijk Nederlands.

Geschikt voor mensen/ families met kinderen die niet houden van heisa-campings en hele dag drukte, animatie enz. et is er(in het voorjaar) heerlijk rustig. Prachtig meer en omgeving.Gemeente is druk bezig met een upgrade van de omgeving van het meer. Dat hield o.a.in: een herstelde oever/strand nieuw omheiningen en langs het meer en de campings een nieuw voet/fietspad. En dat wordt heeel mooi.
Wie de drukte wil rijdt 15-20 minuten met de auto en is in Riva del Garda/Torbole met die levendige uitstraling. Of zoals ik het noem: een enorme drukke heisa.

Men heeft bij de camping een nieuw restaurant met daarboven appartementen gebouwd.
Dat restaurant is een absolute aanrader. Voor weinig geld eet je echt goed. Pizza's rond de
? 6 en spagetti's idem. Probeer de carbonara!! En de huiswijn. W: W: W:

Minpuntje? De wc's hebben geen bril. Erg schoon sanitair maar de vloer is en blijft glad als het niet zulk best weer is.

Meer info? mail me.

paul
 
Gelogd

naish

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi comfort
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2016, 06:52:35 pm »

Is er iemand in de afgelopen 3 jaar nog geweest? Wij denken erover om hier een week heen te gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2016, 09:01:20 am »

Leuke camping, maar voor ons 5-en komt deze camping op 64 euro per nacht in het hoogseizoen. Best prijzig, of is dit normaal in Italië?
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #3 Gepost op: juli 14, 2016, 09:30:32 am »

Leuke camping, maar voor ons 5-en komt deze camping op 64 euro per nacht in het hoogseizoen. Best prijzig, of is dit normaal in Italië?
Italie is doorgaans duurder dan Frankrijk, dat klopt.  Het kan beslist goedkoper maar je zult wel moeten zoeken. Het kan ook nog veel duurder (kijk voor de grap eens naar Bella Italia aan het Gardameer, een van de grootste campings daar). Ik vind zelf de supermarkt/horecaprijzen in Italie wel weer lager dan Frankrijk.
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2016, 09:57:32 am »

Wow! Ik heb even gekeken bij Bella Italia, dan kom ik op 100 euro per nacht voor ons 5-en! Ik wist niet dat er zulke dure campings waren haha. Het is inderdaad een mooie grote camping (als je er van houdt) maar of ik het daar dan zoveel meer naar mijn zin ga hebben...
Gelogd

naish

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi comfort
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #5 Gepost op: juli 14, 2016, 10:22:56 am »

Ik vind €50 -€60 voor het hoog seizoen normaal. Vanaf €70 vind ik het ook duur worden.
Wij zitten nu al in Italië, op een agricultura camping en die zit ook al rond de €40 voor ons vieren. En deze camping is het meer dan waard!
Zoeken alleen nog een camping voor de 2e week. En geen animatie/ herrie camping.. :)16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #6 Gepost op: juli 14, 2016, 10:38:05 am »

Wat een prijzen! Ik heb nergens meer dan €19 betaald voor 2 pers, hond, vouwwagen, auto en stroom. Dank zij ACSI pas forse kortingen
Gelogd

DrLivingstone

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 473
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Exclusive
    • MTBTrails
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #7 Gepost op: juli 14, 2016, 10:57:54 am »

Ik vind €50 -€60 voor het hoog seizoen normaal. Vanaf €70 vind ik het ook duur worden.

Nee, dat zijn prijzen waar wij ons niet aan wagen. Tot 40 euro vind ik nog gaan, daarboven wordt het al discutabel
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #8 Gepost op: juli 14, 2016, 11:02:15 am »

Vindt ik ook duur dergelijke prijzen. Is tot 3 keer duurder dan sommige al leuke campings in Frankrijk. Voor die prijzen kan je goedkoper een appartementje huren denk ik dan.
Zeker als je dan ook op diverse plaatsen leest dat de plaatsen erg klein zijn! Wij hebben een grote tent en dus veel plaats nodig en heb op die reden ook nog niet naar de Italiaanse bergen gekeken als mogelijkheid. Als je op de plaatsen je tent nog niet eens kwijt kan en dan dergelijke bedragen moet betalen, lijkt mij dat je weinig plezier krijgt voor veel geld.
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: I:Lago di Ledro
« Reactie #9 Gepost op: juli 14, 2016, 12:13:47 pm »

Wij hanteren een max. van 50 euro per nacht voor ons 5-en met electra. Of het moet echt een hele bijzondere camping zijn, dan wil ik nog wel meer betalen. Maar in de regel vindt je voor 40 euro (en vaak voor nog minder)  in Frankrijk superleuke campings, waar je ook nog eens op supergrote plekken staat.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal