Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)  (gelezen 2949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning265

  • Gast
Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Gepost op: mei 20, 2013, 09:25:48 am »

Gisteren hebben wij even onze vouwwagen (trigano galleon) opgezet om start klaar te maken voor de vakantie. Nu ben ik benieuwd of dat iemand mij kan vertellen waar dat witte haakje voor is. Die hangt tussen de 2 slaapcabines. Het is zo'n zelfde haakje dat aan de luifel stok zit waar je haaks stang op zet om luifel te verstevigen. Ik ben helaas vergeten om foto te maken. Zou het haakje alleen dienen om iets van een lampje op te hangen? :-)
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2013, 11:41:15 am »

Ik snap precies wat je bedoelt. en volgens mij is het inderdaad voor een lamp of zo. Ik had ooit een tent met net zo'n haakje, daar hing ik dan een zaklamp aan.

Gelogd
Adventure Awaits

Koning265

  • Gast
Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2013, 11:54:36 am »

Ik had de hoop dat het haakje eigenlijk voor een groter doel bestemd was. ;-) maar het lijkt er idd op dat het gewoon een haakje is om een lamp aan te hangen...
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #3 Gepost op: mei 20, 2013, 04:10:25 pm »

Yep, zo'n haakje hadden we ook in de Vendome en daar diende die ook alleen maar om de lamp aan te hangen.......totdat ik steeds mijn hoofd stootte als in iets opraapte of mijn zoontje uit zijn campingbed pakte ;)......
Gelogd

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #4 Gepost op: juni 05, 2013, 03:38:13 pm »

Idd voor een lampje ofzo. Iedere avond liep ik tegen de lamp.......tot grote hilariteit van man en dochter die hem stug iedere avond weer ophingen! :(
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #5 Gepost op: juni 05, 2013, 04:22:50 pm »

Ook in onze Oceane zo'n haak aan de hemel van de wagenbak en als je de binnehemel in de voortent hangt precies in het midden nog eentje. 1x een camping gas lamp met 901 tankje aan gehangen en je raad het al kort daarna gigantisch m'n hoofd gestoten aan de stalen gastank.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #6 Gepost op: augustus 10, 2014, 06:26:46 pm »

Haakje van de looplamp aan het haakje aan de tent, snoer 1x langs de nok en voila! je kunt je haakje gebruiken zonder je hoofd te stoten! De lamp bedien ik met de afstandsbediening (klik aan/klik uit de outdoorversie)

Gelogd
Adventure Awaits

DannyST

  • Gast
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #7 Gepost op: augustus 10, 2014, 08:29:45 pm »

Jup! Die heeft de Raclet Safari ook.

Durf er alleen geen lamp aan op te hangen; ben ergens een beetje bang dat het stiksel het niet houd
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.347
Re: Waar dient dat haakje toch voor?(trigano galleon)
« Reactie #8 Gepost op: augustus 10, 2014, 08:42:44 pm »

Zo'n t.l. looplampje weegt niks, en eigenlijk hangt die ook nog aan het snoer. Ik gebruik het haakje alleen maar om 'm netjes in de nok te krijgen.
Gelogd
Adventure Awaits
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal