Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Snelheid van opbouwen van Kariba vs Tundra  (gelezen 6923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Snelheid van opbouwen van Kariba vs Tundra
« Gepost op: september 02, 2013, 10:43:54 pm »

Ik ben onlangs bij de Aart Kok dealer in Heemstede wezen kijken en ben erg enthousiast geworden over de vouwwagens van Aart Kok. Ik twijfel nog wel tussen een Tundra en de Kariba en Kavango.
Wat zijn jullie ervaringen met het opbouwen en afbreken van deze vouwwagens? Klopt het dat de Kariba en Kavango sneller en makkelijker op te bouwen en in te klappen zijn dan de Tundra?

En welke zouden jullie aanraden voor een gezin met drie kinderen van 11, 9 en 7 jaar? Wij vallen voor de grootte van de Tundra maar als de jongens over een jaar allemaal in een klein tentje slapen is al die ruimte wellicht overbodig. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.
Gelogd

Krizz

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.005
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Tuareg Gamedrive
Re: Snelheid van opbouwen van Kariba vs Tundra
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2013, 11:01:53 pm »

Ik weet niet hoe anderen het doen.. maar:

als ik de standplaats heb uitgezocht: start de tijd.
wagen plaatsen
waterpas zetten
uitklappen
grondzeil erin
alle grondpennen erin
luifels en windschermen plaatsen
haringen erin
afspannen
bagage uitladen
tafel en stoelen pakken
 bier uit koelbox
stop de tijd... dat is +/- anderhalf uur
Gelogd
The KubbKing is dead... long live the New King

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Snelheid van opbouwen van Kariba vs Tundra
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2013, 11:29:27 pm »