Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: La maken in keuken Kariba??  (gelezen 7173 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: La maken in keuken Kariba??
« Reactie #15 Gepost op: oktober 31, 2016, 09:28:41 am »

Als verf door roest eraf bladdert met je die plek zoveel mogelijk kaal schuren dat alle roest weg is. Vervolgens behandelen met een menie, dat is dat oranje spul. En je hebt ze ook met Owatrol gemimed, die zijn nog beter. Dat goed laten drogen. Daarna eventueel staalplamuur als je het heel glad en strak wilt maken, dan primeren en dan schilderen of met een spuitbus bijwerken.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: La maken in keuken Kariba??
« Reactie #16 Gepost op: oktober 31, 2016, 02:52:28 pm »

Misschien is het een idee om het hele keukenblok te laten poedercoaten? Dan weet je zeker dat het goed zit en het kan tegen een stootje.

Ik heb die witte plaat eruit gehaald, schoon gemaakt ontvet en daarna matzwart plastic folie opgebracht zoals dat op de gebruiksaanwijzing staat (dus met water). Je zou zelfs van dat schoolbord folie kunnen gebruiken en er leuke kreten ofzo opschrijven :-)
Daarna de plasticplaat voorzichtig terug plaatsen. Zo heb je geen rare naad die later weer los kan gaan laten
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Pollotti

  • Gast
Re: La maken in keuken Kariba??
« Reactie #17 Gepost op: oktober 31, 2016, 05:08:17 pm »

Heb je ook een foto van de zijkant van de lade?
[/quotehier een foto van de la


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Joliebolie

  • Gast
Re: La maken in keuken Kariba??
« Reactie #18 Gepost op: augustus 17, 2017, 06:30:50 pm »

Heb je ook een foto van de zijkant van de lade?
[/quotehier een foto van de la


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jon waar heb je de onderdelen voor de lades aangeschaft? Ikea misschien? En de uitsparing aan ze zijkant is dat voor de handgreep? Wij overwegen om ook 3 lades in het blok te maken. Ik ben opzoek naar juiste afmetingen. Misschien kan jij ons eraan helpen? Ik ga ook een timmerman inschakelen hoor maar jij hebt al een keer gedaan dus wellicht tips?
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal