Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Raclet safari  (gelezen 1900 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tafeltennisgek

  • Gast
Raclet safari
« Gepost op: september 11, 2013, 09:08:19 am »

Hallo,

Wij hebben vorig jaar een nieuwe raclet safari gekocht. Helaas hebben we  twee stokken kapot (gaten zijn doorgedraaid). Nu heb ik de vouwwagen bij bega gekocht, maar ik krijg geen contact met hun.. Vraag me af wat daar aan de hand is?

Nu hebben wij een verzekering voor de vouwwagen, maar valt dit misschien ook nog onder de garantie?

Hebben jullie enig idee hoe ik dit nu gaan regelen?

Gr. Tina
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Raclet safari
« Reactie #1 Gepost op: september 11, 2013, 09:15:35 am »

Heb je geprobeerd via de website contact met hen te maken? De website klopt namelijk van geen kant, elke link verwijst naar een niet bestaand adres/deel van de site. Er staat wel een telefoonnummer op, heb je dat ook geprobeerd? En anders er eens langsrijden in het weekend?

Maar goed: waren de stokken al kapot toen je de wagen kocht of is dat door jullie eigen gebruik gekomen? Een verzekering dekt over het algemeen geen gebruiksschade, wel schade tgv storm en dat soort zaken. Maar dat hangt dus ook van je verzekering af. Het lijkt mij persoonlijk bij een wagen van één jaar oud een gevalletje garantie en wanneer de garantie n?t voorbij is een gevalletje service van de leverancier.

Als laatste: wat moet ik me voorstellen bij 'doorgedraaide gaten'??  :?
Gelogd

tafeltennisgek

  • Gast
Re: Raclet safari
« Reactie #2 Gepost op: september 11, 2013, 09:29:08 am »

Ik heb hem gemaild en gebeld, maar als ik hem bel dan krijg ik alleen maar een bandje. Langsrijden is geen optie aangezien wij in Emmen wonen en de zaak in Bemmel is.

Er zitten bij de safari ronde buizen. Aan de onderkant van deze buizen zit een schroef. Waarschijnlijk is het schroefdraad stuk. En dat aan 1 kant van de buizen.

Als het gebruiksschade is hadden we toch een andere vouwwagen moeten kopen, want dit vind ik niet normaal voor een vouwwagen die nu 5 weken gebruikt is.
 
Moet eerlijk zeggen dat wij hier erg van balen.
Gelogd

peertjes

  • Gast
Re: Raclet safari
« Reactie #3 Gepost op: september 11, 2013, 10:57:53 am »

hopelijk krijg je contact en kan je op service rekenen.

Zelf knutselen aan buizen kan altijd nog.

Zie link als je dit bedoeld en je jezelf wilt helpen? Zoja, deze werkt ipv defecte/loskomende (gelaste) moeren op buizen. Hierbij maak je gebruik van het bestaande gat in de buis en kan je de buizen klemmen.
http://www.vrijbuiter.nl/tenten/tent-accessoires/campking-stelring-1/
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal