Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Omlaag

Auteur Topic: opus camper klapper  (gelezen 76909 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Conway Cruiser

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #60 Gepost op: september 14, 2014, 09:11:39 pm »

De advertentie bestaat niet meer en volgens verkopen ze hem niet meer.

Oh toen ik de link plaatste vroegen ze er 12.500 euro voor.
Gelogd

MvD

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #61 Gepost op: januari 08, 2015, 02:01:00 pm »

Wij zijn aan het  oriënteren op een vouwwagen en de opus camper is ons opgevallen. Ik lees dat jullie de stap hebben gewaagd en blij zijn met de keuze! Op dit moment kan ik geen dealer meer in Nederland vinden en ook geen showmodel. Los van een eventueel leveringsprobleem, hoop ik dat je mij wat informatie kan geven. Schat je in dat het een geschikte wagen zou kunnen zijn voor een gezin met 3 jonge kinderen?  Hoe groot is eigenlijk de basis voortent? Heeft deze een kuipzeil? Is er voldoende pakruimte in de kar zodat je bij onderweg opzetten niet eerst alles moet verplaatsen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #63 Gepost op: januari 11, 2015, 09:29:08 am »

Verkopen ze de opus uberhaupt nog wel bij Obelink?? Op de site zie ik 'm niet meer terug in iedergeval..............
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: opus camper klapper
« Reactie #64 Gepost op: januari 11, 2015, 12:45:59 pm »

Verkopen ze de opus uberhaupt nog wel bij Obelink?? Op de site zie ik 'm niet meer terug in iedergeval..............
Hij staat ook niet meer in de showroom
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

ralf

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #65 Gepost op: januari 13, 2015, 07:32:35 pm »

 Ik reageer op deze topic omdat ik zie dat de dealer kwijt is . Ik kan niet teveel zeggen over de wagen daar dit als reclame zou kunnen gelden . maar wat ik wel mag zeggen hoop ik . Is dat de wagen volgende week aanwezig is op de beurs in Leeuwarden met de nieuwe agent voor Nederland . Daarna zal hij Bij de dealer in Hoogvliet komen te staan als demo wagen . Er is gekozen door Engeland voor een bedrijf in Nederland die zich kan focussen op verkoop van de Opus en een dealer netwerk kan op bouwen in Nederland . 
Ralf muller

Ps ik zal me ook nog even voorstellen als daar een plekje binnen dit forum voor is
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.171
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: opus camper klapper
« Reactie #66 Gepost op: januari 13, 2015, 08:16:49 pm »

Natuurlijk mag je informatie geven.
Ook als het een product is wat je zelf verkoopt.
Dit is wat anders als ongevraagd reclame maken.
Trouwens als je nieuwtjes hebt mag je ze ook naar me mailen.
Hebben we iets voor onze nieuws onderdeel.
Doe je voordeel ermee :)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

kph

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #67 Gepost op: januari 14, 2015, 10:08:26 am »

Ok, beetje speurwerk en de opus is weer gevonden, op camptek.nl
Ben benieuwd of er nog wat Opus bezitters bij komen. Ik vind de Opus persoonlijk erg leuk, anders dan anders zeg maar.
Alleen echt jammer dat de bedden zo klein zijn, ik zie mezelf niet op een 1.40m breed bed liggen.........

« Laatst bewerkt op: januari 14, 2015, 10:19:38 am door kph »
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: opus camper klapper
« Reactie #68 Gepost op: januari 14, 2015, 10:42:56 am »


Om over de lengte van de bedden (190cm) nog maar te zwijgen.

Maar als motorrijder is het een interessant ding omdat je er een motorfiets op kunt tillen.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #69 Gepost op: januari 14, 2015, 11:37:38 am »

Moet íe wel met opgetrokken benen liggen na het crossen  :J
Gelogd

mars

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #70 Gepost op: januari 14, 2015, 03:52:03 pm »

Ok, beetje speurwerk en de opus is weer gevonden, op camptek.nl
Ben benieuwd of er nog wat Opus bezitters bij komen. Ik vind de Opus persoonlijk erg leuk, anders dan anders zeg maar.
Alleen echt jammer dat de bedden zo klein zijn, ik zie mezelf niet op een 1.40m breed bed liggen.........

Kamperen is behelpen :P. Ik ben niet de kleinste en toch is het heerlijk slapen op 1,4m breedte. :J
En zo te lezen lig jij zelfs ALLEEN op die breedte, dussssss...... :Z
Gelogd

kph

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #71 Gepost op: januari 14, 2015, 04:41:28 pm »

En zo te lezen lig jij zelfs ALLEEN op die breedte

Waar baseer je dat dan op?? Om dat ik mezelf niet op die breedte zie liggen?? Had ik expliciet moeten schrijven "Ik zie mezelf niet naast mijn man op 1.40m liggen"? (we hebben thuis een Lits jumeaux omdat ik altijd met mijn been opgetrokken lig en mijn man vindt knieen in zijn rug niet zo heel erg fijn) ............Zou voor mijn kinderen ideaal zijn, die zijn net voorbij de 1.00m  :P, hoewel, ik heb 3 kids, 2 naast elkaar zou goed passen, maar 3 op 1.40m is ook wat krapjes.........

O, lees net dat je een HK bezitter bent. Is het bed in de HK ook maar 1.40m dan??
Kamperen is behelpen ja, maar tot in zekere mate.......daarom heb je toch zeker ook voor een HK gekozen en niet voor een "gewone" tent??. Opzetgemak, slaapcomfort, kookcomfort (althans voor de meeste VW bezitters) etc............

@Opusbezitters (indien aanwezig): Hoe bevalt de Opus verder?? Iemand schreef nog over kinderziektes.........zijn er ook nog bepaalde "dingen" tegengevallen. Ik lees graag ervaringen van de Opus!!
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2015, 04:53:22 pm door kph »
Gelogd

ralf

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #72 Gepost op: januari 14, 2015, 07:02:44 pm »

Hoi Leuk dat er zo gediscuceerd  word . Mijn naam is Ralf muller en ik heb de bijnaam als moverwiki en satelllietwiki . Werk al ca 30 jaar in deze branche . ik ben ooit begonnen als caravan rangeur en werk nu sinds 2008 voor me zelf . En voor 2008  caravans en vouwwagens verkocht ,gerepareerd ,gesloopt en onderhouden. Dat is mijn c.v in het kort. Ben al meer dan 10 jaar actief op het caravan - forum en word daar getolereerd omdat ik soms wat nuttige input heb en geen reclame maak voor mijn bedrijf .Verder nog een beetje dyslectisch. Dus als de lettertjes en bij behorende tekens niet altijd goed staan Mijn excuses  alvast daarvoor .

Nu de OPUS  de wagen is dit jaar in Engeland ca 200 keer verkocht en word daar steeds populairder . verder word wagen o.a verkocht in  australie en america . Vanaf het moment van de eerste levering zijn er inmiddels ca 200 dingen veranderd . vraag me niet wat .De fabriek heeft dus input nodig en luistert daar ook naar . Wat we hieruit leren dat het geen bevlieging is . Er staat een grote organisatie achter .

Opus heeft mij gevraagd om de verkoop op me te nemen van de opus . Dit omdat ik al een aantal jaren met hun zaken doe en ze mijn enthousiasme kennen als ik geloof in iets. Ik kan dan ook alleen maar iets verkopen als ik er achter sta ,dan kan ik mijn plezier in dit werk overbrengen .

Toen ik de opus de eerste keer zag en ook de daarbijbehorende prijs had ik zoiets van tring daar koop je een caravan voor.
zoals velen met mij doen ,tot dat ik me in de materie ging verdiepen en mezelf ging inlezen over dit type wagens en ik er achter kwam ,dat het niet een kwestie van caravan of geen caravan is maar dat het een way off holiday is . En dat je met een klapkar meer een bent met de natuur en dat je als je sportief bent en wilt zijn hier veel meer mogelijkheden mee zijn dan met een caravan of camper . Er is zelfs een versie van de opus waar je 2 motoren op kunt zetten .

Dus ik zal veel op het forum zitten om meer te leren hierover en hoop daarmee dit over te kunnen dragen naar de fabriek .
graag zou ik in contact komen met de familie die al een opus heeft om daar ook lering uit te trekken.

alvast bedankt voor dat ik ook op dit forum getolereerd word .
gr ralf
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.171
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: opus camper klapper
« Reactie #73 Gepost op: januari 14, 2015, 08:10:59 pm »

Tja daar voor de 1 is een vouwwagen een opstap naar een caravan maar er zijn zeker velen die er 1 hebben omdat het een way of life is.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Conway Cruiser

  • Gast
Re: opus camper klapper
« Reactie #74 Gepost op: januari 14, 2015, 08:22:32 pm »

In ieder geval welkom Ralf !  :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal