Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping in duitsland Rheinland-Pfalz of Saarland gezocht  (gelezen 4399 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twingo2

  • Gast
Camping in duitsland Rheinland-Pfalz of Saarland gezocht
« Gepost op: december 23, 2013, 11:58:43 am »

Hallo wij zoeken een camping in duitsland in de regio Rheinland-Pfalz of Saarland.
Liefst met zwembad en speeltuin voor onze kinderen van bijna 2 jaar en net 4 jaar.
En ook liefst een autovrije camping maar die schijnen niet te bestaan.
Iemand een ideetje?
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Camping in duitsland Rheinland-Pfalz of Saarland gezocht
« Reactie #1 Gepost op: december 23, 2013, 04:59:58 pm »

Wellicht is camping Warsberg in Saarburg wat voor jullie. Camping bij Landal bungalowpark bovenop een "berg". In juni 2 dagen gestaan tijdens een korte rondreis. Mooi stadje (wel toeristisch) en camping was redelijk geprijsd en was prima. Sommige plekken hebben super uitzicht. Voor kleinere kinderen  hebben ze een leuke speeltuin en prima zwembad.

Zorg in elk geval dat je niet bovenop de vacansoleil tenten komt te staan. Wij hadden het heerlijk rustig maar waren buiten het seizoen. In hoogseizoen weet ik niet hoe het dan is. Ze laten groepen jongeren toe en dat kan soms aardig in de rust schelen.

Edit: lees net op Zoover de recensies en zie dat het veel uitmaakt wanneer je er komt. In het hoog- en naseizoen zie ik mindere recensies. Al blijft het uiteraard altijd persoonlijk.



« Laatst bewerkt op: december 23, 2013, 05:19:13 pm door rvesan »
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Camping in duitsland Rheinland-Pfalz of Saarland gezocht
« Reactie #2 Gepost op: december 23, 2013, 05:03:50 pm »

Wij zijn bij de camping http://www.camping-zumstillenwinkel.de geweest en is ons goed bevallen, Zwembad op een Km of 4. Mooie omgeving en niet heel ver rijden.
De camping ligt aan een leuke beek.
De eigenaar (Nederlands stel) gaf aan dat hij de kampeerplaatsen auto vrij wil maken. Ze zijn net voor het 2e of 3e jaar bezig met de camping.
Alleen het sanitair is erg gedateerd maar is wel netjes schoon.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Miss BBQ

  • Gast
Re: Camping in duitsland Rheinland-Pfalz of Saarland gezocht
« Reactie #3 Gepost op: december 23, 2013, 06:18:46 pm »

kijk eens op camping Pruemtal hier hebben wij een paar jaar geleden gestaan.
leuke gezellige camping, volgens mij staat er nog een recensie van de camping op het forum.
Succes met zoeken.
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: Camping in duitsland Rheinland-Pfalz of Saarland gezocht
« Reactie #4 Gepost op: juli 11, 2015, 12:25:16 am »

Heerlijke jeugdherinneringen aan De Warsberg! Met het kabelbaantje en veeeeeeel tieners aanwezig in een soort tafeltennishok en bij t toen nog buitenzwembad. Kampeerrden daar aan lange laantjes, dus in je eigen laan heel weinig verkeer. Vliegeren net naast de camping bij de graanvelden. Bramen plukken met mijn tante. Ipv kabelbaan kan je ook wandelen over een route door de wijnvelden naar Saarburg. Destijds onderaan de route een ijssalon...

Ach, t zal ergens 1994 / 1996 geweest zijn en t was daar heerlijk als puber. Mijn zus zei destijds ook: als jullie weer naar De Warsberg gaan, ga ik nog wel een jaartje mee.

In de haarspeldbochten naar boven hingen de welkomsbordjes of bochten-aftel-bordjes of koffie-staat-klaar-bordjes voor bekenden die die dag zouden aankomen. En elke zaterdag uitbundig afscheidscene's.

Elke avond spontaan volleyballen wat erg goed bezocht werd door campinggasten van alle leeftijden en pluimage.

Geen idee hoe het nu is, maar toen erg leuk. Volgens mij was t toen ook leuk voor jongere kinderen, niet alleen voor tieners. En die hadden hun eigen stek, dus geen last van...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal