Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: advies gevraagd  (gelezen 1900 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariannehoasj

  • Gast
advies gevraagd
« Gepost op: januari 10, 2014, 03:36:50 pm »

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik hier goed zit zo niet sorry. Wij gaan voor het eerst een vouwwagen kopen. Voorheen kampeerden wij met een tent.
Nu hebben we een vouwwagen op het oog en ben benieuwd of het een goede keuze is kwalitatief, en wat jullie van de prijs vinden.

We hebben een gezin met drie kinderen. Het model is Gerjak Tago Indian uit 2006 en we kunnen hem voor 2300 euro overnemen.
Graag tips en adviezen ,/(
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: advies gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2014, 03:53:58 pm »

Er komen regelmatig vragen voorbij of een prijs goed is. Het probleem is dat dat niet zo maar te zeggen is. Marktplaats is je vriend, zoek vergelijkbare wagens met een vergelijkbare leeftijd en dan kan je zien of de prijs acceptabel is.

Waar we je wel mee kunnen helpen is of een wagen past bij je plannen. Ga je op één plaats staan, wil je vaak verhuizen, naar wat voor landen ga je (qua weer)...
Gelogd

mariannehoasj

  • Gast
Re: advies gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2014, 03:58:00 pm »

bedankt voor je reactie.

Wij willen graag drie weken op 1 plek blijven staan.
Gaan naar midden/zuid frankrijk,
En het is fijn als opzetten niet te ingewikkeld is.
 
Gelogd

villeke

  • Gast
Re: advies gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: januari 10, 2014, 09:28:44 pm »

ik denk dat dit een prima wagen is om langere tijd op 1 plek te vertoeven, maar minder of niet geschikt om meerdere campings per vakantie aan te doen. Er zit veel ruimte in. Over het algemeen geldt dat dubbelklappers (dus links en rechts van de wagenbak een 2-persoonsbed) met aanritsbare voortent en luifel veel ruimte geven maar flink wat tijd vergen om alles op te bouwen. Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar wees daar van bewust.

prijs van 2300 lijkt mij een mooie prijs. Belangrijk is om de wagen geheel op te zetten, goed het doek te beoordelen (geen "weer", gaatjes) en kijk ook onder de vw en check de ritsen.

Suc6!
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: advies gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: januari 10, 2014, 10:08:15 pm »

Mooie ruime vouwwagen. Ben het eens met villeke.

Houd er ook even rekening mee dat het banden advies is om ze na 6 jaar te vervangen.

Hierbij een linkje naar de folder van Tago vouwwagens gaat wel over de 2007 modellen
http://www.henkpen.nl/downloads/gerjak/Tago2007.pdf

Gerjak is failliet (2011) ze hebben wel een doorstart gemaakt volgens mij maken ze geen vouwwagens meer.
Het kan dus kan dat het lastig wordt om eventuele opties/onderdelen bij de vouwwagen te krijgen.

Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal