Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Praktisch inpakken van de trailer  (gelezen 2491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

  • Gast
Praktisch inpakken van de trailer
« Gepost op: april 21, 2014, 04:43:52 pm »

Misschien wel een herkenbaar 'probleem' bij meerdere mensen, maar hoe pakken jullie de trailer vd riverlodge/hardtop of livingstone nou zo praktisch mogelijk in?
We hebben al 3 jaar en gaan best vaak weg, maar zijn nog steeds zoekende.
Achterin liggen alle 'rolletjes': luifeltent, bijzetters, achtertent, voorwanden, paar stoelen (niet de crespo's, want die liggen bovenop). In het midden een 6tal kratten, met huishoudelijk spul, kleding, basis kampeeruitrusting zoals lampjes, pompen ed. En het voorste gedeelte: slaapzakken, emmer, colemanlamp, kacheltje, matjes, luchtbedden ed.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die met schotten oid werken?
Gelogd

Jansje53

  • Gast
Re: Praktisch inpakken van de trailer
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2014, 08:22:23 pm »

Zeker herkenbaar!
Bij ons liggen de tent-rollen e.d. ook achterin. Samen met de tafel met stoelen die ingeklapt een koffer is. Die is t zwaarste van al onze spullen en ligt schuin omhoog aan de achterkant.
In het midden boven de as de andere zwaardere kampeerspullen (een kastje, wat zware dekens als extra isolatie onder de matjes voor aan het begin van het kampeerseizoen, het gaatjes-'vloerkleed' voor de voortent (ongebruikt - kan wel op marktplaats ;-)), de elektriciteitssnoeren, opgevuld met de slaapzakken. En voorin de lichtere spullen incl. bak met verlichtingsspullen, een porta-potti en een jerrycan. De kinderen slapen op matjes en die steken we tussen de lattenbodem en de twee latten die eronder zitten (hangen dus onder het bed). Daardoor niet meer nodig om ze op te rollen :-)!
Wij hebben geen kratten. Wel een paar plastic bakken. Kratten leken mij ook handig, maar hebben ook het nadeel (lijkt mij) dat je daarmee ook ruimte verliest omdat je niet alle kratten goed kunt vullen. Of valt dat mee? En is het niet lastig om al die kratten er in te zetten als er nog andere spullen in de bak zijn achtergebleven. Dan lijkt het wel handig om wat schotten te plaatsen, maar die beperken volgens mij weer de flexibiliteit bij het inruimen.
Misschien eens wat foto's uitwisselen ;-)
Gelogd

Hanneke

  • Gast
Re: Praktisch inpakken van de trailer
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2014, 09:22:41 pm »

Ik moet hem morgen toch nog even nadrogen vh weekend. Dan maak ik gelijk foto's
We hebben inmiddels wel goede kratje in totaal 8 stuks in 2 x4 formaat. Het werkt wel ideaal vind ik, maar ik wil het nog gestructureerder (ben nl een chaoot ;-)). We hadden het vandaag over schotten plaatsen en ik meen het ergens gezien te hebben (kan ook op t zambeziforum zijn geweest, maar daar is tegenwoordig 3/4 vd topics afgeschermd als je geen betalend lid bent,helaas).
Het blijft leuk dat gepuzzel.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal