Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Livingstone opklap instructie  (gelezen 1854 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jurgen2005

  • Gast
Livingstone opklap instructie
« Gepost op: mei 08, 2014, 10:03:02 pm »

Heb een start gemaakt een duidelijke opklap beschrijving te maken.
Plaatjes volgens zodra we de teksten voldoende duidelijk vinden.
Hij is gebaseerd op een post die ik hier vond.

https://docs.google.com/document/d/1KBekYjt1krOQa9u7oAwh0Auy9a1kzD9BJ7RelObmu1c/edit?usp=sharing

Je kunt commentaar geven, hier of in het document als je een gmail account hebt.
Het stuk waar ik het meest mee worstel zijn de deuren, die hebben de neiging erg rommelig te eindigen.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Livingstone opklap instructie
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2014, 11:11:31 pm »

Hulde!
Overigens is de hoeveelheid doek aan de ene kant van de wagen in beide gevallen volgens mij gelijk. Alleen ligt het bij de 'nette' methode over de bogen en bij de snelle methode ertussen. Zoveel scheelt dat niet. Alleen de hoeken zijn ietsje 'propperiger'.

Verder heb ik zelf van Erica de aanwijzing meegekregen om de tent tot ongeveer 30cm los te ritsen. Dus niet de hele achterkant dichtgeritst te laten. Dat maakt het tussen de wagenbak en de eerste boog uit trekken van het tentdoek makkelijker. Dat ligt er door het losritsen dan namelijk meteen al tussenuit.

Die deuren zijn inderdaad een issue. Dat is typisch iets dat ik bij die opfrisdagen van Aart Kok zou willen zien.
Die zullen overigens nog wel even op zich laten wachten. Het liep geen storm. Maar wellicht dat de opzet (en misschien zelfs de locatie) nog wel enigszins gewijzigd kunnen worden.
Ik heb ze erop gewezen dat Roden voor mensen onder de lijn Rotterdam-Enschede eigenlijk geen doen is voor zoiets.
« Laatst bewerkt op: mei 08, 2014, 11:18:14 pm door Frankie »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal