Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Bretagne....wel of niet...waar en hoe?  (gelezen 6200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

scheepsmast

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Jamet Louisiana 2004
Re: Bretagne....wel of niet...waar en hoe?
« Reactie #15 Gepost op: juli 09, 2014, 07:43:18 pm »

Wij gaan het ook proberen in Bretagne, op www.camping-baden.com. Ben ook nog niet eerder in Bretagne geweest. Wij doen een overnachting in een Bed & Breakfast  ter hoogte van Deauville.
Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: Bretagne....wel of niet...waar en hoe?
« Reactie #16 Gepost op: juli 09, 2014, 09:13:41 pm »

@scheepsmast. Op die camping zijn wij ook eens geweest een aantal jaren geleden. Mooie camping. Een boven gedeelte en met een steile weg naar beneden kom je op het onderste gedeelte. Vooral de omgeving is prachtig..overal groen en fleurige bloemen..(wat ook meteen aangeeft dat het hier regelmatig regent)
Naar het strand gingen wij in Trinite-sur-mer waar ook een leuke boulevard is. Of het grote strand bij Carnac. Tenminste...bij eb is het een méga strand en bij vloed nog maar een strookje..Eb en vloed is hier zó groot verschil. De haven van Bono bv komt helemaal droog te liggen bij eb..
Bij Carnac staan ook die stenen van Astrix en Obelix. De Menhir stenen staan daar met 10-tallen naast elkaar..grappig om te zien.
Let wel dat het bij Rennes en Vannes heel druk kan zijn op de weg.
fijne vakantie.
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!

scheepsmast

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 22
  • Merk Vouwwagen: Jamet Louisiana 2004
Re: Bretagne....wel of niet...waar en hoe?
« Reactie #17 Gepost op: juli 10, 2014, 01:33:24 pm »

@eriktiel bedankt voor de info!
Gelogd

Tante Til

  • Gast
Re: Bretagne....wel of niet...waar en hoe?
« Reactie #18 Gepost op: juli 10, 2014, 10:51:23 pm »

Voor aap staan zal echt niet hoor. In het echt vind ik de vouwwagen niet zo een mooie uitstraling hebben als op zo'n plaatje van een nieuwe. Onze is vorig jaar in Bordeaux (boven Bordeaux) met noodweer flink lelijk geworden door troep uit een boom wat gele vlekken gaf. Over weer gesproken: het was daar zo warm dat we amper iets gedaan hebben die vakantie. En toen het omsloeg, ging het zo hard dat er een boom afbrak bijna op de vouwwagen. Maar wel een super camping voor de kids (op alle rotmuggen na)
Mocht je dus naar het zuiden ooit willen: http://www.chezgendron.com/ http://www.zoover.nl/frankrijk/aquitaine/st-palais-de-blaye-gironde/chez-gendron/camping

Maarja.. Bretagne blijft 1 van de allermooiste streken van Frankrijk, zo afwisselend, de kustlijn daar. Al houd ik ook van de Alpen. Veel plezier in elk geval deze zomer

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal