Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Haute Saone, Cromary, Camping L'Esplanade **  (gelezen 2281 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
F: Haute Saone, Cromary, Camping L'Esplanade **
« Gepost op: augustus 24, 2014, 02:14:08 pm »

Leuke kleine camping met 44  ruime plaatsen met stroom en een apart tentenveld zonder stroom. Kindvriendelijke camping met speeltuintje. Leuk terrasje waar je vanaf 15.30 uur tot ongeveer 20.30 uur terecht kan voor snack's, ijsje en een drankje. Voor het ontbijt kun je verse broodjes bestellen en er is een klein winkeltje.
Het sanitair is simpel maar schoon. Een paar keer per dag wordt dat schoongemaakt. Achter de camping loopt een riviertje waar in gespeeld, gezwommen, gekanood en gevist kan worden.

De vriendelijke, Nederlandse, eigenaren organiseren in drukke periodes activiteiten voor de kinderen. Heb je een probleem, dan hebben zij daar vaak een oplossing voor.

In de omgeving is genoeg te beleven voor alle leeftijden.

Wij gebruikten deze camping op doorreis naar het zuiden. Dit jaar voor het eerst een week geweest, maar om meer te zien gaan we er zeker een volgende keer langer verblijven. Wij voelden ons daar echt thuis.

www.campinglesplanade.com
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2016, 11:34:39 am door KenJo »
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: Haute Saone, Cromary, Camping L'Esplanade
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2015, 05:00:39 pm »

Wij hebben hier 4 dagen gestaan als eerste camping, maar ik zou er niet zo snel terugkomen. Het is echt een doorreis camping voor vooral campers en caravanbewoners die een nacht staan zodat er niet snel gezellige contacten ontstaan. De camping is netjes aangelegd maar erg fantasieloos (ik heb iets tegen met hagen omzoomde plekken). Het sanitair en de rivier naast de camping zijn erg fraai.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Haute Saone, Cromary, Camping L'Esplanade
« Reactie #2 Gepost op: juli 29, 2015, 05:10:41 pm »

Wij zijn hier zo´n jaar of 7 (8) geleden geweest. Toen waren wij ook op doorreis naar het zuiden. Echter op aanraden van mijn moeder heen gegaan. Op zich was het toen erg leuk, leuk eigenaren. netjes onderhouden, rustig.

Voor 4 jaar geleden nog een keer heen gegaan. Camping was veranderd, minder netjes, veel te veel kampementen op het open veld achteraan.  Hagen erg hoog, rotzooi aan afval her en der...wij voelde ons niet meer thuis en zijn dus na een aantal dagen weggegaan.
er waren andere eigenaren..of het daar aan lag of gewoon zo gelopen weet ik niet. Ik weet wel dat ik er niet meer zo snel heen zou gaan. Omgeving is wel mooi, zeker voor een aantal dagen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal