Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Vlekken op de tent door een berk?  (gelezen 8214 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
Re: Vlekken op de tent door een berk?
« Reactie #15 Gepost op: september 09, 2014, 12:40:12 pm »

Oh ja hoor onze flappen hangen ook vol met die vlekjes.
Dat plekje aan de Drôme vergeet ik nooit meer. Zelfs onze tafel heeft er van gehad. Schuurpons helpt er zelfs niet tegen ::) je wrijft het alleen wat open waardoor je dan geen stipjes hebt maar veegjes.
In het begin zagen ze knalgeel nu zien ze wat bruiner veel meer verschil merk ik er niet aan.

Maar wie zegt dat HK geen orgninele wagens heeft? Wij hebben dus geen witte maar een dalmatiër :#
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 437
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re: Vlekken op de tent door een berk?
« Reactie #16 Gepost op: september 09, 2014, 07:12:45 pm »

 :# de mijne heeft ook wel vlekjes en zo, had ie maar geen vouwwagen moeten worden!!

natuurlijk ben je zuinig op je spullen, maar je verandert er niets aan, relax, adem verder en geniet van wat je hebt...... :#

                 Peter
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Jansje53

  • Gast
Re: Vlekken op de tent door een berk?
« Reactie #17 Gepost op: september 09, 2014, 09:01:52 pm »

Toch nog even over de kleuren....  (:off) een ander (niet eerder genoemd?) voordeel van de Holtkamper-kleur is dat je een koelvries-combinatie kunt verstoppen onder je luifel! De foto van EdwinMerks in show-je-klapper had ik al een paar keer gezien voordat ik doorhad dat er ook witgoed op stond! ;-)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Vlekken op de tent door een berk?
« Reactie #18 Gepost op: september 10, 2014, 07:38:25 am »

Hier blijkt maar weer eens dat vlekken normaal zijn. wat me opvalt vaak in advertenties op MP dat de wagen na 5 jaar nog "als nieuw" er uit ziet. Dat vind ik een wat onbegrijpelijke kreet. Als je dan voor een bezichtiging komt is het wat teleurstellend als er wel vlekken op blijken te zitten. Onze ex. Jametic had na 4 trouwe dienstjaren ook het een en ander aan vlekken opgedaan. En dat zal straks bij onze Cocoon wel niet anders zijn.

Overigens voor de grapjurken onder ons, misschien een nieuw topic beginnen over de kleuren van een vw. :#
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Vlekken op de tent door een berk?
« Reactie #19 Gepost op: september 10, 2014, 02:18:08 pm »

De mijne zit ook onder de vlekken, 2e hands gekocht, met weervlekken op de dubbele naden. Daarna zelf de volgende vlekken zien verschijnen: hars, luizenpoep, vogels die, aan hun uitwerpselen te zien, blijkbaar rode bessen hadden gegeten ::)
Nu helaas ook wat weervlekken op het enkele doek na nat inpakken bij vertrek. 24u later thuis gelijk opgezet, maar dat gaat dus best snel als je er al weerplekken in hebt zitten.
De vlekken bleken allemaal wel wat uit in de zon, verder is het tentdoek nog helemaal waterdicht en dat is voor mij toch wel het belangrijkste.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal