Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Vouwwagen voor de deur  (gelezen 13464 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drees

  • Gast
Re: Vouwwagen voor de deur
« Reactie #30 Gepost op: april 06, 2015, 01:44:27 pm »

Misschien naïef hoor, maar als ze dan persé mijn slaapzakken willen stelen, dan mogen ze ze hebben. Er zit toch niets van echte waarde in de vouwwagenbak? Apparatuur e.d. gaat bij ons in de auto mee, en dan pas op het moment dat we wegrijden. Is het leeghalen van zo'n vouwwagen nou echt een reëel risico? Ik zie ze al sjouwen met de campingstoeltjes en luchtbedden... ::)
De keuken of disselbak vind ik wat anders, die gaat bij ons ook op slot, zeker als er een koelkastje in zou staan.
Dat is waar, maar ik zou toch niet zo lekker slapen, denk ik...
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Vouwwagen voor de deur
« Reactie #31 Gepost op: april 06, 2015, 02:36:07 pm »

Misschien naïef hoor, maar als ze dan persé mijn slaapzakken willen stelen, dan mogen ze ze hebben. Er zit toch niets van echte waarde in de vouwwagenbak? Apparatuur e.d. gaat bij ons in de auto mee, en dan pas op het moment dat we wegrijden. Is het leeghalen van zo'n vouwwagen nou echt een reëel risico? Ik zie ze al sjouwen met de campingstoeltjes en luchtbedden... ::)
De keuken of disselbak vind ik wat anders, die gaat bij ons ook op slot, zeker als er een koelkastje in zou staan.
Helemaal mee eens en al eerder aangegeven. Ben benieuwd welke leek (dief) het lukt om onze Cocoon snel te openen. welke rit?. Eerst het dekzeil los. Duurt allemaal veel te lang zo dicht bij de huizen en in het zicht op straat. In woonwijken staan allemaal lantaarns. Ben er niet bang voor. Maar de onze staat overigens naast huis op de oprit onder de carport. Enige waar ik me druk om maak is de beveiliging van de complete Cocoon. maar die staat de nacht voor vertrek vastgekoppeld aan de auto met disselslot er op. De keuken blijft op een kier open ivm de koelkast die koelt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

abyss

  • Gast
Re: Vouwwagen voor de deur
« Reactie #32 Gepost op: april 07, 2015, 12:49:50 pm »

Stal hem bij Stalling31.
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Vouwwagen voor de deur
« Reactie #33 Gepost op: april 07, 2015, 08:17:50 pm »

Wij laten hem ook gewoon voor de deur staan, met een disselslot. De combicamp heeft een vast deksel met slot, dus dpullen eruit halen gaat niet zo makkelijk. Maar de vorige met dekzeil bleef ook gewoon een paar dagen op de parkeerplaats staan. Hij is goed verzekerd. Natuurlijk zit je er niet op te wachten dat hij gestolen wordt, maar de kans acht ik klein.
Gelogd

Gommans

  • Gast
Re: Vouwwagen voor de deur
« Reactie #34 Gepost op: mei 07, 2015, 12:02:05 pm »

Op pootjes zetten en de wielen eraf halen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal