Hallo,
Wij hebben pas net een Odyssee uit 2002 en zo groen als gras....
Ik ging er altijd vanuit dat het gewicht van de vw nooit helemaal op de pootjes mag rusten, dus ik was vanavond op zoek op dit fijne forum naar wat info over levellers / keggen. Maar daarbij stuitte ik tot mijn verrassing op dit topic:
http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=9208.60. Hierin worden twee methoden, A en B, genoemd die van toepassing kunnen zijn voor het waterpas stellen van een vw.
Ik zie in dat topic twee keer genoemd staan dat de Trigano volgens methode A waterpas gesteld zou moeten worden, dus m.b.v. de pootjes. Dus dan zou het zomaar kunnen dat één wiel komt te zweven...
Hamvraag: Doen / durven jullie dit werkelijk zo te doen? Of stoppen jullie in praktijk toch maar een blok of keg onder dat ene wiel?
Overigens (zie ik nu) dat het boekje onderscheid maakt tussen de Odyssee en de andere modellen.
- Voor de andere modellen geldt de tekst op onderstaande foto.
- Voor de Odyssee staat er verderop: voor het opzetten, zie het aparte instructieblad, hetgeen zich in de vouwwagen bevindt. En daarin staat dan weer: make the trailer tent level by jacking up the corner steadies / mit den Stützen den Anhänger im Niveau stabilieseren.
(2x zelfde principe zou ik zeggen)
Groet,
caroline