Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Raclet Panama Up met voortent  (gelezen 15781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jac137

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #30 Gepost op: juli 04, 2015, 12:18:42 am »

Dag Hans en Wijnand,

Bij ons zit aan de voorzijde een opstaande rand waar de koelbox achter valt. Voor de rest is de bodemplaat helemaal vlak.
Gelogd

Hacatefi

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #31 Gepost op: juli 06, 2015, 10:50:16 am »

Dag Jac,


Vreemd, want die van jou is toch ook van 2014? Ook nieuw gekocht?
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #32 Gepost op: juli 06, 2015, 11:35:39 am »

Zo ziet het er bij ons uit:



De randen voor en achter zijn 6 cm hoog en 3 cm diep. Tussen deze randen kan ik 47 cm kwijt. Is dat bij jullie ook zo?

Bij ons zit aan de voorzijde een opstaande rand waar de koelbox achter valt. Voor de rest is de bodemplaat helemaal vlak.

Bij ons is de bodemplaat waar de koelbox opstaat een bak die in de houten bodemplaat is verzonken. De randen worden gebruikt ter ondersteuning en om de bak vast te schroeven. Als bij jullie die bodemplaat verder vlak loopt, hoe zit deze dan aan de achterzijde vast?
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2015, 11:39:52 am door wijnand »
Gelogd

jac137

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #33 Gepost op: juli 06, 2015, 03:40:00 pm »

Poe daar vraag je me wat. Ik zal binnenkort eens kijken hoe ze dat gedaan hebben. Maar als je naar de foto's van mij kijkt dan zie je dat de constructie anders is. In de bodemplaat en aan de achterzijde zijn o.a. ook de ventilatie openingen anders.
Gelogd

jac137

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #34 Gepost op: juli 06, 2015, 03:44:14 pm »

Oja, Wij hebben inderdaad ook een model 2014 nieuw gekocht afgeleverd april 2015. Ik weet niet of ze in de loop van 2014 iets van een verandering hebben doorgevoerd.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #35 Gepost op: juli 06, 2015, 05:06:36 pm »

Het lijkt erop dat de bak daar aan drie popnagels hangt. Voor zit 'ie op de zelfde manier vast als bij ons, behalve dat de bij de Panama de bak gepopt zit en bij ons geschroefd. De verschillen worden steeds duidelijker!
Gelogd

Hacatefi

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #36 Gepost op: juli 07, 2015, 10:26:46 am »

Ik zal in de loop van de week de koelkast er eens uit halen en een foto met precieze beschrijving plaatsen van hoe het er bij mij uit ziet.
Gelogd

Hacatefi

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #37 Gepost op: juli 22, 2015, 12:12:53 pm »

Bij deze de beloofde foto. Ik hoop dat het wat duidelijkheid schept, hoewel ... het is toch weer anders. Ik heb de foto van de bovenkant genomen met de koelkast er half uit. Het grijze is het deksel van de koelkast en de rest het plaatstaal gedeelte waar hij bij ons perfect tussen past. Je kan het opstaande randje goed zien en bij ons zit dit gelukkig niet in de weg.
@Wijnand: ik ben benieuwd of je al een oplossing gevonden hebt.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #38 Gepost op: juli 22, 2015, 12:24:51 pm »

Die achterrand is bij jullie Panama een dikke centimeter minder breed/diep dan bij onze Alpha. Ook heb ik inmiddels gezien dat de "voetafdruk" van de B40 minder diep is omdat er aan de achterkant nog een unit uitsteekt die wel in de totale diepte meetelt, maar niet op de vloer rust. Dat maakt dat het bij jullie net past, en bij ons zeer waarschijnlijk net niet. Nu zit die vloerbak geschroefd, dus wellicht is het een optie om de bak in onze Alpha te vervangen voor een bak uit de Panama. Volgende keer als we in Boxtel zijn maar eens vragen naar de mogelijkheden. De achterrand zou dan wel een centimeter ingekort moeten worden, maar dat is een kwestie van zagen.

Fijn dat je zo hebt willen uitzoeken, ik weet nu heel veel meer! Bedankt!
Gelogd

Hacatefi

  • Gast
Re: Raclet Panama Up met voortent
« Reactie #39 Gepost op: juli 22, 2015, 12:31:43 pm »

Graag gedaan en succes!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal