Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Utrecht: Renswoude: Camping De Grebbelinnie  (gelezen 3997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
NL: Utrecht: Renswoude: Camping De Grebbelinnie
« Gepost op: september 21, 2015, 10:10:46 pm »

Voorwoord: deze recensie is op persoonlijke titel is en niet namens de Vouwwagenclub!
Camping de Grebbelinie werd door ons bezocht naar aanleiding van het najaars-klapweekend van de Vouwwagenclub. Het ontvangst bij de receptie was hartelijk, er werd ons keurig vertelt dat brood op bestelling gaat maar het was wel jammer is dater niet bij vertelt werd dat je dat via een app kan doen. Daar kwamen wij op het WC blok achter, daar hing namelijk een A4 met die informatie.

Het sanitair is keurig, de douches waren warm en goed instelbaar qua temperatuur. Het sanitair blok bij ons veld was wat beperkt: 2 wc's , 2 douches, 2 open wastafels en 1 afgesloten wastafel voor de heren (ik ga ervan uit dat het voor de vrouwen niet veel anders geweest zal zijn). Nu stonden we met 1o klappers op het veld en op het veld naast ons stonden een 6 of 7 tal caravans en campers, maar ik kan mij voorstellen dat als beide velden vol zijn het qua sanitair toch wat aan de krappe kant is.

De camping heeft trouwens prachtig groene kampeervelden, zelfs aan het einde van het seizoen, en is verdeeld in een aantal velden die gescheiden zijn door bomen en struiken. De kippen lopen vrij over de camping en dat levert soms grappige momenten op, vooral als je de deuren van je auto laat open staan......
Er is een leuk klein kinderboerderijtje op de camping aanwezig en een speelhonk voor de kinderen. In het speelhonk kan je spelletjes met speeltafel en tientalle boeken vinden.
Over de camping verspreid zijn er diverse speeltoestellen te vinden die zeer in trek waren bij onze kinderen. Op ons veldje was een zandkuil aanwezig en die is 's nachts absoluut onzichtbaar als je naar het toiletgebouw loopt. Een prima valkuil dus, letterlijk én figuurlijk! Absoluut opletten dus òf een zaklamp meenemen op weg naar de wc. De "openbare" verlichting is trouwens ook een aandachtspuntje: die is erg beperkt op de camping.

Naast de camping is Fort Daatselaar te vinden en daar kan je lekker wandelen. Renswoude heeft een prima Emté supermarkt waar je alle levensmiddelen kan vinden.
Wifi is gratis en die werkte prima (volgens zeggen), electra en waterpunten zijn voldoende op de camping aanwezig.

Al met al een prima camping, die van mij een dikke 8 krijgt. Als ze de zandkuil zouden dempen en daar een zandbak van maken, iets meer verlichting in de nachtelijke uren zouden hebben en bij de receptie op de brood-bestel app zouden wijzen was het voor mij een 9 geweest.

    * Vriendelijkheid personeel:8
    * Sanitair:8 (in het naseizoen)
    * Schoonheid van de camping zelf:9
    * Animatie team:nvt
    * Voorzieningen:8
    * Eet gelegenheden op de camping:nvt

Toevoeging website van de camping: www.campingdegrebbelinie.nl
« Laatst bewerkt op: september 28, 2016, 01:39:00 pm door Klavertjes »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

  • Gast
Re: NL: Utrecht: Renswoude: camping de Grebbelinnie
« Reactie #1 Gepost op: september 21, 2015, 10:35:19 pm »

Er zijn op de camping nog 2 sanitair gebouwen aanwezig.
Vooraan de camping is een zwemvijver met een klein strandje, een paar dappere kids zijn dit weekend nog wezen zwemmen.
Verder sluit ik me volledig bij Kenjo aan  :J :J
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: NL: Utrecht: Renswoude: camping de Grebbelinnie
« Reactie #2 Gepost op: september 21, 2015, 10:48:48 pm »

Kleine aanvulling:


Wij werden wel op de mogelijkheid van brood bestellen via de App gewezen ;-)

 

Ik ben nog even naar het achterste veld gelopen en daar staat een gloednieuw superdeluxe sanitair gebouw met veel meer sanitair en zelfs een hele hoek met speciaal kinderen sanitair.  2 kindertoiletten,  2 kinderdouches en wastafels op diverse hoogtes
 
O en achter de receptie is ook nog een sanitair gebouw dus er zijn er wel drie!

Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NL: Utrecht: Renswoude: camping de Grebbelinnie
« Reactie #3 Gepost op: september 21, 2015, 11:16:01 pm »

Dank jullie wel voor de aanvullingen!
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

sammyvannorel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: NL: Utrecht: Renswoude: Camping De Grebbelinnie
« Reactie #4 Gepost op: mei 17, 2021, 12:37:49 pm »

Ik sta momenteel ook op de Grebbelinie: het achterste veld. Het is maar een kort stukkie van huis, dus we hebben de bakfiets mee voor de jongens, dat vind ik wel ideaal, want de camping is nogal langgerekt.

Verder vind ik het een beetje een saaie camping doordat de afstand tot je tegenover staande tent/vouwwagen/caradinges echt heel groot is. Wij zeiden al gekscherend tegen elkaar, een plek kan ook te ruim zijn. Nu werkt het weer ook niet echt mee, want koud en regen, dan komen mensen niet echt uit hun hutje.

Verder is het sanitair super mooi en zijn de kinderdouches ook ideaal.

Wel vind ik de broodjes wat laat (vanaf 9 uur) dus ik ga vaak maar even naar het dorp om daar broodjes te halen (en o ja ik vind het ook niet echt handig dat je moet bestellen).

Al met al wel een prima camping met mooie droge velden (ook bij regen gaat het water snel weg) maar ik weet niet of we nog eens terug komen.
Gelogd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal