Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Rolstoelvriendelijk  (gelezen 7758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joos

  • Gast
Rolstoelvriendelijk
« Gepost op: oktober 24, 2015, 11:46:33 pm »

In de lijst voor reisverslagen zie ik vele landen voorbij komen. Soms echter is de bestemming niet het belangrijkst wat je kiezen moet, Wij kiezen onze vakantie locaties op rolstoelvriendelijkheid.
We hebben niet genoeg aan een plastic tuinstoeltje in een douche en een beugeltje bij het toilet. Mijn partner is verland vanaf zijn middel en heeft een beenamputatie. Ook zijn ene arm functioneert niet normaal na een herseninfarct. Dat vereist veel extra zoekwerk. We zijn daar inmiddels al best wel goed in. Misschien is het iets om een apart overzicht te maken op rolstoelvriendelijkheid en aanpassingen die goed voorzien zijn op de diverse plekken waar we met z n allen heen ( Kunnen) gaan. Graag zou ik m n reisverslagen delen onder een topic: Rolstoelvriendelijke vakanties. Ik zelf ben zEEr slechtziend. Ook deze belevenissen kan ik meenemen in de verhalen die ik vertel over onze vakanties.
Zal ik de verhalen hier in 1 topic plaatsen, of moet ik ze per land onderbrengen( dan verlies je de speciale toegankelijkheidstopic-status wel. Moderators, wat vinden jullie ervan???

Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Rolstoelvriendelijk
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2015, 01:30:57 am »

Ik ben geen moderator maar heb er wel een idee voor. Maak een topic aan met jullie ervaringen. En maak in het topic reisverslagen een topic waarin je een link zet naar je reisverslagen.
Zo heb ik het gedaan met modificaties aan onze vw. Die staan in algemene topics waardoor ze door vele gelezen worden en in het topic projecten-raclet heb ik een eigen topic waarin dan weer linkjes staan naar de verschillende mod's.
Verder een prima idee waar ik mij de meerwaarde van goed kan voorstellen.
Gelogd

Joos

  • Gast
Re: Rolstoelvriendelijk
« Reactie #2 Gepost op: oktober 28, 2015, 08:18:52 pm »

Thanks voor de tip. Ga ik doen. nu n beetje druk, maar ik ben blij dat ik voor de komende winterblues dagen een goede invulling vind in het uitwerken van onze reisverslagen op dit forum. Duzz... Coming soon.... Wheelchairstories from all over.....
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Rolstoelvriendelijk
« Reactie #3 Gepost op: oktober 28, 2015, 11:48:57 pm »

Ben het met Theu eens,  als je de recessie per land maakt zetten wij ze in een verzameltopic. Ik vind het een goed idee :J :J
 
Zal ook eens kijken naar de campings die ik er bij heb gezet :J

Voor anderen, willen jullie ook kijken naar je topics over campings of ze rolstoel vriendelijk zijn.  Als dat zo is kun je 1 van de mods een pb sturen zodat we een link in een verzameltopic kunnen zetten.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Rolstoelvriendelijk
« Reactie #4 Gepost op: oktober 29, 2015, 05:35:51 pm »


Ben het met Theu eens,  als je de recessie per land maakt zetten wij ze in een verzameltopic. Ik vind het een goed idee :J :J
 
Zal ook eens kijken naar de campings die ik er bij heb gezet :J

Voor anderen, willen jullie ook kijken naar je topics over campings of ze rolstoel vriendelijk zijn.  Als dat zo is kun je 1 van de mods een pb sturen zodat we een link in een verzameltopic kunnen zetten.
Dank u, dank u!
Gelogd

Joos

  • Gast
Re: Rolstoelvriendelijk
« Reactie #5 Gepost op: november 02, 2015, 07:19:08 pm »

m n schrijfwerkzaamheden voor dit forum staan even in de wacht omdat het op m n vrijwilligerswerk momenteel storm loopt. Ik werk bij de lokale radio en vanwege samenwerkingsplannen moeten we op stage ( met ons 47 pfff dat gaat niet meer zo snel als in de studententijd) De stoom komt uit m n oren an uit m n radio.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal